Sosial Media Engagement Dərəcələri

Sosial Media Engagement Dərəcələri

Sosial Media Engagement Dərəcələri Biznesiniz üçün sosial media uğurunun necə göründüyünü bilirsinizmi? Marketinqin əksər sahələri kimi, nəticələr sahəyə, hədəf auditoriyaya və ya müştəriləri cəlb edən məzmun yaratmaq bacarığına görə dəyişir. Rival IQ, 14 sahədə olan markaların eyni rəqabət mənzərəsində digər markalara qarşı sosial media fəaliyyətini müqayisə etdiyi 2023-cü il üçün illik sosial media benchmark hesabatını

Read More


Süni intellektin zərbə vuracağı əsas peşələr

Süni intellektin zərbə vuracağı əsas peşələr 2013-cü ildə Oksford Universitetinin süni intellektin zərbə vuracağı peşələrin araşdırması: ABŞ-da iş yerlərinin 47%-nin növbəti 20 il ərzində süni intellektin  aradan qaldırıla biləcəyini proqnozlaşdırmışdı. Süni intellektlə əvəzlənə biləcək  ən yüksək risk altında olan işlərin siyahısı tərtib edilib. Bunlardan biri kodlaşdırma və ya kompüter proqramlaşdırması tələb olunan bacarıqlardır. ChatGPT və

Read More


Marketoloqlar üçün ChatGpt nümunələri

Marketoloqlar üçün ChatGpt nümunələri ChatGPT gündəlik iş tapşırıqlarını həll etmək üçün faydalı köməkçi ola bilər. Burada  rəqəmsal marketinq üçün ChatGPT-dən necə istifadə olunacağına dair nümunələri sadalayırıq. ChatGPT bizim necə işlədiyimizi əhəmiyyətli dərəcədə dəyişdirəcək inqilabi texnologiyadır. Bir marketoloq olaraq, onun qabaqcıl tapşırıqları həll edə biləcəyinə əvvəlcə inanmırdım. Lakin bunun gündəlik həyatımda nə qədər faydalı ola biləcəyini

Read More


Məzmun və SEO üçün ChatGPT

Məzmun və SEO üçün ChatGPT ChatGPT istiqamət götürə və ya esse yazmaq kimi tapşırıqları yerinə yetirə bilən süni intellektli chatbotdur.ChatGPT məzmununun keyfiyyəti heyrətamizdir. Sözlərin sayı və ya xüsusi  nöqtələrin daxil edilməsi kimi məhdudiyyətlər olmadıqda məzmun yarada bilər. ChatGPT praktiki olaraq hər hansı bir mövzuda esse yaza bilər, çünki o, geniş kütlə üçün mövcud olan geniş

Read More


E-ticarət üçün Pinterest istifadəsi

E-ticarət üçün Pinterest istifadəsi

E-ticarət üçün Pinterest istifadəsi Pinterest brend marketinqi üçün ən az populyar, ən az istifadə olunan sosial media platformalarından biridir.   Lakin populyarlığın olmaması potensialın olmaması ilə əlaqədar deyil.   Pinterest, düzgün istifadə edildikdə, e-ticarət markasının uğuruna böyük dəyər əlavə edə bilər.   Pinterest brendiniz üçün partlayış edə bilər, lakin onun da öz istifadə kitabı var.

Read More


Google-dan Süni İntellektli Reklam

Google-dan Süni İntellektli Reklam

Google-dan Süni İntellektli Reklam Google bu yaxınlarda süni intellekt (AI) ilə axtarış reklamlarının performansını artırmaq üçün yeni alətlər təqdim etdi. Müəssisələrin nəzərdə tutulan auditoriya ilə əlaqə qurması üçün axtarışda və ya istehlakçı davranışında dəyişən tendensiyaların izlənməsi çox vacibdir. Axtarış kampaniyaları ilə daha böyük nəticələr əldə etməkdə marketoloqlara kömək etmək üçün Google Ads daha çox yaradıcılığı

Read More


WordPress Təhlükəsizliyi

WordPress Təhlükəsizliyi

WordPress Təhlükəsizliyi WordPress-də qurulmuş veb saytınız təhlükəsizdirmi? Müştərilərinizin və ya ziyarətçilərinizin parolları, kredit kartları və şəxsi məlumatları artan kibertəhlükəsizlik hücumlarından qoruna bilirmi? Hakerlər əllərindən gələni edirlər, veb saytınızı daha da gücləndirmək isə sizə bağlıdır. Bu yazıda təhlükəsizliyin niyə vacib olduğunu və WordPress veb saytınızı qorumaq üçün nə edə biləcəyinizi öyrənəcəksiniz. WordPress Təhlükəsizliyi Niyə Vacibdir? 2021-ci

Read More


Soft 404 xətası nədir?

Soft 404 xətası nədir?

Soft 404 xətası nədir? SEO araşdırmalarında ən çox rast gəlinən və ya unudulan nüans Soft 404 səhvidir. Bu, axtarış sistemlərində saytların reytinqinə mənfi təsir göstərə bilər. Bu, adətən səhifənin silinməsi və məzmunun köçürülməsi kimi hallarda baş verir. Soft 404-ün nə olduğunu, necə baş verdiyini və həll yollarını araşdıraq. Soft 404 xətası istifadəçinin axtarış sistemlərində axtardığı

Read More


A/B testi nədir?

A/B testi nədir?

A/B testi nədir? A/B testi hansının  “daha yaxşı” olduğunu müəyyən etmək üçün bir şeyin iki versiyasının müqayisə edildiyi eksperimental prosesdir. Marketinqdə bu, adətən iki fərqli məzmun növü arasında həyata keçirilir. İstər  e-poçt məzmunu, istər  reklam, istər veb-səhifənin fəaliyyətə çağırışı , istərsə də hər hansı digər marketinq fəaliyyəti. Bəzən split test kimi tanınan A/B testi əslində

Read More


Mobil tətbiqlər üçün marketinq

Mobil tətbiqlər üçün marketinq Mobil tətbiq bazara çıxara biləcəyiniz bir çox yolları başa düşmək, ümumi strategiyanızı inkişaf etdirmək üçün vacibdir. Geniş bazar araşdırması vasitəsilə inkişaf prosesinin əvvəlində aşağıdakı suallara cavab verə bilməlisiniz: Tətbiqinizin hədəf auditoriyası kimdir? Niyə məhsulunuzla maraqlanacaqlar? Nə   etməli olduğunuza diqqət yetirin! Mobil tətbiq yaratdınız və ya mağazalara uğurla əlavə etdiniz, bəs sonrakı

Read More