A/B testi nədir?
A/B testi hansının “daha yaxşı” olduğunu müəyyən etmək üçün bir şeyin iki versiyasının müqayisə edildiyi eksperimental prosesdir.
Marketinqdə bu, adətən iki fərqli məzmun növü arasında həyata keçirilir.
İstər e-poçt məzmunu, istər reklam, istər veb-səhifənin fəaliyyətə çağırışı , istərsə də hər hansı digər marketinq fəaliyyəti.
Bəzən split test kimi tanınan A/B testi əslində istədiyiniz auditoriyanın cavablarından topladığınız məlumatlar əsasında qərarlar qəbul etməyə kömək edən veb optimallaşdırma üsuludur.
Bu testlərdən surət, rəng, qrafika, formatlaşdırma və ya açar sözlər daxil olmaqla məzmun parçasının istənilən elementini müqayisə etmək üçün istifadə edilə bilər.
A/B testi rəqəmsal marketinq strategiyasının investisiya gəlirini yaxşılaşdırmaq istəyən müəssisələr üçün vacib bir prosesdir.
Niyə A/B testi etməlisiniz
A/B testləri aşağıdakı səbəblərə görə müəssisələr üçün çox vacibdir:
Bu, marketinq materiallarınızın müxtəlif elementlərinin müştərilərinizin onlayn davranışına necə təsir etdiyini qəti şəkildə bilməyin yeganə yoludur.
Onlar sizə təkcə istifadəçi davranışı və ya üstünlükləri haqqında məlumat vermir. Həm də məzmununuzda sistematik dəyişikliklər etməyə imkan verir. Buna görə də siz trafiki və resursları israf etməmiş olursunuz.
Bu sadə görünə bilər. Lakin hər dəfə bir dəyişəni dəyişdirməklə, məzmununuzun həmin xüsusi elementinə nəzarət edə bilərsiniz. İndi əmin ola bilərsiniz ki, kliklər, bəyənmələr, abunələr və ya alışlardakı fərqlər dəyişdirdiyiniz elementdən qaynaqlanır.
Buna diqqət etməyiniz məsləhətlidir.
Yaratdığınız hər bir məzmunu daha çox klik üçün optimallaşdırın
Auditoriyanızın davranışı və üstünlükləri haqqında məlumat toplayın
Onlayn marketinq fəaliyyətinin investisiya gəlirini yaxşılaşdırın
Onlayn məzmununuzu istifadəçi gözləntiləri ilə uyğunlaşdırın
Test vebsaytlarını sınaqdan keçirən e-ticarət şirkətləri bir ziyarətçiyə düşən orta gəlirlərini 50% artırır.
Ödənişli reklamların, e-poçtların və digər rəqəmsal marketinq kanallarının çevrilmə sürətini optimallaşdırmaq üçün A/B testlərindən istifadə edə bilərsiniz.
İndi bunu tam olaraq necə etdiyinizə nəzər salaq.
Marketinqdə A/B Testi necə işləyir?
Marketinqdə A/B testini keçirmək üçün siz iki məzmun parçasını müqayisə etməlisiniz.
Və həmin məzmun hissələrinin müəyyən bir aspektindəki dəyişiklikləri təhlil etməlisiniz.
Birincisi “nəzarət” adlanır. Bu məzmunun orijinal versiyasıdır.
Daha sonra bu versiyaların hər birini hədəf auditoriyanıza kliklər, qeydiyyatdan keçmə və ya istənilən digər hərəkət baxımından daha təsirli olduğunu ölçmək üçün göstərirsiniz.
Yalnız bir elementi dəyişdirməklə siz testə nəzarət edirsiniz və nəticələrdəki hər hansı fərqin təcrid olunmuş dəyişikliklə bağlı olduğuna əmin ola bilərsiniz.
A/B test prosesi
Təcrübəçilərin digər sahələrdə istifadə etdiyi elmi metod kimi, A/B test prosesi də etibarlı fikirlərə nail olmaq üçün izləməli olduğunuz müəyyən addımlar toplusunu əhatə edir.
İrəliyə tələsmək və ya addımları atmaq cazibədar ola bilər, lakin prosesi tamamilə izləmək çox vacibdir, əks halda zəhmətinizi məhv etmək riskiniz var.
A/B test prosesinin hər bir addımı haqqında bilməli olduğunuz şey budur:
Analitika Alətləri ilə məlumat toplayın
Onlayn marketinqin əsas üstünlüklərindən biri odur ki, müxtəlif kampaniyalarınızın uğurları birbaşa izlənilir.Müştərilərin məzmununuza necə reaksiya verdiyinə dair çoxlu məlumatınız var.
Semrush sizə müxtəlif məzmun səyləriniz haqqında məlumat toplayacaq rəqəmsal marketinq alətləri təqdim edə bilər:
Veb səhifələrinizə baxan, klikləyən və ya onlarla əlaqə saxlayan müştərilərin sayı
Veb saytınızda nə qədər vaxt sərf edirlər, ziyarət etdikləri xüsusi səhifələr və ya keçdikləri yol
E-poçtlarınıza və sosial media məzmununuza cavab verən insanların faizi
Ekran, axtarış və ya sosial media reklamlarınızın dönüşüm nisbəti
Məzmununuzun Google-da yer aldığı yer
Yaratdığınız istənilən onlayn marketinq məzmununu optimallaşdırmaq üçün A/B testindən istifadə edə bilərsiniz. Lakin ardıcıl olaraq A/B test prosesini izləyin və siz nəticələrinizdə artan təkmilləşdirmələri görməyə başlayacaqsınız.
Leave a Reply