İnstaqram SEO nədir və necə edilir?

İnstaqram SEO nədir? Necə edilir? Bu sualların cavablarına keçməzdən öncə SEO-nun nə olduğunu aydınlaşdırmaq lazımdır. SEO, “Search Engine Optimization” mənasını verən bir termindir. Bir veb saytınız varsa, ondan pul qazanmağı da hədəfləyirsiniz. Buna nail olmaq üçün Google və ya Yandex kimi axtarış motorlarında mövcud olmalısınız. Buna nail olmaq üçün SEO işi aparmaq lazımdır. SEO işinin

Daha fazlasını oku


vebsaytlar üçün SEO

Vebsaytlar üçün SEO nun önəmi

Günümüzdə vebsaytlar üçün SEO SEO rəqəmsal dünyada ən effektiv məşhurluq yaratma vasitələrindən biri və ən başlıcasıdır. SEO niyə bu qədər vacibdir sualının cavabına gəldikdə isə, saytların orqanik və pulsuz yolla trafiki artırmağa yönəlməsi ilə ifadə edilə bilər. Google axtarışlarında zirvədə qalmaq üçün ən lazımlı prosedur SEO’dur. SEO proseduru, hələ axtarış motorları tərəfindən tanınmayan yeni qurulmuş

Daha fazlasını oku


seo analizi

SEO analizi nədir və nələrə diqqət etməliyik?

SEO Rəqib analizi bir veb saytın hazırlanması və planlaşdırması üçün lazım olan ilk proseslərdən biridir. Rəqiblərinizin nə etdiklərini bilmək prosesinə bənzəyən hərtərəfli bir hesabat əldə etmək, zəif tərəflərini öz xeyrinizə istifadə edə bilmək prosedurudur. Mövcud və fərqli rəqabət analizləri haqqında məlumatlı olmaq vacibdir, çünki hazırda hansı sənayedə işləməyinizdən asılı olmayaraq həmişə rəqiblər olacaqdır. Eyni analiz

Daha fazlasını oku


sosial mediada hedef kutlesi

Sosial mediada hədəf kütləsi

Sosial media – da hədəf kütləmizi necə müəyyənləşdirək ? Markanızın yaradılması zamanı hədəf auditoriyanı müəyyənləşdirmisinizsə, artıq sosial media hədəf auditoriyanızın kim olduğunu böyük ölçüdə bilirsiniz. Sosial media kanallarının müştəri profillərini analiz edərək və uyğun məzmunu müəyyənləşdirməklə düzgün ünsiyyət yolunda müvəffəqiyyətə ilk addımı ata bilərsiniz. Əlbəttə ki, marka dili məhsul və xidmətinizin nə olduğu və hansı

Daha fazlasını oku


kibertəhlükəsizlik və kibertəhdidlər

Kibertəhlükəsizlik və kibertəhdidlər

Kibertəhlükəsizlik və kibertəhdidlər nədir? Kiber təhlükəsizlik-kompüterləri, serverləri, vebsaytları, mobil cihazları, elektron sistemləri, şəbəkələri və məlumatları zərərli hücumlardan qorumaq praktikasıdır. İnformasiya texnologiyası təhlükəsizliyi və ya elektron informasiya təhlükəsizliyi olaraq da bilinir. Bu termin biznesdən tutmuş mobil telefon və kompüterə qədər müxtəlif kontekstlərdə tətbiq olunur və bir neçə ümumi kateqoriyaya bölünür: Şəbəkə təhlükəsizliyi həm məqsədli şəkildə hücum

Daha fazlasını oku


botlar nedir

Botlar nedir və nə üçün istifadə olunurlar?

Botlar nedir? Rəqəmsallaşma dünyada geniş vüsət aldığından artıq bir çox şeyi insanlar etmirlər. Kompüter texnologiyası və proqramlaşdırma dilləri ilə inkişaf edən rəqəmsal dünyada fasiləsiz və sürətli təkrar tələb olunan bəzi işlər BOT adlı proqram sayəsində edilir. Fabriklərdəki robotlar kimi davamlı olaraq eyni işi edən bu proqramlara robotun kısaltması kimi BOT deyilir. Bu yazıda, vəzifələrinə və

Daha fazlasını oku


facebook yoxsa instagram

Instagram yoxsa Facebook? Brendinizin strategiyası üçün hansı daha yaxşıdır?

Instagram yoxsa Facebook? Sosial media marketinqi sahəsində Facebook illərdir öz yerini qoruyub saxlayıb. Son 15 ildə Facebook sosial şəbəkələrə baxış tərzimizi yenidən müəyyənləşdirdi və eyni zamanda social medianın müəssisələr üçün imkanlarını genişləndirdi. 2010-cu ildə qurulan Instagram olduqca sürətlə izləyici kütləsinin artması səbəbilə 2018-ci ildə qlobal olaraq ən sürətlə böyüyən social media şəbəkələrindən biri oldu və

Daha fazlasını oku


startap nedir

Startap nedir?

Startap nedir? Günümüzdə tez-tez danışılan bir mövzu olan Startap, Amerikada ilk dəfə 2010-cu ildə ortaya çıxmış və daha sonra bütün dünyaya yayılan bir iş modeli trendidir. Startaplar davamlılığa və inkişafa açıq olan, təklif etdikləri xidmət üçün texnologiyadan istifadə edən və paydaşlarına təqdim edən, fərqli və müxtəlif auditoriyalarda üstünlük təşkil edən, təklif etdikləri xidmətləri təqdim edərək

Daha fazlasını oku


linkedin biznes

LinkedIn platforması biznes üçün necə istifadə olunmalı

30 milyondan çox şirkət LinkedIn-i biznes üçün istifadə edir. 690 milyon üzvü olan və daha da artan LinkedIn marketinqdən brendlər şəbəkə yaratmaq, əlaqə qurmaq və satış üçün istifadə edir. Kiçikdən böyüyə, B2B-dən B2C-ə qədər hər biznes ölçüsü və növü üçün LinkedIn marketinq alətləri mövcuddur. LinkedIn səhifənizdə daha effektiv nəticə əldə etmək üçün bu addımları izləyə

Daha fazlasını oku


Instagram Engagement

Instagram Engagement-i artırmağın effektiv yolları

İnstagramdan biznes üçün istifadə edirsinizsə, bunun yalnız əyləncə  üçün istifadə olunan platformadan daha artıq olduğunu bilirsiniz. Instagram platforması markanızı yaratmaq və onlayn auditoriyaya çatdırmaq üçün güclü bir vasitədir. Amma sizin sadəcə auditoriyaya deyil, həm də engagement-ə ehtiyacınız var: rəylər, bəyənmələr, paylaşımlar və digər hərəkətlər sizin kontentin insanlarda nə dərəcədə rezonans yaratdığına sübutdur. Bəs Engagement nədir?

Daha fazlasını oku