Youtube update-ləri reklamlara necə təsir edəcək?
YouTube-un yenilənmiş reklam siyasəti ona YouTube-un partnyor proqramı (YPP) tərəfindən əhatə olunan daha populyar kanallarda deyil, onun seçdiyi istənilən məzmunda reklam yerləşdirmək səlahiyyəti verir. Platforma həmçinin bu cür reklamlardan əldə etdiyi gəliri məzmun yaradıcıları ilə bölüşməyəcək.
Rəqəmsal marketinq mütəxəssisləri YouTube-un yenidən işlənmiş xidmət şərtlərinin reklamçılara, məzmun yaradıcılarına və izləyicilərə təsir edəcəyini söylədi. Məsələn, reklam verənlər məzmununda reklam yerləşdirmək istədikləri yaradıcıları seçmək çevikliyinə malik olacaqlar.
“Buna görə də reklamçılar müəyyən yaradıcılar vasitəsilə mikro-hədəf auditoriyasını hədəfə ala bilərlər. Məsələn, bir reklamçı yumoristik məzmunda reklam dərc etmək istəyirsə, hətta yaradıcılar YPP-nin bir hissəsi olmasa belə, bunu edə bilər. YouTube kanallarının daha geniş seçimi ilə reklamçılar marketinq strategiyalarını daha da təkmilləşdirə bilərlər”, - ClanConnect təsir marketinq platformasının həmtəsisçisi və baş əməliyyat direktoru Kunal Kishore Sinha bildirib.
Bununla belə, brendlər daha kiçik kanallarda reklam yayımlayarkən diqqətli olmalı olacaqlar. Əmin olmaq üçün YouTube reklamları izləyicilərin demoqrafik (gənc istehlakçıları hədəfləyən internet brendləri kimi), izləyici maraqlarına/məxsusluğuna (məsələn, yemək bişirmək həvəskarlarını hədəfləyən qida brendləri kimi) və kanal əsaslı reklamlara (müəyyən YouTube kanalının auditoriyasını hədəfləyən brendlər) əsaslanan video məzmununa yerləşdirir. ).
“Kampaniyaların əksəriyyəti yaxınlıq əsaslı reklam üzərində aparılır və indi YouTube bütün növ kanallarda reklamlar açdığına görə reklam istənilən yerə gedə bilər. Reklamları həssas, əhəmiyyətsiz və ya keyfiyyətsiz ola biləcək məzmunu yayımlayan kiçik kanallarda yayımlansa, brendlər risk altında olacaq. YouTube-da daha çox reklam inventarının mövcud olacağına görə, reklam daha ucuz ola bilər "deyə rəqəmsal ilk agentlik olan Grapes Digital-in strategiya rəhbəri və baş əməliyyat direktoru Şradha Agarval bildirib.
Bununla belə, kiçik yaradıcılar narahatdırlar, çünki videolarına yerləşdirilən reklamlardan əldə edilən gəlir onlarla paylaşılmayacaq. Üstəlik, onların kanalında reklam yerləşdirmək onların böyüməsinə təsir göstərə bilər, çünki reklam hələ həmin kanalın sadiq izləyiciləri olmamış izləyicilər üçün qıcıqlandırıcı rol oynaya bilər.
“Bir çox məzmun yaradıcıları, o cümlədən sənətçilər və təsir edənlər, pərəstişkarlarının və izləyicilərinin məzmunlarına maneəsiz baxa bilmələri üçün məzmunlarına reklam yerləşdirməməyi seçirlər. Bununla belə, indi onların seçimləri olmayacaq”, - Pulp Strategy rəqəmsal marketinq agentliyinin təsisçisi və idarəedici direktoru Ambika Sharma bildirib.
Hətta YPP proqramının bir hissəsi olan daha böyük, daha populyar yaradıcılar üçün (buraya yalnız son bir ildə 4000 ümumi saat baxan və 1000-dən çox abunəçisi olan yaradıcılar daxildir) YouTube-un bildiyi kimi gəlirdə azalma ola bilər. partnyor olmayan kanal videolarında reklam ehtiyatlarını tükəndirməyə və komissiyaya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
159 Views
Leave a Reply