Rəqəmsal marketinq xidməti

Viral Olmaq yoxsa Keyfiyyətli Kontent?!

Viral Olmaq yoxsa Keyfiyyətli Kontent?! Viral olmağa çalışmağı dayandırmalıyıq! Çünki ondan daha yaxşı yollar var… Viral olmaq heç vaxt bir brendin böyümə strategiyasının bir hissəsi olmamalıdır. Viral olmaq, anidən şöhrət qazanmağa bənzəyir. Yəni, bu sadəcə sizin brendinizi və ya sizi qısa müddətli stressorlardan uzaq tutmağa yarayır. Amma hal-hazırda bir çox mütəxəssislər bu ideyanı satmağa çalışır.

Read More


Meta təsvirləri SEO üçün vacibdirmi?

Meta təsvirləri SEO üçün vacibdirmi? Bu blogda meta təsvirlər nədir və SEO -ya necə təsir edə biləcəyi barədə danışacağıq. Meta Description nədir ? Meta təsvirlər veb səhifənin HTML kodunda həmin səhifənin məzmununun qısa təsvirini verən elementdir. Bir vebsaytın ziyarətçiləri onu birbaşa görə bilməsələr də, Google kimi axtarış sistemləri ondan veb səhifəni axtarış nəticələrində göstərmək üçün

Read More


Google Maps üçün marketinq strategiyası

 Google Maps Marketinq Strategiyası  Bu blogda Google Maps marketinq strategiyasının nə olduğundan başlayıb, ən sonda Google Maps üçün marketinq startegiyaları qeyd edilib. Google Maps Marketing nədir ? Müştərilərin əksəriyyətinin biznes seçmək üçün Google-da axtarış aparması  məlumdur. Və “yaxınlıqda” axtarışlarının potensial artması ilə Google Xəritə yerli biznes kimi bazar payını ələ keçirməyin ən səmərəli yollarından biridir.

Read More


Rəqəmsal marketinqdə AI-dən istifadənin mənfi tərəfləri

Rəqəmsal marketinqdə AI-dən istifadənin mənfi tərəfləri Hər yeni texnologiyada olduğu kimi süni intellektdən istifadə rəqəmsal marketinq   üçün müsbət və mənfi tərəflər var. Bu məqalədə süni intellektin rəqəmsal marketinqə təsir edən 6 mənfi cəhətini paylaşacağıq. Hal-hazırda , süni intellekt rəqəmsal marketinqin bir çox aspektlərinə toxunur. Məsələn, müştəri məlumatlarını toplamaq və ya  məzmunu fərdiləşdirmək üçün e-poçt

Read More


Müştəri personası necə yaradılır ?

Müştəri personası necə yaradılır ? Ən müvəffəqiyyətli marketoloqlar auditoriya məlumatları və çətin rəqəmlərdən kənara çıxır və müştərilərinin əslində kim olduqları barədə dərindən düşünürlər. Onların maraqları nədir? Necə danışırlar? Onlar nəyə inanır və nəyə dəyər verirlər? Ümumiyyətlə müştəri personası necə yaradılır ? Müştərilərinizi dərindən tanıdığınız zaman həqiqi ünsiyyət qura və fəaliyyətə ilham verə bilərsiniz. Bu amillər

Read More


Rəqəmsal Marketinqin Gələcəyi: Süni İntellekt

Rəqəmsal Marketinqin Gələcəyi: Süni İntellekt Süni intellekt marketoloqun gizli silahıdır. Süni intellektin sürətlə yaşadığımız həyatı və iş şəraitimizi dəyişdirdiyi sirr deyil. O, rəqəmsal dünyaya qüsursuz dəyişiklər gətirdi. AI irəliləmə qrafiki artmağa davam edir və yavaşlama əlaməti göstərmir. Öz üstünlüklərinə görə bəzi sahələr gəlirlərini artırmaqda süni intellektdən faydalanmışdır. Lakin fürsətlərlə bərabər çətinliklər də gəldi. Süni intellektdən

Read More


Tiktok yoxsa İnstagram ?

Tiktok yoxsa İnstagram ? İnstagram öz yeni dövrünə qədəm qoyur. 100 milyard dollarlıq  təsirli iqtisadiyyata çevrilib lakin instagram yeni rəqibi TikTok ilə ayaqlaşmaqda çətinlik çəkir. 2010-cu ildə istifadəyə verildiyi vaxtdan Instagram-ın ilk şəkil dizaynı rəqəmsal yaradıcıların və ya marketoloqların diqqətini cəlb etməyə kömək etdi. Sponsorluq və ya məhsul inteqrasiyası əvvəlcə təsadüfi olsa da, tez bir

Read More


WordPress Hooks ilə texniki SEO

WordPress Hooks ilə texniki SEO WordPress Hooks-la SEO dərəcənizi yaxşılaşdırın Saytınız idarəetmə sistemi olaraq CMS(Content Managment System) olaraq wordpress  istifadə edir? WordPress hooks ilə  texniki SEO-nu yaxşılaşdıra bilərsiniz. WordPress 60%-dən çox bazar payı ilə dünyada ən populyar məzmun idarəetmə sistemidir (CMS). Bir sıra mövcud pulsuz plaginlər WordPress (WP) ilə veb sayt yaratmağı sərfəli edir. Və

Read More


Google Bard (AI çat-bot) nədir?

Google Bard (AI çat-bot) nədir?

Google Bard (AI çat-bot) nədir? Google Bard, LaMDA tərəfindən dəstəklənən generativ AI çat-botdur. Bard və bunun axtarış ilə necə inteqrasiya ola biləcəyini anlamaq SEO edən hər kəs üçün vacibdir. Bard, LaMDA Böyük Dil Modeli tərəfindən təchiz edilmiş eksperimental Google Chatbotdur. Cavablar və xülasələr vermək və ya müxtəlif məzmun formaları yaratmaq kimi mətn əsaslı tapşırıqları qəbul

Read More


Sosial Media Engagement Dərəcələri

Sosial Media Engagement Dərəcələri

Sosial Media Engagement Dərəcələri Biznesiniz üçün sosial media uğurunun necə göründüyünü bilirsinizmi? Marketinqin əksər sahələri kimi, nəticələr sahəyə, hədəf auditoriyaya və ya müştəriləri cəlb edən məzmun yaratmaq bacarığına görə dəyişir. Rival IQ, 14 sahədə olan markaların eyni rəqabət mənzərəsində digər markalara qarşı sosial media fəaliyyətini müqayisə etdiyi 2023-cü il üçün illik sosial media benchmark hesabatını

Read More