Youtube-u son zamanların ən öndə gələn marketinq kanallarından biri olaraq missal göstərə bilərik. Əslində Youtube həm sosial media vasitəsi, həm də axtarış motorudur. Sizə axtardığınız məlumatlar haqqında video məzmun təqdim edir. Youtube marketinqi artıq bir müddətdir ki aktiv istifadə olunan marketinq növlərindən biridir.
Niyə Youtube marketinqi?
Youtube bəzən sosial media deyil, bir video platforması olaraq görülür. Bununla birlikdə Youtube, marketinq üsullarından istifadə edə biləcəyiniz qızıl dəyərində bir sosial şəbəkədir. Eyni zamanda bir nömrəli video platforması, ən çox ziyarət edilən ikinci sayt və Google -dan sonra dünyada ən çox istifadə edilən ikinci axtarış motorudur. Başqa sözlə, insanlar bir şey öyrənmək istədikdə birbaşa Youtube -a yazırlar. Bu, markanız və marketinqiniz üçün çox vacibdir.
Bu üstünlüklər sayəsində korporativ şirkətlər məhsullarını və ya xidmətlərini marketinq məqsədləri üçün bu kanal vasitəsilə tanıtdıra bilərlər. Youtube izləyən hər kəsə şəxsi və ya korporativ kanal yaratmaq imkanı verir. Beləliklə, insanlar istədiklərini ifadə edə və ya bir şirkət olaraq sərbəst şəkildə öz xidmətlərini tanıtdıra bilərlər.
Youtube marketinq üsulları ilə normal olaraq əldə edə biləcəyinizdən daha çox insana çatacağınız araşdırmalar əsasında öz təsdiqini tapmışdır. Buna əsaslanaraq, Youtube yalnız kabel şəbəkəsindən və ya hər hansı bir mobil cihaz yayımından daha çox 18-49 yaş qrupuna çatır. Bu auditoriyanın 59% -nin mətn oxumaqdansa, daha çox video məzmuna üstünlük verdiyi müəyyən edilib. Video məzmun təsiri insanların baxdıqdan sonra hərəkətə keçmək və istədikləri hərəkəti etmək ehtimalının daha yüksək olduğunu göstərir. Bir çox müəssisənin xüsusi olaraq Youtube marketinqinə müraciət etməsinin səbəblərini ümumiləşdirsək:
- Dünya miqyasında marketoloqların 52% -i video məzmununu ən yaxşı investisiya gəliri olan məzmun növü hesab edirlər.
- İnsanlar yazılı məzmundan daha çox video məzmun axtarmağa meyllidirlər.
- Dünya miqyasında aparılan araşdırmalara görə mütəxəssis B2B və B2C marketoloqları, Youtube -u sosial media marketinq taktikasının ən yaxşı üçlüyündən biri olaraq hesab edirlər.
- Video məzmunu digər marketinq məzmunları ilə müqayisədə daha çox paylaşılır.
- Müştəri cəlbini artırmağın ən yaxşı yollarından biri video məzmunudur.
Bütün bu səbəblər, işinizin səmərəliliyini artırmaq və marketinq məqsədlərinizə effektiv şəkildə çatmaq üçün YouTube marketinq üsullarından istifadə etməyin vaxtının gəldiyinə işarədir.
YouTube Marketinqi Uğura aparır
Youtube marketinqi, şübhəsiz ki, son 10 ildə populyarlıq qazanıb. Bir çox şirkət marka olmaq üçün YouTube marketinq üsullarından istifadə edir. Bir çox Youtube marketoloqu tərəfindən hədəf auditoriyasına təsirli şəkildə çatmaq üçün istifadə olunan və sizin üçün bir yol xəritəsi yarada bilən Youtube marketinq üsulları:
- Youtube Markası yaratmaq:
Fiziki olaraq mövcud olan markanızı YouTube dünyasına inteqrasiya edin. Əlbəttə ki, əvvəlcə Youtube -da bir marka olmaq istəyə bilərsiniz. Bunun üçün izləyicilərinizə marka kimliyinizi ən yaxşı şəkildə təqdim etməlisiniz. Youtube marketinq üsulları üçün ilk vacib addım, təsirli Youtube markası yaratmaqdır. Bunun üçün markanızı təmsil edən logo, kanal simvolu və təsvirlərdən istifadə edin. Beləliklə, rəqəmsal marketinq Youtube kanalında korporativ kimliyinizlə var ola bilər, izləyicilərinizlə bənzərsiz ünsiyyətinizi qura bilər və daha çox tanına bilərsiniz.
