Tiktok yoxsa İnstagram ?

İnstagram öz yeni dövrünə qədəm qoyur. 100 milyard dollarlıq  təsirli iqtisadiyyata çevrilib lakin instagram yeni rəqibi TikTok ilə ayaqlaşmaqda çətinlik çəkir.

2010-cu ildə istifadəyə verildiyi vaxtdan Instagram-ın ilk şəkil dizaynı rəqəmsal yaradıcıların və ya marketoloqların diqqətini cəlb etməyə kömək etdi. Sponsorluq və ya məhsul inteqrasiyası əvvəlcə təsadüfi olsa da, tez bir zamanda platformanın ayrılmaz hissəsinə çevrildi. Bu, brendlərin adi görünən insanlarla tərəfdaşlıq edə biləcəyi yer idi. Hansı ki, potensial müştəriləri daha iddialı bir həyat tərzi ilə, onu müşayiət edən bütün xidmətlərlə sata bildi. 2021-ci ildə Shopify tərəfindən marketoloqlar sorğu edilib. Nətiəcədə 97% marketoloq Instagram-ı  marketinq üçün ən vacib kanal hesab etmişdi.

Platforma  bəzilərinin yüz milyonlarla izləyicisi olan ən böyük adlarına birbaşa dəstək və məsləhətlər verir. Insider Intelligence görə, bu, Instagram-ın təxminən 43 milyard dollarlıq reklam gəliri maşınına çevrilməsinə kömək etdi.

TikTok – 2016-cı ildə rəqib bazara daxil oldu

Tətbiqin asılılıq yaradan alqoritmi və sürətli videoları insanların diqqətini kortəbii kəşflərə yönəltməklə istifadəçilərin daha uzun müddət məşğul olmasını təmin etdi. Pew Araşdırma Mərkəzinin sorğuları, TikTok-da “demək olar ki, daim” olduqlarını söyləyən yeniyetmələrin, Instagram haqqında eyni şeyi deyənlərdən 50% daha çox olduğunu göstərdi.

Rəqabət etmək üçün Instagram 2020-ci ildə özünün qısa formalı video funksiyası olan Reels-i istifadəyə verdi. Lakin bu, kifayət etmədi. The Wall Street Journal-ın əldə etdiyi məlumatlara görə, Instagram istifadəçiləri gündə 17,6 milyon saatını Reels-ə, insanlar isə TikTok-a gündə 197,8 milyon saat sərf edirlər. İndi, ondan əvvəlki Facebook kimi, Instagram da getdikcə daha az aktuallaşır. Lakin bununla bağlı bir şey etməkdə çətinlik çəkir.

Instagram-ın problemi onun ilk uğurunu şərtləndirən şeydədir. Onun alqoritmi platformanı populyar edən istifadəçilər üçün optimallaşdırılıb. Lakin güc istifadəçilərinə diqqət yetirməklə, platforma adi insanların əlaqəsini itirir. TikTok-un açar nöqtəsi istifadəçiləri platformada saxlamaq qabiliyyətidir və əsasını itirmədən Instagram rəqabət apara bilməyəcək.

TikTok-un misilsiz uğuru

Cəmi bir neçə il ərzində TikTok misilsiz uğur hekayəsinə çevrildi. Və digər tətbiqlərin bunu etmək üçün sərf etdiyi vaxtın bir hissəsində dünya üzrə 1 milyarddan çox istifadəçiyə çatdı. TikTok-un böyümə sürəti köhnə rəqiblərinə nisbətən təxminən iki dəfə artdı.

Xüsusilə, TikTok istifadəçiləri tez cəlb etməkdə və onları platformada saxlamaqda üstündür. Orta istifadəçi hər gün orta bədii filmin uzunluğu qədər proqrama vaxt sərf edir.

Platformanın uğur açarının bir hissəsi videoları necə tövsiyə etməsidir. TikTok-un alqoritmi ilə bağlı son məqaləsində tədqiqatçı Arvind Narayanan izah etdi ki, TikTok-da hər bir videonun 12 izləyicisi olan bir hesab və ya 120.000 izləyicisi olan bir hesab tərəfindən yayımlanmasından  asılı olmayaraq, bərabər müvəffəqiyyət şansı var. Bu o deməkdir ki, platformadakı videolar videonu yerləşdirən hesabın ölçüsünə görə deyil, sırf əyləncə və ya nişan dəyərlərinə görə populyarlaşır. Buna görə də, təsadüfi bir insanın viral olma ehtimalı TikTok-da digər platformalara nisbətən daha yüksəkdir. Lakin yaradıcı bir dəfə viral video cekpotunu qazandıqda, onların populyarlığını saxlamaq çətin olur. Bunun səbəbi TikTok-da yaradıcının hazırladığı hər bir videonun bütün digər TikTok videolarından üstün olmasıdır.

İnstagramın rəqibi Tiktok

Instagram-ın ən yaxşı yaradıcıları, tətbiq TikTok-a daha çox bənzəməyə çalışdıqda, cəzalandırılmaqdan narahatdırlar. Çox vaxt bu dəyişikliklər böyük yaradıcıların postlarını daha az insanın görməsi ilə nəticələnir. Üstəlik, insanlar adətən dəyişikliyi sevmirlər. Kəşf et-in təmiz, şəkil mərkəzli görünüşünü bəyənən istifadəçilər, Reels gələndə videoların müdaxiləsindən əsəbiləşdilər. Fotoqrafiya vasitəsilə İnstaqramda auditoriyasını artıran insanlar videoya məcburi keçiddən narahat olublar.

Həddindən artıq əhəmiyyətli dəyişiklik etmək proqram üçün fəlakət yarada bilər. Eyni zamanda güc istifadəçilərini yadlaşdıra bilər və ya onun əsas işinə xələl gətirə bilər. Hələlik o, orijinal Instagram modeli ilə TikTok-a bənzəyir. Hər iki arenada uğur qazana bilməyən bir yerdə qalıb.

TikTok-u bu qədər uğurlu edənin bir hissəsi onun diqqət çəkməsi idi. Hər sosial media platformasının eyni göründüyü bir dünyada o fərqli idi. TikTok-un uğurunu kopyalamaq əvəzinə, Instagram onu paketdən ayıran şeyə diqqət yetirməli ola bilər. Bu olmadan, proqram, çox güman ki, həmişə ikinci yerdə ilişib qalacaq. Eyni zamanda yaradıcılarını qıcıqlandırmaq istəməyərək onu rəqabətədavamlı saxlaya biləcək dəyişiklikləri edə bilməyəcək.

577 Views