Meta təsvirləri SEO üçün vacibdirmi?

Bu blogda meta təsvirlər nədir və SEO -ya necə təsir edə biləcəyi barədə danışacağıq.

Meta Description nədir ?

Meta təsvirlər veb səhifənin HTML kodunda həmin səhifənin məzmununun qısa təsvirini verən elementdir. Bir vebsaytın ziyarətçiləri onu birbaşa görə bilməsələr də, Google kimi axtarış sistemləri ondan veb səhifəni axtarış nəticələrində göstərmək üçün istifadə edir. Meta təsviri veb səhifənin məzmununu ümumiləşdirən HTML elementidir.Google tez-tez axtarış sisteminin nəticələri səhifələrində (SERPs) fraqmentlərdə meta təsvirlərdən istifadə edir. Səhifənin URL və başlığının altında yerləşir.

Meta təsviri meta teq olduğundan, HTML sənədinin baş hissəsində aşağıdakı kimi göstərilir:

 

“name” elementi Google kimi axtarış sistemlərinə HTML kodunun hansı elementinin göstərildiyini bildirir (meta təsviri). Sonra “content” atributu bu elementin məzmununu, bu halda meta-təsvirin dəqiq ifadəsini təsvir edir.

Axtarış nəticələrində səhifə məzmununun qısa təsvirini təqdim etməklə siz veb saytınız üçün məlumatlılıq yarada bilərsiniz. Sonra istifadəçiləri onu ziyarət etməyə təşviq edə bilərsiniz. Beləliklə, meta təsvirinizi optimallaşdırmaq veb saytınızı axtarış nəticələrində reklam etməyə imkan verir. Bu səbəbdən meta təsvirlərinizi diqqətlə seçməlisiniz.

Qısa təsvirlər sosial mediada və ya digər platformalarda link önizləmələrində də görünə bilər. Bunlar adətən “og: təsviri” adlanan Açıq Qrafik etiketindən götürülür. Əgər siz təqdim etməsəniz, platforma əvəzinə HTML meta təsvirinizi (meta teq növü) göstərə bilər.

Meta təsvirlərin SEO -ya təsiri

Axtarış motorunun optimallaşdırılmasının (SEO) ilk günlərində meta təsvirinə daxil edilmiş açar sözlər Google kimi axtarış sistemləri üçün mühüm sıralama faktoru idi. Bununla belə, bu, getdikcə daha çox veb sayt sahiblərinin meta təsvirlərini açar sözlərlə doldurmasına səbəb oldu. Bu meta təsvirlər istifadəçilərə səhifə məzmununun heç bir faydalı təsvirini vermədi. Buna görə də, Google 2009-cu ildə qərar verdi ki, meta təsvirləri artıq veb-saytın reytinqinə təsir etməməlidir.

Buna baxmayaraq, meta təsvirlərinizi optimallaşdırmaq SEO və ya onlayn marketinqdə mühüm vəzifədir. Çünki bu, axtarış nəticələrində səhifənizin klik nisbətinə (CTR) əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərir. CTR müəyyən axtarış sorğuları üçün səhifə nümayişi ilə bu səhifədəki faktiki kliklər arasındakı nisbətdir. İstifadəçiləri klikləməyə təşviq edən uyğun və ya cəlbedici meta təsviri ilə səhifəniz aşağı reytinqə malik olsa belə, CTR-ni əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilərsiniz.

Bu, öz növbəsində, Google-un veb səhifənizi necə qiymətləndirməsinə müsbət təsir göstərir. Əgər tez-tez kliklənirsə və istifadəçilər ona çox vaxt sərf edirlərsə, Google səhifəni daha uyğun hesab edir. Beləliklə, yaxşı bir meta təsviri dolayısı ilə Google-da veb səhifənin reytinqini yaxşılaşdıra bilər və buna görə də axtarış motorunun optimallaşdırılması (SEO) üçün də aktualdır.

Meta təsvirləri SEO üçün niyə vacibdir?

Meta təsvirləri (bəzən SEO meta təsvirləri adlanır) birbaşa sıralama faktoru deyil. Google reytinqləri təyin edərkən onları nəzərə almır.

Lakin meta təsvirləri SEO üçün vacibdir. Çünki onlar tez-tez axtarışçılara səhifəniz haqqında məlumat verən fraqmentlər yaratmaq üçün istifadə olunur. Və SERP-də rəqiblərdən fərqlənməyə kömək edir.

Effektiv fraqment daha çox insanı linkinizə klikləməyə inandırır. Bununla da kliklənmə nisbətinizi (CTR) artırır. Və hətta marka məlumatlılığını artıra bilər. Hər ikisi SEO-ya müsbət təsir göstərə bilər.

Meta təsvirləri yazmaq üçün  ən yaxşı təcrübələrə nəzər salaq:
  1. Meta təsvir uzunluğunu nəzərdən keçirin
  2. Əsas açar sözü əlavə edin
  3. Axtarış məqsədlərinə cavab verin
  4. Fəaliyyətə çağırışları daxil edin
  5. Hər bir meta təsviri unikal edin
632 Views