Mobil tətbiqlər üçün marketinq
Mobil tətbiq bazara çıxara biləcəyiniz bir çox yolları başa düşmək, ümumi strategiyanızı inkişaf etdirmək üçün vacibdir.
Geniş bazar araşdırması vasitəsilə inkişaf prosesinin əvvəlində aşağıdakı suallara cavab verə bilməlisiniz:
- Tətbiqinizin hədəf auditoriyası kimdir?
- Niyə məhsulunuzla maraqlanacaqlar?
Nə etməli olduğunuza diqqət yetirin!
Mobil tətbiq yaratdınız və ya mağazalara uğurla əlavə etdiniz, bəs sonrakı addımlar nə olmalıdır?
İstifadəçiləriniz üçün Google Play Store və ya App Store-da çoxlu sayda tətbiqlər ilə necə rəqabət aparacaqsınız?
Satış strategiyası – İstifadəçilərinizi anlamaq üçün bazar araşdırması aparın.
Marketinq planlaması – Düzgün planlama ilə hazır ki istifadəçiləri , daimi istifadəçilər halına gətirin
Mobil SEO – Mobil SEO adlandıra biləcəyimiz App Store Optimization (ASO) mobil tətbiqlərin daha çox yüklənməsini təmin etmək üçün istifadəçi qazanma üsuludur.
Strategiya üçün əsas başlıqlar hansılardır?
- Web sayt hazırlanması
- Mobil SEO
- Sosial media marketinq
- E – mail marketinq
Mobil tətbiq üçün veb saytın vacibliyi
Veb saytınızın olması istifadəçilərə mobil internetdə və ya iş masasında tətbiqiniz haqqında daha çox məlumat əldə etməyə imkan verən mühüm mobil marketinq strategiyasıdır. Açılış səhifənizdə aydın fəaliyyət çağırışı ilə App Store və ya Google Play Store-da tətbiqinizə keçidlər olmalıdır.Bununla belə, istifadəçi rəylərini göstərmək və tətbiqinizin istifadəçi təcrübəsinin ekran görüntülərini daxil etmək çox vacibdir. Bu, yeni istifadəçilər tapmaq və hədəf auditoriyanıza çatmaq üçün SEO-dan istifadə etməyin başqa bir yoludur.
Mobil SEO-nun üstünlükləri
Tətbiq istifadəsi gün keçdikcə daha da artır, buna görə də Mobile SEO-ya diqqət son dövrlərdə xeyli artmışdır.İnsanların axtarış edərək tətbiqlərə daxil olma faizi 63%-dir. Buna görə də mobil SEO vasitəsilə tətbiqi axtarışlarda ön sıraya çəkmək mümkündür.Bu optimallaşdırmanı etsəniz, yükləmə nisbətləri artdıqca həm rəqiblərinizi qabaqlayacaq, həm də gəlirinizi artıracaqsınız.
SEO –ya təsir edən faktorlar:
Tətbiq adı-Tətbiqinizin adı onun yerinə yetirdiyi funksiyalarla əlaqəli olmalıdır. Çox vaxt istifadəçilər tətbiqin adını deyil, funksiyanı axtarış bölməsinə yazaraq tətbiqləri tapırlar. Tətbiqin adı çox uzun olmamalıdır.
Tətbiq yükləməsi-Gündəlik tətbiq yükləmələri Apple App Store və ya Google Play-də ən güclü sıralama faktorlarından biridir. Buna görə də onlar müxtəlif şərtlərdə sıralamalarınızı yaxşılaşdırmağa kömək edir.
Baclinks əldə edilməsi-Adi axtarışda olduğu kimi, tətbiq səhifənizə geri bağlantılar əldə etmək çox kömək edir. Əlbəttə ki, spam deyil, nüfuzlu mənbələrdən keyfiyyətli bağlantılara üstünlük verilməlidir.
Açar sözlər-Açar sözlərin yaxşı reytinqdə əsas amil olması heç də təəccüblü deyil. SEO -da olduğu kimi, açar sözlərin düzgün seçilməsi başlıqda, qısa və ya geniş təsvirdə xüsusilə vacibdir.
Siz sosial media marketinqi unutmamlısınız!
2021-ci ildə istifadəçilər hər gün sosial şəbəkələrdə bir saat 22 dəqiqə vaxt keçirəcəklər. Sosial media kanallarınızda mütəmadi olaraq paylaşımlar etmək və ya ondan məhsulunuz haqqında məlumatlılığı artırmaq üçün istifadə etmək düzgün yanaşmadır.
Tətbiqdə və ya veb saytınız vasitəsilə sizinlə əlaqə saxlamağa təşviq edilməyən istifadəçilərdən rəy almaq üçün əla bir yoldur.
Sosial media kanallarınız üçün, müsabiqələr, müzakirə mövzuları və ya istifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun daxil ola bilər.
Siz həmçinin sosial medianı tətbiqinizə inteqrasiya edə bilərsiz . Və istifadəçilərə tətbiqinizdən məzmunu sosial media kanallarında asanlıqla paylaşmağa imkan verə bilərsiniz.“Oyuna dəvət” tipli keçidlərin sosial mediada paylaşılması yeni istifadəçiləri cəlb etmək üçün əla üsuldur.
İstifadəçi əldə etmək üçün kampaniyalar.
Ödənişli reklamlar vasitəsilə tətbiqinizə yeni istifadəçilər gətirmək təcrübəsidir. Bu strategiya sizdən kampaniyalar qurmağınızı və ən yaxşı nəticələr üçün zamanla reklam xərclərinizi tənzimləmənizi tələb edir. Kampaniyalarınızın uğurunu təhlil edərkən və gələcəkdə daha yaxşı nəticələr əldə etmək üçün xərclərinizi tənzimləyərkən, məlumatları müşahidə etməli və müştəri davranışında meylləri müşahidə etməli olacaqsınız.
E-mail marketinq
E-poçt siyahısının yaradılması istifadəçiləri mütəmadi olaraq yeniləmək və tanıtım təklifləri göndərmək üçün əla yoldur. Bu proqram marketinq strategiyası saxlama dərəcələrini artırmağa və gəlir əldə etməyə kömək edə bilər.
E-poçt marketinqinin əhəmiyyətli bir üstünlüyü onun əlavə marketinq kanalı olmasıdır. Bu o deməkdir ki, yalnız maraq göstərənlər marketinq məzmununuza məruz qalacaqlar. E-poçt marketinqi də ən sadiq istifadəçilərinizə unikal üstünlüklər təklif etmək üçün əla bir yoldur.
Tətbiq daxili rəylər
İstifadəçi fikirlərini təmin etməklə yanaşı, tətbiqdaxili rəy istifadəçilərə onların təcrübələri, bəyəndikləri, bəyənmədikləri və ümumi istifadəçi səyahətləri ilə maraqlandığınızı göstərir.
Mobil tətbiqi rəylər yaxşılaşdırır
Bu o deməkdir ki, istifadəçi məmnunluğunu artırmaq üçün müştəri rəylərini yoxlayın.
Yeni funksiyalar
İstifadəçilərin yaxınlarda tətbiqinizə təqdim etdiyiniz funksiyanı bəyənib-bəyənmədiyi barədə məlumat əldə edin.
Leave a Reply