Google Maps Marketinq Strategiyası 

Bu blogda Google Maps marketinq strategiyasının nə olduğundan başlayıb, ən sonda Google Maps üçün marketinq startegiyaları qeyd edilib.

Google Maps Marketing nədir ?

Müştərilərin əksəriyyətinin biznes seçmək üçün Google-da axtarış aparması  məlumdur. Və “yaxınlıqda” axtarışlarının potensial artması ilə Google Xəritə yerli biznes kimi bazar payını ələ keçirməyin ən səmərəli yollarından biridir.

Google Xəritə marketinqi müştərilərin tapmaq və  seçmək üçün biznesinizi asanlaşdırmaq üçün Google Xəritələrdən istifadə prosesidir. Yerli bizneslərlə müntəzəm işlədiyimiz üçün biz Google Xəritələrin bizneslərə potensial müştəriləri toplamasına və çevirməsinə necə kömək etdiyini görürük. Amma bu marketinq növü yalnız onu strateji olaraq yerləşdirdiyiniz zaman işləyir.

Google Xəritə marketinqi yerli biznesinizin Google-un xəritə nəticələrində daha qabarıq görünməsi üçün istifadə edə biləcəyiniz taktikalar toplusudur.Xəritə marketinqi ərazinizdə müvafiq məhsul və ya xidmətləri axtaran insanlarla əlaqə saxlamağa kömək edir. Və onlardan daha çoxunu müştəriyə çevirə bilir.

Biznes Profiliniz kimi tanınan Google biznes siyahınız iki əsas yerdə görünə bilər:

  1. Google Xəritə veb saytı və proqramı (kimsə biznes, məhsul və ya xidmət axtardıqda)
  2. “Google xəritə paketi” kimi də tanınan “yerli paket”. Google, istifadəçinin yaxınlıqdakı və ya lokallaşdırılmış nəticələr istədiyini düşündüyü zaman bunu standart axtarış nəticələrində göstərir. Adətən üç siyahıdan ibarət olur.

Niyə Google Xəritə Marketinqinə ehtiyacımız var ?

Google hesab edir ki, istifadəçilər hər ay restoranlar üçün 3 milyard, geyim mağazalarında isə 1 milyard axtarış edir. Bu istifadəçilərin əksəriyyəti həmin gün yaxınlıqdakı mağazaya baş çəkir. Smartfon istifadəçilərinin təxminən 67%-nin loyallığı ilə Google Xəritələr naviqasiya sektorunda da tam üstünlük təşkil edir. İstehlakçılar hər hansı digər saytla müqayisədə yerli biznesi kəşf etmək və  ya seçmək üçün Google-dan iki dəfə çox istifadə edirlər. Və adətən “Google Xəritə Paketi” adlanan ilk üç üzvi axtarış nəticələri kliklərin 75%-ni əldə edir.

Bütün bu tendensiyalar göstərir ki, yerli SEO və ya axtarış motorunun optimallaşdırılması rəqəmsal marketinqdə, xüsusən də yerli müəssisələr üçün vacibdir. Yerli SEO məzmunun optimallaşdırılması ilə bağlıdır ki, biznesiniz yerli axtarış motoru nəticələri səhifələrində (SERPs) yerli bölgədəki rəqiblərinizdən daha yüksək görünsün. Biznes siyahınızı iddia etdiyiniz zaman və Google Xəritə marketinqini prioritet etdiyiniz zaman reytinqiniz yüksələcək. Və dönüşüm nisbətləri yüksəlməyə başlayacaq.

Google biznes siyahılarını üç əsas meyar əsasında seçir:

Uyğunluq: Biznes axtarış edənin istədiyinə nə qədər uyğun gəlir
Məsafə: Biznes axtarış yerindən nə qədər uzaqdır
Məşhurluq: Biznesin real dünyada və ya onlaynda nə qədər məşhur olması

Google Xəritələrin Sıralama Faktorları

Google Xəritədə daha yüksək yer tutmaq istəyirsinizsə, sadəcə Google Biznes profili yaratmaq kifayət deyil. Axtarış nəticələrinin yuxarısında hansı bizneslərin göründüyünü müəyyən etmək üçün Google Xəritənin istifadə etdiyi sıralama amillərini başa düşməlisiniz. Bilməli olduğunuz ilk üç sıralama faktoru bunlardır:

1. Uyğunluq

Bu, biznes siyahınızın potensial müştərilər tərəfindən istifadə edilən axtarış şərtlərinə nə dərəcədə uyğun olduğuna aiddir. Münasibliyinizi artırmaq üçün biznes profilinizdə məhsul və ya xidmətləriniz haqqında dəqiq və təsviri məlumatların olduğundan əmin olun. Biznes təsvirinizdə, kateqoriyalarınızda və rəyinizdə müvafiq açar sözlərdən istifadə edin.

2. Məsafə

Bu sıralama amili biznesinizin məhsul və ya xidmətlərinizi axtaran istifadəçiyə yaxınlığını ölçür. Məsafə sıralamasını yaxşılaşdırmaq üçün fiziki yerinizin Google Biznes profilinizdə dəqiq göstərildiyinə əmin olun. Siz həmçinin yaxınlıqdakı axtarışlar üçün görünmə qabiliyyətinizi yaxşılaşdırmaq üçün təsvirinizə yerli görməli yerləri  əlavə edə bilərsiniz.

3. Üstünlük

Bu sıralama faktoru biznesinizin yerli ərazidə nə qədər tanınmış və nüfuzlu olduğunu müəyyən edir. Məşhurluğunuzu artırmaq üçün müştəriləri Google Biznes profilinizdə rəylər yazmağa təşviq edə bilərsiniz. Bununla da  müsbət onlayn reputasiya yaratmağa diqqət yetirin.

Google maps marketinq strategiyası:

  1. Biznes profilinizi yaradın və ya yeniləyin
  2. Real şəkillər vasitəsilə yerliləri cəlb edin
  3. Rəylərinizi təkmilləşdirin
  4. Sualları və cavabları gösdərin
  5. Veb saytınızın SEO- nu artırın
  6. Performansınızı İzləyin
  7. Google Maps reklamlarını sınayın
153 Views