Rəqəmsal marketinqdə AI-dən istifadənin mənfi tərəfləri

Hər yeni texnologiyada olduğu kimi süni intellektdən istifadə rəqəmsal marketinq   üçün müsbət və mənfi tərəflər var. Bu məqalədə süni intellektin rəqəmsal marketinqə təsir edən 6 mənfi cəhətini paylaşacağıq.

Hal-hazırda , süni intellekt rəqəmsal marketinqin bir çox aspektlərinə toxunur. Məsələn, müştəri məlumatlarını toplamaq və ya  məzmunu fərdiləşdirmək üçün e-poçt marketinq platformaları tərəfindən istifadə olunur. Rəqəmsal reklam yerləşdirmələrini optimallaşdırmaq üçün reklam platformaları tərəfindən də istifadə olunur.

Bəzi rəqəmsal marketoloqlar var ki, məzmun toplamaq və ya düzəltmək üçün süni intellektdən istifadə edirlər.

Hətta sadəcə ChatGPT-də və ya hər hansı digər AI kopirayter alətlərində bir sorğu yaratmaq məzmunun kurasiyası hesab olunur.

Rəqəmsal marketinqdə də AI-nin daha açıq nümunələri var. Çatbotlar internetdə çox rast gəlinən bir hadisədir. Onlar süni intellekt texnologiyasından nəinki müştəri suallarına cavab verir. Həm də gələcəkdə müştərilərlə daha yaxşı qarşılıqlı əlaqə qurmağı öyrənmək üçün istifadə edirlər.

Rəqəmsal marketinqdə süni intellektdən istifadə geniş və müxtəlifdir. Daha çox AI alətləri mövcud olduqda, bunun yalnız zamanla artması ehtimalı var.

Rəqəmsal marketoloq olaraq, ehtimal ki, rəqəmsal marketinq kampaniyalarınızda AI-nin riskləri və ya mənfi cəhətləri ilə bağlı bəzi narahatlıqlarınız var.

Rəqəmsal marketinqdə AI-nin ən böyük riskləri aşağıdakılardır:

1. Hüquqi/Etik Narahatlıqlar

Əvvəllər sosial media və ya rəqəmsal reklam kimi yeni texnologiyalarda bu hadisəni görmüşük. Qanunların onlara çatması üçün illər lazım ola bilər.

2. Axtarış motorunun optimallaşdırılmasının olmaması

“Rəqəmsal marketinqdə süni intellekt texnologiyasından istifadə etməyin ən böyük riski/məsələsi nədir?” sualına çoxlu cavablar var. Bunlardan biri də Aİ vasitəsilə yazılmış məzmunun SEO üçün optimallaşdırılmayacağından narahatdır.

3. Yanlış Məlumat

Marketoloqlar olaraq təqdim etdiyimiz məlumatların dəqiq olması vacibdir. Müştərilərimizə, auditoriyamıza və ya sadəcə geniş ictimaiyyətə məlumat təqdim etməyinizdən asılı olmayaraq bu belədir.

Süni intellekt texnologiyasının dəqiq olduğunu düşünsəniz də, sadəcə ChatGPT-ni nümunə kimi nəzərdən keçirin – o, bu məlumatların toplandığı vaxt yalnız 2021-ci ilə qədər məlumat verə bilər.

4. Qeyri-təbii və ya Robotik Məzmun

Süni intellekt “nitq nümunələri” illər ərzində təkmilləşsə də, onlar haqqında hələ də qeyri-təbii və demək olar ki, robotik bir şey var.

5. Həddindən artıq asılılıq

Yeni texnologiya mövcud olduqda, xüsusən də xeyli vaxt və xərclərə qənaət edən texnologiyanın qəbulu və tətbiqi tez izlənilir. Bəs insanlar bu texnologiyadan çox asılı olmağa başlayanda nə baş verir?

Rəqəmsal marketinq baxımından AI texnologiyasından həddən artıq asılılıq marketoloqlar arasında daha az əməkdaşlığa və daha az yaradıcılığa səbəb ola bilər. Vaxt keçdikcə marketoloq və ya agentlik öz işinin böyük hissəsini bu texnologiyaya verə bilər ki, bu da gələcəkdə səriştəni azalda bilər.

Süni intellekt texnologiyası bu kampaniyaların yeganə mənbəyi olsaydı, marketinqin gələcəyinin necə görünəcəyini düşünün! İnsan toxunuşu olmadan çox  cansıxıcı ola bilər.

6. Məzmun çox oxşardır

ChatGPT kimi süni intellekt texnologiyası ilə yeni tanış olanda onun verdiyi cavablar heyrətamiz görünə bilər. Onlar müxtəlif və cəlbedici və bəlkə də insana bənzəyirlər.

Bu göstərişləri yüzlərlə və ya minlərlə dəfə təkrarlasanız, məzmun tezliklə təkrarlanır. Eyni məzmun oxşar şəkildə təkrarlanır.

Şübhəsiz ki, AI-nin faydaları var. Bir çox qeyri-müəyyənliyə görə, rəqəmsal marketoloqlar mənfi cəhətləri və riskləri görürlər. Rəyi soruşulanlara görə, süni intellektdən istifadə ilə bağlı ən böyük narahatlıqlar məzmunun keyfiyyəti ilə bağlı olub. Buradakı yaxşı xəbər, narahatlığınızdan asılı olmayaraq, AI texnologiyasının heç vaxt məzmun marketoloqlarını və yazıçılarını əvəz etmək üçün nəzərdə tutulmamasıdır. O, heç vaxt insan elementini təkrarlaya bilməz. Bunun əvəzinə marketinqdə süni intellekt texnologiyası əlavə etmək və mümkün olduqda kömək etmək üçündür.

882 Views