İnstagram lenti və marketinqə təsiri

Instagram marketinqi izdihamdan fərqlənməyə ümid edən brendlər üçün əsas strategiyaya çevrilib. İnstaqram hesabı olan bir şirkət, hesabı olmayan şirkətlərdən təxminən 74% daha uyğun hesab olunur.

Ancaq  sadəcə Instagram profilinə sahib olmaq avtomatik olaraq satışların və ya nişanların artmasına səbəb olmur. Uğurlu Instagram marketinqinin vacib cəhətlərindən biri Instagram lentinizin brendləşdirməyə və sosial media məqsədlərinizə necə təsir etdiyini başa düşməkdir.

İnstaqram lentiniz şirkətiniz üçün vizual reklamdır və brend hekayənizi danışa və ya məhsullarınızı göstərə bilər. Potensial müştərilərin yazılarınızdan birini kliklədikdən sonra sizin haqqınızda öyrəndikləri ilk şey bəlkə də budur.

Instagram istifadəçiləri istər keçidə klikləməklə, istərsə də hesabınızı izləməkdən asılı olmayaraq tez qərarlar qəbul edirlər. 

Niyə vahid Instagram lenti vacibdir?

Instagram ilə eyni vizual təsirə malik heç bir sosial media platforması yoxdur. Və demək olar ki, heç biri inkişaf etməkdə olan brendlər üçün rəqabətədavamlı deyil. Ağıllı və ya cəlbedici bir İnstaqram yazısını oxuduqdan sonra biznes profilini yoxlamağa sövq edən istehlakçılar əvvəlcə şirkətin Instagram lentini görəcəklər. Bu adətən profilinizi təşkil edən şəkillər və ya yazılardan ibarət şəbəkədir. Lent həmçinin profil şəkliniz, Instagram bio-nuz, hashtaglar, keçidlər, vurğulamalar və ya digər fəaliyyət çağırışları kimi elementləri əhatə edə bilər. İnstaqram lentinizi mağazanızın qarşısındakı pəncərə kimi düşünün.Ona qoyduğunuz şey müştərinizi ya vitrin almağa və oradan uzaqlaşmağa sövq edəcək, ya da içəri girib nəsə almaq üçün kifayət qədər maraqlı olacaq.

Bununla belə, Instagram istifadəçiləri real həyatda pəncərədən alış-veriş edən hər kəsdən daha sürətli qərarlar qəbul edirlər. İnstaqram lentinizə müsbət reaksiya mütləq satınalma olmalıdır. İstehlakçılar və potensial istehlakçılarla biznes profilinizə uyğun strateji şəkildə əlaqə yaratmaq üçün bu unikal fürsətdən istifadə edin.

Vizual brendinqin Instagram auditoriyanıza necə təsir etdiyini anlayın

Budur Instagram marketinqi üçün ipucu: tək bir yazı yerləşdirməzdən əvvəl lentinizi təşkil edin və planlaşdırın. Planlaşdırılmalı olan ilk element yaxşı işlənmiş və uyğun rəng sxemidir. Sonuncu o qədər də çətin deyil – beş və ya altı rəng seçin və demək olar ki, hər yazıda onlarla qalın.  Rəssamlar və dizaynerlər palitrada rənglərin birləşməsinə çox ciddi yanaşırlar və bunun əsas səbəbi var. Fərqli rəng sxemləri fərqli emosiyalar doğurur və siz brendinizi düzgün hisslərlə birləşdirən palitraya ehtiyacınız var. Əgər çaşqınsınızsa, onlayn lent planlaşdırma vasitəsi kömək edə bilər.

Bu, ikinci tələbə gətirib çıxarır: uyğunluq. Neon rəng sxemi onlayn antikvar mağazası üçün uyğun deyil. Parlaq rəngli və şən naxışlı uşaq paltarları satırsınızsa, qara-ağ rəng sxemi həqiqətən məhsullarınızı nümayiş etdirirmi? Rəng palitrasını seçərkən iki məqsədiniz olmalıdır. Birincisi, rənglərin bir-birinə uyğun olması və Instagram istifadəçisinin gözünə xoş gəlməsidir. İkincisi, rəng sxeminin biznesinizin məqsədi və brendinizin vizual məzmunu ilə uyğunlaşmasıdır. Bu elementlərin birləşməsi potensial müştərilərlə davamlı əlaqəyə və brend şüurunun artmasına səbəb olacaqdır.

Nəticə etibarı ilə, sizin əsas məqsədiniz vizual olaraq bir-biri ilə əlaqəli olan, lakin öz-özünə dayana bilən şəkillər və digər vizual məzmunu ilə birləşmiş Instagram lentidir.

455 Views