Rəqəmsal Marketinqin Gələcəyi: Süni İntellekt
Süni intellekt marketoloqun gizli silahıdır.
Süni intellektin sürətlə yaşadığımız həyatı və iş şəraitimizi dəyişdirdiyi sirr deyil. O, rəqəmsal dünyaya qüsursuz dəyişiklər gətirdi.
AI irəliləmə qrafiki artmağa davam edir və yavaşlama əlaməti göstərmir. Öz üstünlüklərinə görə bəzi sahələr gəlirlərini artırmaqda süni intellektdən faydalanmışdır.
Lakin fürsətlərlə bərabər çətinliklər də gəldi. Süni intellektdən istifadə etmək rəqəmsal dünyada bəzi çətinliklər yarada bilir. Bu blog postunda, şübhəsiz ki, 2023-cü ildə qarışıqlığa səbəb olan AI çağırışlarını araşdıracağıq.
Süni İntellekt necə işləyir?
Süni intellektin həqiqətən necə işlədiyi sizə maraqlıdır? Niyə demək olar ki, hər şeyi bilir və necə qərar verir? Narahat olmayın, burada hərtərəfli bir izahat var.
AI, normalda insan zəkası tələb edən tapşırıqları yerinə yetirə bilən maşınları ifadə edir. Buraya nümunələri tanımaq, təcrübədən öyrənmək və qərar vermək daxildir.
Machine Learning AI-in ən çox istifadə olunan sahəsidir. Bu, nümunələri müəyyənləşdirmək və daha sonra bunlara əsaslanaraq proqnozlar vermək və qərarlar almaq üçün alqoritmləri bol miqdarda data ilə təmin etməyi əhatə edir. Bu yolla kompüter proqnozlar və ya mühakimələr yaratmaqda getdikcə daha dəqiq olur.
Deep Learning- Dərin öyrənmə, başqa bir AI sahəsi kimi süni neyron şəbəkələri istifadə edərək insan beyninin fəaliyyətini təqlid edir. Bu sinir şəbəkələri AI-in məlumatı emal etmək və qərar vermək üçün bir-birinə bağlı düyüm qatlarından istifadə edən güclü formalarıdır.
AI, NLP (məsələn, Siri və Alexa), görüntü tanınması, avtomatlaşdırılmış avadanlıqlar və proqnozlaşdırıcı analitik kimi müxtəlif sahələrdə inqilab edir. AI-in gücündən istifadə edərək, önümüzdəki illərdə həyatımızda böyük bir dəyişiklik edə bilərik.
Süni İntellektin Rəqəmsal Marketinqdə rolu
Fərdiləşdirmə:
AI rəqəmsal marketoloqların fərdi seçimlərə və davranışlara əsaslanan effektiv reklam təcrübələrini əldə etməyə kömək edə bilər.
Proqnozlaşdıran analitiklər:
AI-la dəstəklənən proqnozlaşdırıcı analitiklər rəqəmsal marketinq şirkətləri üçün rəqabətdən geri qalmamaları üçün satış planlamalarında və strategiyalarında dəyişikliklər etmələrinə kömək edir. Bunu isə proqnozlar verərək edir.
Çatbotlar:
Bir çatbotun önəmi çox böyükdür. Bu virtual köməkçi müştəri sorğularına cavab vermək, məhsul tövsiyələri ilə təmin etmək, hətta əməliyyatları tamamlamaq imkanına malikdir. Bu botlar digər böyük məsələlərə diqqət yetirmək üçün müəyyən vəzifələri insanlardan azad etdilər. Çatbotlar, hətta müştəri əlaqələrindən toplanmış məlumatlara əsaslanaraq müəssisələrə dəyərli məlumatlar da verə bilər.
Süni intellektli reklam:
AI, reklam performansı və izləyici davranışı haqqında məlumatların təhlili ilə reklam kampaniyalarını optimallaşdırmağa kömək edə bilər. AI, reklam yerləşdirmə və hədəfləmə prosesini avtomatlaşdıraraq, reklam kampaniyalarının səmərəliliyini və effektivliyini artıra bilər.
Şəkil və video tanınması:
AI alqoritmləri, məhsullar, şəxslər və digər vacib məlumatları tapmaq üçün şəkil və ya videonu araşdıra bilər. Bu, marketoloqlara hədəflənmənin və effektiv reklamların həcminin artmasında kömək edə bilər.
Süni intellektlə məzmun yaradılması:
AI, bloq yazıları, sosial media postları, şeirlər, mahnılar, məhsul təsvirləri üçün keyfiyyətli, cəlbedici məzmun yarada bilər.
Ümumiyyətlə, süni intellekt rəqəmsal marketinq mənzərəsini sürətlə dəyişir. Lakin bir çox faydası ilə yanaşı bir neçə çətinlikləri özü ilə gətirdi. Gəlin onları nəzərdən keçirək.
AI-in rəqəmsal marketoloqlar üçün gətirdiyi problemlər
Yaradıcılıq əskikliyi
Süni intellekt insan yaradıcılığından məhrumdur. Bu kimi alətlərdə duyğu, yumor- emosiya əskikdir.
Plagiat riski
AI alətlərindən istifadə edərək yaranan bütün məzmun, əvvəlki mövcud məlumatlara əsaslanır. AI Alətləri bəzən insan zəkasına uyğun gəlmir və plagiat riski yüksəlir.
İnsan toxunuşunun olmaması
AI sizin üçün bir çox vəzifəni avtomatlaşdıra bilsə də, hələ də insan toxunuşu, müştərilərlə əlaqələrin qurulması üçün çox vacibdir. Çatbotlar müştəri danışıqlarını idarə etməyə qadir olsa da, cavabları eyni dərəcədə empatiya və hər hansı bir insan nümayəndəsinin edə biləcəyini anlayışla çatdıra bilmirlər.
Məlumatın qərəzli olması
AI alqoritmləri öyrədildikləri məlumatlara görə qərəzli ola bilər. Məlumatlar yanlış olarsa, alqoritm bu yanlışlığı tövsiyələr və proqnozlarda təkrarlayacaqdır. Bu, səhv nəticələrə səbəb ola bilər.
Yüksək xərc
Rəqəmsal marketinqdə süni intellekti həyata keçirmək, xüsusilə kiçik müəssisələr üçün baha ola bilər.
Məhdud yerli axtarış optimallaşdırılması
AI alqoritmləri danışıq tərzi, vurğu və adətlər də daxil olmaqla yerli axtarış optimallaşdırılması nüanslarını müəyyən etməkdə aciz qala bilər. Bu, yerli axtarış reytinqlərində və gəlirlərdə düşüşə səbəb ola bilər.
Şəxsi həyata müdaxilə
AI tətbiqlərinin böyük əksəriyyəti, ağıllı mühakimə etmək üçün çox saylı məlumatlara etibar edir. Bunların təməli həssas və şəxsi olan məlumatlardır. Bu isə şəxsi məlumatların ələ keçirilməsi baxımından təhlükəsizliyə ziddir.
Həqiqətən, AI rəqəmsal marketinqdə inqilab etdi, lakin, hələ də həll edilməli olan məhdudiyyətlər var. Bu məhdudiyyətləri başa düşərək və onları yüngülləşdirmək üçün çalışaraq, marketoloqlar SEO strategiyalarını inkişaf etdirmək və ya daha yaxşı nəticələr əldə etmək üçün AI-nin gücündən istifadə edə bilərlər.
Leave a Reply