Effektiv PPC kampaniyaları necə olmalıdır?

Effektiv PPC kampaniyaları necə olmalıdır?  PPC kampaniyalarınızı həyata keçirməyə başlamazdan əvvəl strategiyanızın bir hissəsi kimi hazırlamalı olduğunuz 4 əsas şey var. PPC fəaliyyətini işləyəcəyiniz kanallar Kampaniyalarınızı hədəf alacağınız insanlar Onlara xidmət edəcəyiniz mesajlaşma və kreativlər Bu fəaliyyətə ayıra biləcəyiniz büdcə Uğurlu PPC kampaniyaları yaxşı strategiya və möhkəm araşdırma ilə dəstəklənəcək, ona görə də bu, kampaniyalarınızı

Daha fazlasını oku


Rəqəmsal Marketinq Strategiyası necə Yazılmalıdır?

Bir çoxlarınız Ads reklamlarına başlayarkən hər hansısa bir rəqəmsal marketinq strategiyası qurmadan Facebook ads-də reklamları asanlıqla yerləşdirə bilirdiniz. Sadəcə reklam yerlədirmə alətlərini öyrənərək bunu etmək indidə mümkündür. 10 il bundan qabaq olsaydı hansısa televizyada yaxud radiyoda bunu etmək üçün kifayət qədər vəsait, kontent və s lazım gələcək idi. Lakin, hazırda hər kəs asanlıqla sosial şəbəkələrdən

Daha fazlasını oku


SMS marketinq tendensiyaları

“2022-ci ildə ehtiyacınız olacaq SMS marketinq tendensiyaları”

2022-ci ildə ehtiyacınız olacaq SMS marketinq tendensiyaları” Mobil rabitənin rahatlığı sayəsində müştərilər indi bizneslərdən daha çox şey gözləyir. Və onlarla fərqli şəkildə -SMS marketinq  vasitəsilə qarşılıqlı əlaqə qurmaq istəyirlər. SMS marketinq yerli bizneslər üçün nə qədər vacib olduğunu və ondan necə səmərəli istifadə olunacağını öyrənin. Biznes Mesajlaşmanın Təkamülü Biznesin ünsiyyət tərzi daim dəyişir və təkmilləşir.

Daha fazlasını oku


seo ilə zirvələri fəth edin

SEO-ilə zirvələri fəth edin.

SEO-ilə zirvələri fəth edin. Marketinq məzmununuzu yaratmağınızdan asılı olmayaraq, səhifənizdəki kliklərin sayı vacibdir. Üzvi trafik artdıqda, potensial gəlir də artır. SEO-da mütəxəssis olmaq üçün vaxt sərf etmək hər hansı uğurlu biznes marketinq planının vacib hissəsidir. Siz karyeranızı dəyişirsiniz və ya yeni başlaya bilərsiniz; ola bilsin ki, siz daha çox öyrənmək istəyən rəqəmsal və ya ənənəvi marketoloqsunuz. SEO mütəxəssisinin bildiyi

Daha fazlasını oku


kopiraytinq

Rəqəmsal marketinq -də kopiraytinq

Hər gün böyük reaksiyaya səbəb olan kontentər necə yaranır? Uğurlu kopiraytinq necə olmaldır? Uğurlu kontent yazarlarının əsas vərdişlərini öyrənək! Məzmun yazarının əslində nə etdiyini ən yaxşı təsvir edən nədir? Variantlar arasında bunlar var: İnsanları məhsul almağa inandırır. İdeyalar yaradır və onları ifadə edir. Məlumatı cəlbedici mətnlərə çevirir. Məhsul ətrafında hekayələr hazırlayır. Bloqumuzda uğurlu məzmun yazarı

Daha fazlasını oku


linkedln

Linkedln ‘də Z nəsli

Linkedln: Z Nəsli ən sürətlə böyüyən izləyicilərimizdir. Linkedln marketoloqlara hazırda ən sürətlə böyüyən auditoriya seqmenti olan Gen Z demoqrafik təbəqəsinə çatmağa kömək edəcək məsləhətləri paylaşır. Platforma bildirir ki, Gen Z onun ən sürətlə böyüyən auditoriyasıdır və marketoloqlara bu nəslə çatmağa kömək etmək üçün məsləhətləri paylaşır. “Zoomers” olaraq da adlandırılan Gen Z, 9-24 yaş arası şəxslərdən

Daha fazlasını oku


sosial media marketinq

Sosial Media Marketinq Proqnozları 2022

2022-ci il  Sosial Media Marketinq Proqnozları Şübhəsiz ki, 2021-ci il sosial media marketoloqlarına strategiya təyin edərkən və 2022-ci il üçün büdcə ayırarkən diqqət yetirmək üçün çox şey verdi. Snapchat sosial media marketinqində əsas oyunçu kimi ortaya çıxdı, gəlirini illik 57% artırdı. Həmçinin ilk milyard dollarlıq rübünə nail oldu və gündəlik aktiv istifadəçilərini 300 milyondan çox

Daha fazlasını oku


sosial media

Sosial media -da daha çox izləyici qazanın

Sosial media hesablarınızda izləyicilərinizi artırmaq haqqında düşünürsünüzsə, doğru ünvandasınız. 2020-ci ildə dünya üzrə 3,6 milyarddan çox insan sosial mediadan istifadə edirdi və bu rəqəmin 2025-ci ilə qədər təxminən 4,41 milyarda çatacağı proqnozlaşdırılır. Bu, bir çox potensial istehlakçıya çatmaq deməkdir. İzləyicilərin toplanması sizə və biznesinizə istənilən sosial media platformasının məhdudiyyətlərindən kənarda da fayda verə bilər. Əslində,

Daha fazlasını oku


Black Friday Bakı

Black Friday Bakı: E-commerce strategiyaları

Black Friday ilin ən böyük pərakəndə alış-veriş günlərindən biridir. Pərakəndə biznes olaraq, həm də onlayn olaraq, satışlarınızı artırmaq üçün Black Friday fürsətlərini əldən verməməlisiniz. Buna görə də, Black Friday günlərində hər biznesə uyğun pərakəndə satışlara kömək etmək və müştəri nişanını, dönüşüm dərəcəsini, orta sifariş dəyəri və daha çoxunu gücləndirmək üçün Black Friday Marketinq Strategiyalarının bəzilərini

Daha fazlasını oku


twitter marketinq

Twitter Professional Hesaba keçdi.

Twitter Professional Hesaba keçdi. Artıq bütün bizneslər Twitter-də eksklüziv xüsusiyyətlərə giriş imkanı verən peşəkar profil üçün müraciət edə bilər. Kiçik bir test qrupuna ilkin təqdimatdan sonra Twitter indi bütün maraqlanan bizneslər üçün peşəkar profillər üçün proqramlar açır. Aprel ayında təqdim edilən peşəkar profillər standart profili daha çox biznes mərkəzli profilə çevirir.ABŞ-dakı kiçik biznes hovuzu son

Daha fazlasını oku