
Google-dan Süni İntellektli Reklam
Google bu yaxınlarda süni intellekt (AI) ilə axtarış reklamlarının performansını artırmaq üçün yeni alətlər təqdim etdi.
Müəssisələrin nəzərdə tutulan auditoriya ilə əlaqə qurması üçün axtarışda və ya istehlakçı davranışında dəyişən tendensiyaların izlənməsi çox vacibdir.
Axtarış kampaniyaları ilə daha böyük nəticələr əldə etməkdə marketoloqlara kömək etmək üçün Google Ads daha çox yaradıcılığı və daha yaxşı performansı təşviq etmək üçün bir sıra dəyişikliklər edir.
Google-un Süni İntellekti ilə yeni üstünlüklər əldə edin
Google Ads-dəki yeni vasitələrdən biri Google-un süni intellektindən istifadə edərək avtomatik olaraq reklam yaratmaqdır.
Google ən yaxşı reklamın doğru zamanda doğru şəxsə çatdırılmasını təmin etməyə çalışır ki, bu da geniş müvafiq yaradıcı alətlərlə (tool) əldə edilə bilər.
Bununla belə, əlavə başlıqlar və ya təsvirlər hazırlamaq çətin ola bilər.
Bu problemi həll etmək üçün Google keçən il Google Marketing Live tədbirində avtomatik yaradılmış elementləri təqdim etdi.
Bu funksiya responsiv axtarış reklamlarına reklamın unikal konteksti əsasında yaradılan yeni elementləri, məsələn, açılış səhifəsi kimi ən uyğun element birləşmələrini göstərməyə imkan verir.
İndi, avtomatik yaradılmış reklam elementləri açıq beta olaraq bütün reklamçılar üçün ingilis dilində əlçatandır. Erkən tətbiq edənlər, konversiyalarında 2% artım görürlər.
Bundan əlavə, bu yeniləmə aşağıdakı dəyişiklikləri ehtiva edir:
• Reklam Gücü Reytinq təyin edərkən avtomatik və mövcud elementləri nəzərə alacaq.
• Avtomatik olaraq yaradılmış elementlərə başlıqları fərdiləşdirmək və onların sorğuya uyğunluğunu artırmaq üçün açar sözlər kimi təqdim edilən daxiletmələr daxildir.
• Reklamlarınıza daxil etmək istəmədiyiniz istənilən avtomatik yaradılmış element silinə bilər.
Yeni Müştəri Qazanma Məqsədi
Google qlobal miqyasda Axtarış kampaniyaları üçün yeni müştəri əldə etmə hədəfini təqdim etdi.
Bu xüsusiyyət marketoloqlara Smart Tender və birinci tərəf məlumatlardan istifadə etməklə asanlıqla yeni müştəri xəttini qurmağa imkan verir.
Bu yeni müştəri əldə etmə məqsədini hədəf ROAS ilə konvertasiya dəyərini artırmaq kimi təklif strategiyaları ilə birləşdirərək, marketoloqlar öz biznesləri üçün daha dəyərli olan yeni müştəriləri prioritetləşdirə və kəşf edə bilərlər.
Yeni müştəri əldə etmə məqsədi aşağıdakı iki rejimə malikdir:
Yeni Müştəriyə dəyər verin: Yeni müştərilər üçün mövcud müştərilərlə müqayisədə daha yüksək təklif verin.
Yalnız Yeni Müştərilər: Yalnız yeni müştərilər üçün təklif verin.
Xülasə
Google Ads-in avtomatik yaradılmış elementləri və müştəri əldə etmə məqsədləri ilə bağlı yeni xüsusiyyətləri reklamların uyğunluğunu artırmaq, onları yeni müştərilərlə əlaqələndirmək və nəticədə, kampaniya performansını artırmaqla marketoloqlara fayda verə bilər.
Bu yeniləmələrin yaxın müddətdə yayımlanması planlaşdırılır.
Leave a Reply