Instagramda hashtaglar

Hashtaglardan istifadə sizə əlavə 20-30 izləyici verəcəkdir. Hashtaglardan istifadə zamanı diqqət edilməli bir neçə məqamı qeyd edim. Diqqət bir sıra stereotipləri bu yazıda qıracam. Belə şeylərdən qorxusu olanlar bu yazını oxumasın. Bu gün instagramda hashtaglar barədə təcrübələrimi bölüşəcəm. Ondan başlayaq ki, bu nədir. Ola bilsin ki, kimlərinsə anlayışı var amma təkrar biliyin anasıdır. Deməli belə:

Daha fazlasını oku


Digital satış

Ənənəvi satışdan rəqəmsal satışa: 3 ADDIM

Rəqəmsal satış Ötən yazıda rəqəmsal kopiraytinq barədə fikirlərimi bölüşmüşdüm. Bu gün isə bir məqsəd barədə yazacağam. Elə bir məqsəd ki, ona görə mən yazanları indi oxuyursunuz. Bu sayta girmisiniz. Və kimliyinizdən asılı olmayaraq, bütün həyatınız boyu həmin məqsədə xidmət edirsiniz. Elə bir məqsəd ki, onsuz olmur. Amma çox uzatmayaq. Konkretlik ümumilikdən üstündür. Odur ki, mövzuya

Daha fazlasını oku


5 выигрышных способов B2C маркетинга в Linkedin

Прежде чем перейти к теме, хочу сделать небольшое отступление. Значит, совсем недавно, на просторах  интернета, наткнулась на одну  книгу  «Жизнь как стартап. Строй карьеру по законам Кремниевой долины» авторы Касноча Бен , Хоффман Рид.Несмотря на то, что в заголовок этой книги вынесено слово «стартап», речь в ней идет не столько о создании нового бизнеса и

Daha fazlasını oku


Facebook reklamlarında son yeniləmələr – “relevance score”

Facebook-da qoyduğunuz reklamın performansını qiymətləndirən əsas göstərici relevance score idi. Bu göstərici 1-10 bal aralığında reklamlarınızı qiymətləndirərək, ümumi performansı dəyərləndirirdi. Bəzən Ən uğurlu saydığınız reklamın göstəricisi 2-3 balla qiymətləndirilirdi. Facebook bütün bunları nəzərə alaraq, reklamınızın performansını daha real göstəricilərlə qiymətləndirən 3 yeni göstərici əlavə etməklə, relevance score-ni sistemdən çıxarmış oldu. Və digər bir tərəfdən də,

Daha fazlasını oku


Rəqəmsal kopiraytinq

Digital copywriting Keçən dəfə satan sözlər barədə fikirlərimi bölüşmüşdüm. Bu yazının da məzmunu eynidir. Amma bir az geniş formada. Sonda kiçik və orta biznes üçün rəqəmsal kopiraytinqə dair ultimativ təlimat olacaq. Rəqəmsallaşma fonunda biznesin sahələri və bir sıra peşələr dəyişməkdədir. Bunlardan biri də kopiraytinqdir. Uzun-uzadı nəzəri cümlələrdən qaçıram. Bacardığım qədər. Bu cansıxıcı və  yorucudur zənnimcə.

Daha fazlasını oku


Инфлюенсеры в Азербайджане

Инфлюенсер-это не только очередное модное словечко-это бизнес. Эти люди каждый день нам говорят что есть,где лучше отдыхать,что носить и как обрести счастье. Везунчики  с красивыми фото в Instagram,мнение которых имеет значение для определенной аудитории. Это не просто суперпопулярные блогеры, у которых миллион подписчиков или сотни тысяч фанатов. Инфлюенсеры общаются с аудиторией, знают её «в лицо»,

Daha fazlasını oku


Instagramda SEO imkanları?

Instagram alt text haqqında eşitmisinizmi? Sizin üçün hansı fayda verə biləcəyini araşdırmısınızmı? Instagram paylaşılan şəkillərdə görmə əngəlli insanlar üçün əlavə etdiyi “alt text” mahiyyət etibarı ilə platformadan istifadə çətinliyi yaşayan insanlar üçün nəzərdə tutulub. Amma onun həm də Sizin instaqramdakı performanısınızı artıra biləcəyinizi gəlin araşdıraq. Bildiyiniz kimi alt mətnlər daha çox veb səhifələrdə təsvirləri müəyyən

Daha fazlasını oku


Digital marketinqdə satan sözlər

“Sahibkar bütün addımları satış üçün atır.” Naməlum müəllif Sitatla başlamağı sevirəm. Çünki oxucuda yazı haqqında fikir yaradır. Yazını maraqlı edir. Bu yazı da sitatla başladı. Ola bilər sitat və yazının adı oxuyanlarda tərəddüd yarada. Amma ardıcıllıqla oxuduqda hər şey aydın olacaq. Digitalda satan sözlər necə yazılır? Rəqəmsal marketinqin satan sözlərə yanaşması nədir? “online” reklamda hansı

Daha fazlasını oku


3 стратегии рекламы Facebook, чтобы превзойти конкурентов в 2019 году

Вы заметили , что реклама на Facebook с каждым годом становится все дороже?  И соревноваться с конкурентами  вам становиться все сложнее? Очередной пост остался без комментариев, а по рекламе почти не было кликов? Возможно всё дело в отсутствии призывов к действию. Но и здесь всё не так просто — важно грамотно справоцировать подписчиков. В этой

Daha fazlasını oku


Marketinq və Satış komandasının bir yerdə çalışmasının asan Yolu nədir?

Siz satış və marketinq komandasının bir yerdə işləməsini necə təşkil edirsiniz? Şirkətlərdə satış və marketinq funksiyalarını uyğunlaşdırmaq üçün artan ehtiyaclar haqqında çox danışmaq olar. Müştərilər problemsiz təcrübə sərgiləməyinizi sizdən gözləyirlər. Satış komandası və marketinq komandası  arasında “müştərinin həyat dövrü” məsələlərinə yanaşmalarında bir fərq vardır və bu fərqlilikləri ayırd etmək günü gündən çətinləşməkdədir. Onları iki yerə

Daha fazlasını oku