Marketoloqlar üçün ChatGpt nümunələri
ChatGPT gündəlik iş tapşırıqlarını həll etmək üçün faydalı köməkçi ola bilər. Burada rəqəmsal marketinq üçün ChatGPT-dən necə istifadə olunacağına dair nümunələri sadalayırıq. ChatGPT bizim necə işlədiyimizi əhəmiyyətli dərəcədə dəyişdirəcək inqilabi texnologiyadır.
Bir marketoloq olaraq, onun qabaqcıl tapşırıqları həll edə biləcəyinə əvvəlcə inanmırdım. Lakin bunun gündəlik həyatımda nə qədər faydalı ola biləcəyini görəndə təəccübləndim.
Beləliklə, mən ChatGPT ilə işləməyə başladım və onun mənə kömək edə biləcəyi bir neçə üsul kəşf etdim – və düşünürəm ki, SEO mütəxəssisləri və ya marketoloqlar bunu mənimsəməli və ya köməkçi vasitə kimi gündəlik işlərinin bir hissəsinə çevirməlidirlər.
Nümunələri istifadə edə biləcəyiniz hissələrə görə ayıraq, məsələn:
Analitika və ya Məlumat
Rəqəmsal Marketinq
Məhsuldarlıq
Texniki SEO
Açar söz tədqiqatı
Səhifədə SEO
Lakin başlamazdan əvvəl xatırlamalı olduğunuz bir xəbərdarlığı qeyd etmək istərdim: ChatGPT-nin öyrədildiyi məlumatlar 2021-ci ilin üçüncü rübünə aiddir və internetdə mövcud olan məlumatlara əsaslanır, bu məlumatlar yanlış və ya köhnəlmiş ola bilər.
Bu o deməkdir ki, faktların yoxlanılması və ya ChatGPT-nin cavablarına yenidən baxılması məcburidir. Beləliklə, siz maşın tərəfindən edilən səhvlərin tələsinə düşməyəcəksiniz.
Analitika və ya Məlumat üçün ChatGPT Nümunələri
1. Analitika Hesabatında Daimi İfadələr Yaradın
Daimi ifadələr Google Axtarış Konsolu (GSC) və ya Google Analytics (GA) kimi analitik hesabatların tərtibində istifadə edilə bilər.
Daimi ifadələr bildiyim ən darıxdırıcı işlərdən biridir və bu, həqiqətən işi yavaşlata bilər. Marketoloqlar üçün bu, daha da çətindir, çünki onların adətən texniki bilikləri yoxdur.
2.Rəqəmsal marketinq üçün ChatGPT nümunələri
Bazar araşdırması və ya marka marketinqi üçün ChatGPT-dən istifadə edərkən həmişə unutmayın ki, o, 2021-ci ilin üçüncü rübünə qədər məlumatlar üzrə təlim keçib və buna görə də cari tendensiyalarla məşğul olmaq üçün ən yaxşı vasitə olmaya bilər.
Ancaq bu, ola biləcək bir çox digər tapşırıqlar üçün lazımlı bir vasitədir. Onlardan bəzilərinə nəzər salaq.
3. SWOT Təhlili
Bu, markanız və ya rəqabət təhliliniz üçün istifadə edə biləcəyiniz gözəl bir vasitədir. Ondan istənilən şirkətin SWOT analizini aparmağı xahiş edə bilərsiniz.
4. İş təsviri hazırlayın
Bütün şirkətlər işə götürülməlidir, yəni iş təsvirlərini yazmalıdırlar. İndi ChatGPT də buna kömək edə bilər.
Məsələn, daşınmaz əmlak şirkəti üçün Sosial Media Menecerinin iş təsviri.
5. Sosial Media Postu hazırlayın
Deyək ki, siz məqalələr dərc etmisiniz və ya onları sosial mediaya köçürmək istəyirsiniz. Sosial mediada dərc etmək üçün yaxşı hazırlanmış və cəlbedici mətnə ehtiyacınız olacaq ki, istifadəçilər sizin yazınıza klik etsinlər.
6. Xəbər bülleteni hazırlayın
Siz həyata keçirmək istədiyiniz xəbər bülleteni kampaniyası üçün başlıq hazırlamaq üçün ChatGPT-dən istifadə edə bilərsiniz.
Tutaq ki, Black Friday günü satışınız var və təklifinizi tanıtmaq üçün bülleten göndərmək istəyirsiniz.
Sadəcə soruşun, Qara Cümə günü “<şirkət adı>” üçün 20% endirim təklif edən e-poçt kampaniyası bülleteni hazırlayın. E-poçtun sonunda cəlbedici fəaliyyətə çağırış düyməsini əlavə edin.
Leave a Reply