2022-ci il  Sosial Media Marketinq Proqnozları

Şübhəsiz ki, 2021-ci il sosial media marketoloqlarına strategiya təyin edərkən və 2022-ci il üçün büdcə ayırarkən diqqət yetirmək üçün çox şey verdi.
Snapchat sosial media marketinqində əsas oyunçu kimi ortaya çıxdı, gəlirini illik 57% artırdı. Həmçinin ilk milyard dollarlıq rübünə nail oldu və gündəlik aktiv istifadəçilərini 300 milyondan çox artırdı.

Meta, əvvəllər Facebook kimi tanınan platforma kimi məlumat verənlərin ifadələri və onun tənzimlənməsi üçün yenilənmiş çağırışlar fonunda ortaya çıxdı .

iOS14 yeniləməsi Apple-ın reklam biznesi üçün gəlirli bir addım və demək olar ki, hər kəs üçün bomba olduğunu sübut etdi .

Twitter Fleets-i ləğv etdi, premium funksiyalar dəstini işə saldı və digər yeniləmələr arasında Super Follow adlı yeni seçimi əlavə etdi .

Və bunlar, aysberqin yalnız görünən hissəsidir.
2022-ci il üçün Sosial Media Marketoloqların diqqətinin hara cəmləməsi ilə bağlı ən yaxşı proqnozları bölüşəcəyik.

Sosial media marketinq -də YouTube yenidən kəşf olunacaq

2022-ci ildə sosial media marketoloqları nəhayət YouTube-un da sosial media olduğunu qəbul edəcəklər!

Orqanik bir Facebook yazısı üçün orta əhatə dairəsinin(reach) 5,2% və orta nişan nisbətinin(engagement) 0,25% olması ilə mübarizə apardıqca, alternativ platformalar axtaracaqlar.

Dünyada 1 milyard aktiv aylıq istifadəçi sayına çatan TikTok olacaq ki, bu da Instagram-ın bir neçə ildir sahib olduğu qədərdir.

Digəri isə aylıq 2 milyarddan çox aktiv istifadəçisi olan YouTube olacaq.

Onlar YouTube-un foto paylaşma saytları, sosial şəbəkələr, bloqlar və mikrobloqlarla birlikdə sosial medianın orijinal kateqoriyalarından biri olan video paylaşma saytı olduğunu yenidən kəşf edəcəklər.
Heck, Facebook 2014-cü ildə “video ilk strategiyasına” keçdi və Instagram 2021-ci ildə onun “artıq kvadrat şəkil paylaşma proqramı olmadığını” elan etdi ki, diqqətini videoya yönəldə bilsin.

TikTok video paylaşma saytı deyilsə, o nədir?

Bəs, niyə YouTube bu qədər sosial media marketoloqu tərəfindən ögey uşaq kimi rəftar edilir?

Bu, onların potensial müştərilərə çatmaq və onları cəlb etmək imkanlarını məhdudlaşdırır. Beləliklə, sosial media marketoloqları 2022-ci ildə YouTube-a böyük masada yer vermək istəyəcəklər.

Brendlər Daha Təcrübəli Şəxsiyyətlərə və Hədəflərə Daha Dərinləyəcək

Süni intellektdə irəliləyişlər və əlçatanlığın artması, yüksək keyfiyyətli məlumatlar, rəqəmsal reklam xərclərinin artması ( 2021-ci ildə təxmini artım 12,7% və bəzi sahələrdə 49%-ə qədər artım) və yaxınlaşan kuki-faylsız dünya fərdiləşdirməni sürətləndirir 

Bir çox marka, hər bir mikro-seqment üçün düzgün mühiti və mesajı tapmaq üçün bir sıra kiçik təsir göstərənlərdən istifadə edərək, büdcələrini bir çox platformaya yayacaq.

Bu həm də o deməkdir ki, brendlər ənənəvi personajlardan uzaqlaşmağa başlayır. Bunları bilirsiniz – bəzi demoqrafik və coğrafi məlumatlarla yanaşı, adı və şəkli var. Və siz bu məlumatlar haqqında etdiyiniz stereotipik fərziyyələrə əsaslanaraq test edirsiniz.