- Cəlbedici videoların yaradılması və davamlılığın təmin edilməsi:
İzləyicilərinizlə davamlı təmasda olmaq və qarşılıqlı əlaqə nisbətinizi davamlı olaraq artırmaq üçün cəlbedici videolar yaratmaq çox vacibdir. Başlanğıcda çox maraqlı video məzmunu olan Youtube marketinq dünyasına möhtəşəm bir giriş etdikdən sonra, məzmun paylaşımınıza məhəl qoymasanız və ya cəlbedicilik nisbətini azaltsanız, bu heç vaxt insanların diqqətindən yayınmayacaq və qarşılıqlı əlaqə faizinə birbaşa təsir edəcək. Buna görə də, cəlbedici videoların yaradılması və davamlılığın təmin edilməsi daimi olduqda effektiv nəticə əldə etmək mümkündür.
- YouTube Videolarınızı Digər Sosial Media Hesablarınızda Tanıtma:
Videonuzun məzmununu digər sosial media hesablarınızda tanıtmaq, YouTube-da maksimum baxış sayı və qarşılıqlı əlaqə əldə etmək üçün əhəmiyyətli üsullardan biridir. Beləliklə, həm daha çox trafik cəlb edəcək, həm də bütün sosial media hesablarınızı interaktiv olaraq istifadə edəcəksiniz.
- İnfluencer Tərəfdaşlığı
Daha geniş bir auditoriya əldə etmək, tanınmışlığınızı və qarşılıqlı əlaqənizi artırmaq üçün Youtube-da tanınan uğurlu bir influencer ilə əməkdaşlıq etmək effektiv üsuldur.
- Youtube reklamlarına investisiya qoymaq:
Rəqəmsal marketinq, Youtube-da ödənişli reklamlarla müsbət gəlir əldə etməyə imkan verir. YouTube reklamlarına investisiya qoymaq daha geniş auditoriyanın sizinlə əlaqə saxlaması deməkdir.
- Daima keyfiyyətə diqqət etmək:
Bir video yayımlamaq xatirinə video yayımlamamalısınız. İzləyiciləriniz üçün doğru və keyfiyyətli məzmun hazırladığınızdan əmin olmalısınız. Keyfiyyətsiz bir məzmun dərc etməkdənsə, bir müddət post göndərməmək daha faydalı olardı. Rəqəmsal dünyada hər kəsin yerini doldura biləcək sürətli bir axının olduğunu unutmayın. Həmişə keyfiyyətli məzmun istehsal etmək, izləyicilərinizin hər zaman sizi izləyəcəklərini və məzmunlarınızı səbirsizliklə gözləyəcəklərini göstərir.
YouTube SEO Nəticələrinizi Təkmilləşdirin
Hansı növ məzmunun yayımlanacağını və düzgün planlaşdırmağı bilmək, məzmununuzun istədiyiniz auditoriya tərəfindən görünməsini necə təmin edəcəyinizi bilmək qədər vacibdir. Bununla da, Youtube video məzmununuzu SEO üçün uyğunlaşdırmaq (axtarış motoru optimallaşdırması) doğru trafik cəlb etməyin açarıdır.
One comment
Sosial Media Marketinq Proqnozları 2022 - Jugaad Rəqəmsal Marketinq
[…] media marketinq -də YouTube yenidən kəşf […]