
Sosial Media Meneceri kimdir?
Tipik olaraq, Sosial Media Meneceri, bir məhsulun, markanın və ya hətta fərdin sosial media platformalarını izləmək, icra etmək üçün etibar edilən şəxsdir.
Sosial media menecerinə çox vaxt “şirkətin səsi” deyirlər”. Bu rol həmçinin “Rəqəmsal və ya Sosial Media Meneceri” kimi də adlandırıla bilər.
Sosial media menecerləri nə edir?
Sosial Media Menecerləri bir neçə sosial media şəbəkəsində şirkətləri üçün brend tanıtımları yaradır.
Eyni zamanda şirkət məlumatları və ya marketinq kampaniyaları yaradır .
Onlar həmçinin pulsuz və ya ödənişli vasitələrə diqqət yetirməlidir. Onlardan istifadə etmək üçün ən yaxşı sosial media ölçülərini bilirlər. Və şirkətin səsi və qaydalarına uyğun olaraq suallara və şərhlərə cavab verirlər. Sosial Media Menecerləri hər gün yeni məzmun yaratmaq üçün çalışır, yeni ideyalar və formatlar irəli sürmək üçün daim yeniliklər edir və bu ideyaların nə qədər yaxşı yerinə yetirildiyini izləyir.
Bu vəzifə sahiblərinin şirkət və sənaye xəbərləri ilə yanaşı yeni tendensiyaları da izləməsi gözlənilir.
Sosial Media Menecerinin edə biləcəyi bəzi vəzifələr
Çoxsaylı platformalar üçün məzmun yaradın – Facebook-da əhatənizi genişləndirmək üçün hansı məsləhətlərdən istifadə olunursa, onlar Instagram-da işləməyəcək. Hər bir platforma üçün hansı məzmunun işləyəcəyinə baxmaq lazımdır.
Sosial analitikaya nəzarət edin:
Kanallar arasında hansı kampaniyaların işlədiyini (və ya işləmədiyini) yoxlamaq lazımdır ki, vaxtınız və pulunuz doğru yerlərdə lazımi insanlara getsin.
Şəbəkə strategiyası hazırlayın:
Satışı və ya yeni məhsulu tanıtmaq üçün sıfırdan bir kampaniya yaratmağınız lazım ola bilər.
Yazıları planlaşdırın:
Hər bir platformanın məzmun göndərmək üçün “ideal” vaxtı var. Bu vaxt planlamasını düzgün bölmək məqsədə uyğun olardı.
Müvafiq seçilmiş məzmunu tapın:
Bəzi sosial yazılarınız auditoriyanız üçün vacib olan dünya hadisələrini və ya inkişaflarını əks etdirməlidir. Beləliklə, bir az araşdırma aparın və rezonans doğuracaq üçüncü tərəf məzmununu paylaşın.
Auditoriyanızla əlaqə saxlayın:
Sosial medianızın məqsədi brend yaratmaqdır. Beləliklə, istənilən şərhə cavab verin və müştəri sorğuları ilə məşğul olun. Hər şeydən xəbərdar olmaq üçün sosial media təqviminizi günlər və hətta həftələr öncədən doldurun.
Sosial media meneceri nələri bilməlidir ?
Böyük bir sosial media meneceri olmaq üçün lazım olan 6 bacarıq bunlardır :yazı, araşdırma ,SEO biliyi ,sosial media ekspertizası ,müştəri xidmətləri ,vizual intellekt .
Sosial media menecerləri çoxlu yazılar yazır, bəzən hər gün ondan çox yazı yazır. Üstəlik, hər bir sosial şəbəkə bir az fərqli yazı tərzi tələb edir. Məsələn, Linkedin daha peşəkar ton tələb edir, Facebook isə daha yüngül və əyləncəlidir.
Brendinizin izləyiciləri tərəfindən tez başa düşülən mesajlar yaratmağı və müsbət əhval-ruhiyyəni təbliğ etməyi bacarmalısınız.
Qısa və təsirli başlıq yazısı ,maraqlı təqdimatlar ,video və şəkil başlıqları,asan oxumaq üçün strukturlaşdırılmış mətn
Sosial media menecerləri sosial və rəqəmsal medianın daim dəyişən dünyasından xəbərdar olmalıdırlar. Buraya yeni analitik alətlər, sənaye və dünya tendensiyaları, hətta gündəlik olaraq da rəqiblərinizin etdiklərini izləmək daxildir.
SEO tez-tez təşkilatlar daxilində ayrıca bir şöbə hesab edilsə də, SEO məzmun marketinqinin və sosial medianın ayrılmaz hissəsinə çevrildiyi üçün bu düşüncə tərzi yox olur.Yaxşı bir Sosial Media Meneceri bunu bilir və sosial şəbəkələrdə SEO optimallaşdırılmış surətini yazmağa çalışır. SEO-nu strategiyanızın bir hissəsi kimi qəbul etdiyiniz zaman məhsullarınıza və ya xidmətlərinizə maraq göstərən daha böyük auditoriyanı cəlb edə və daha çox potensial müştərilər əldə edə bilərsiniz.
Sosial Media Menecerinin böyük sosial media bacarıqlarına sahib olması lazımdır! Bunları araşdırma və ya təcrübə vasitəsilə zamanla öyrənə bilərsiniz. Əgər siz böyük bir şirkətdə işləmək niyyətindəsinizsə, bir neçə illik təcrübəyə ehtiyacınız olacaq.
Müştərilər məhsul və xidmətlərlə bağlı sualları cavablandırmaq üçün tez-tez sosial media hesablarına müraciət edirlər və bu suallara cavab verən heç kim olmasa , onların bu marka haqqında təəssüratları çox güman ki, mənfi nəticələnəcək.
Sosial mediada yerləşdirəcəyiniz bir çox məzmun yazılacaq olsa da, vizual məzmun da çox vacibdir.
Leave a Reply