Bununla belə, 2022-ci ildə brendlər ailə vəziyyəti, musiqi və film seçimləri kimi əsas təfərrüatlardan kənara çıxaraq, daha zərif və istifadəyə yararlı formatlara keçəcəklər.
Dizaynerlər, UX/UI mütəxəssisləri və məzmun yaradıcıları artıq tapşırıq üçün xüsusi istifadəçi personajları yaratmağa başlayırlar.

Dizaynerlər, məsələn, aşağıdakı kimi məlumatları ehtiva edirlər:

  • Müəyyən bir hədəf auditoriyanın tez-tez istifadə etdiyi interfeyslərin şəkilləri
  • Rəng palitralarına üstünlük verirlər
  • Ən çox tıkladıqları reklam nümunələri
  • Sayt növlərinin hədəfləri əyləncə ilə əlaqəli tapşırıqlarla müqayisədə işlə bağlı tapşırıqlar üçün istifadə edir

Məzmun yaradıcıları daha çox iş zamanı istifadə edilən dil seçimi fərqlərinə, öyrənmə və əyləncə ilə bağlı tapşırıqlara, eləcə də məzmun istehlakı vərdişlərinə diqqət yetirə bilər.

Marketoloqlar şəxsiyyətə, qərar vermə üslublarına, reklam seçimlərinə, məqsədlərə və daha çox psixoloji əsaslı məlumatlara baxırlar.
Bir çox hallarda bu məlumatı tapmaq PPC peşəkarına düşəcək. Bununla belə, AI və maşın öyrənməsi getdikcə daha dəqiq olur. Mnemonic AI və Delve kimi artıq mövcud olan bəzi proqramlar bir çox şəxsiyyət xüsusiyyətlərini müəyyənləşdirir. Bu arada, bu tamaşaçıları həqiqətən tanımaq üçün səy göstərmək istəyənlər bunun bəhrəsini görəcəklər.

Marketoloqlar sosial media marketinq- də Atribusiya Məsələlərinə Uyğunlaşacaqlar və Büdcəni Diversifikasiya edəcəklər

Sosial platformalar məxfilik və izləmə problemləri ilə üzləşməyə davam etdikcə, marketoloqlar birbaşa bir sosial platformaya bağlamaqdansa sosial media strategiyasını vahid media strategiyasının bir hissəsi kimi nəzərdən keçirməli olacaqlar.
Bu dəyişikliklər həm də platformalar arasında media büdcələrinin müxtəlifliyinə gətirib çıxaracaq. Çünki daha çox marketoloq anlayır ki, Facebook kimi əvvəllər daha etibarlı kanallar reklam xərcləri və ardıcıllıq nəticələrində qeyri-sabitliyə malik ola bilər və TikTok kimi yeni kanallar bazar payı qazanmağa davam edir.

Ödənişli Sosial Tender Alqoritmlərində İncə Tənzimləmə Gözləyin

Keçən il sosial media reklamçıları üçün rollercoaster oldu. Hesab edirəm ki, 2022-ci il hesabat və təklif modellərini təkmilləşdirmək və təcrübələr ili olacaq.

Fikrimcə (və ümid edirəm) bunun reklamçılar üçün mənası budur ki, biz performansda irəliləyişləri görəcəyik. Çünki tender modellərinin alqoritmləri daha çox məxfiliyə əsaslanan dünyada işləmək üçün dəqiq tənzimlənmişdir. Eyni mənada, mən də platformaların dönüşüm nisbətlərini yaxşılaşdırmaq və birinci tərəf məlumatlarına diqqəti artırmaq üçün insanları yerində saxlamağın daha çox yollarını sınaqdan keçirməsini gözləyirəm. Ümid edirəm ki, marketoloqlara daha yaxşı data ilə sınaqdan keçirmək üçün yeni imkanlar verəcək.

Mövcud Sosial Trendlər Sürətini Alır

Gələn il biz dörd sosial media tendensiyası ilə daha da təcil görəcəyik.

Birincisi, sosial platformalar tərəfindən məzmun idarəçiliyinə daha çox təkan (və ümid edirəm ki, daha çox irəliləyiş).

İkincisi, ödənişli sosial təkliflər tam istifadəçi səyahəti boyunca daha əhatəli şəkildə istifadə ediləcək.
Tarixən platformalar daha əlçatan bir yanaşma tətbiq edə bilərdi. Bu il bunun artıq mümkün olmadığı bir dönüş nöqtəsi oldu. Gələn il, ümid edirəm ki, 2021-ci ildən bir çox öyrənmələr əsasında sosial platformalar tərəfindən atılan praktiki addımlarla bu sahədə irəliləyiş olacaq.

Sosial platformalar həmçinin bütün istifadəçi səyahətində reklamı daha yaxşı dəstəkləmək üçün həllər və üçüncü tərəf tərəfdaşlıqlarına daha çox sərmayə qoyub. TikTok və Snapchat, e-ticarət xüsusiyyətləri ilə , məsələn, indi dibdəki reklamı uğurla dəstəkləyə bilər. Daha çox reklamçı Pinterest və Instagram-a təkcə platformadaxili deyil, həm də saytlarında platformadan kənar fəaliyyət göstərir.

Bununla da biz 2022-ci ildə üçüncü tendensiyanın sürətləndiyini görməliyik: Sosial media strategiyasının Facebook-dan uzaqlaşması, reklam verənlərin digər platformalara daha çox resurs yatırması ilə. Kəskin bir dəyişiklikdən çox, dəyişiklik daha çox artımlı bir dönmə olacaq.

Dördüncü tendensiya sosial media platformalarının AR və metaverse xüsusiyyətlərinə doğru daha çox yerdəyişməsidir. Meta- nın hərəkəti tam ifadəli görünməsə də, bundan əvvəlki tendensiyaya uyğundur.
2022-ci il, sponsorsuz istifadəçi və reklamçı tərəfindən yaradılmış məzmun üçün metaverseyə keçiddə daha çox irəliləyiş gətirəcək.

Sosial media marketinq – də LinkedIn B2B üçün sosial məkana çevriləcək

Gələn il marketoloqlar LinkedIn-in məlumatlılığı artırmaq, böyümək və icmaları ilə əlaqə qurmaq fürsətini görəcəklər. Biznesdən biznesə (B2B) təşkilatlar nəhayət ki, əvvəllər heç vaxt olmadığı kimi marketinqin dəyərini görürlər. Və LinkedIn yeni müştərilər və tərəfdaşlar cəlb etmək istəyən B2B təşkilatları üçün sosial məkan olacaq.

B2B mütəxəssisləri 2022-ci ildə diqqət mərkəzində olmaq üçün LinkedIn-i mütləq nəzərdən keçirməlidirlər. Yerli, regional, istərsə də qlobal, bu, bütün təşkilatlar üçün öz düşüncə liderliyini nümayiş etdirmək üçün platformadır.
Səhifələr məqalələr ilə siz məzmununuzu oxuyan saxlayan insanlar haqqında ətraflı fikirlərini əldə edirsiniz. Bu da marketoloqlara öz LinkedIn auditoriyası üçün məzmunu ən yaxşı şəkildə necə fərdiləşdirməyi başa düşməkdə kömək edir.

Mən şəxsən LinkedIn Live və marketoloq kimi görə biləcəyim təfərrüat səviyyəsinə heyranam. Sizcədə elə deyilmi? Başqa hansı sosial şəbəkə sizə iştirakçıları, top şirkətləri, sənayeləri, iş stajını və tamaşaçıların iş funksiyalarını göstərir?! Və əgər B2B alıcıları burada əyləşirlərsə, B2B marketoloqlarını da burada görəcəyik.

 

1. 185 Views