Veb sayt ziyarətçilərinin izlənməsi
Ziyarətçi veb sayta daxil olduqda, onları müştəri olmağa sövq etmək və ya gələcəkdə təkrar ziyarətə zəmanət vermək üçün kifayət qədər marağını artırmaq lazımdır.
Müştəri təcrübəsi təqdim etmək üçün veb sayt ziyarətçilərinin izlənilməsi qurmaq çox vacibdir. Bu müştərilərinizin kim olduğu haqqında daha çox məlumat əldə etməyə imkan verməcək. Həm də hansı hərəkətlərin, məzmun növlərinin və ya marketinq mesajlarının dönüşümlərə səbəb olduğunu görəcək. Saytınızda istifadəçi təcrübəsini necə yaxşılaşdıra biləcəyinizi daha yaxşı başa düşəcəksiniz.
Bu blogda veb-sayt ziyarətçilərinin izlənilməsi nə olduğunu, faydalarını və biznesimizə xeyirini araşdıracağıq.
Veb sayt ziyarətçiləri kimdir?
Veb-saytın izlənməsi sizə saytınızı kimin ziyarət etdiyini və ya orada olduqları müddətdə nə etdiklərini başa düşməyə imkan verir.
Sadə səviyyədə veb sayt izləmə Google Analytics kimi proqramlarla baş verir.
Və ya Ortto kimi daha təkmil veb-sayt izləmə alətləri istifadəçi təcrübəsi, mövcud müştərilərin veb saytınızla necə qarşılıqlı əlaqədə olduqları, başa düşməyə imkan verir. Hətta ziyarətçilərin hansı məzmunla məşğul olduqları və hətta sayt ziyarətçilərinin şirkət adı kimi təfərrüatları daha dərindən
Veb sayt ziyarətçilərini izləmək biznesimə necə kömək edir?
Müasir rəqəmsal marketinq təkcə veb-saytınızda deyil, sosial mediada və ya axtarışda, e-poçt marketinqində və s. vebsayt ziyarətçilərinin izlənməsinə əsaslanır.
Vebsayt ziyarətçilərinin izlənilməsinin tətbiqinin faydalarından yalnız bəziləri bunlardır:
1. Məlum və ya anonim ziyarətçi fəaliyyətini izləyin
Bütün vebsayt ziyarətçilərinin unikal ID nömrəsi var. Əvvəlcə anonim hesab olunur. İzləmə kodu ilə, bir ziyarətçi veb saytınızla əlaqə qurduqdan sonra, onları avtomatik olaraq müştəriyə çevirərək “tanıyır”.
Tanınmış müştərilərinizi izləməklə, siz müştəri profili yarada bilər. Və onların məhsul və ya xidmətinizlə apardıqları bütün səyahəti qeyd edə bilərsiniz. Bütün bu məlumatlar sizə onları əldə etmək və ya üzgün müştəri səyahətinə aparmağa imkan verir.
2. Rəhbərləri və əlaqə məlumatlarını əldə edin
İzləmə kodu ilə siz müştəri məlumatlarını toplaya və həmin məlumatları avtomatik olaraq marketinq avtomatlaşdırma proqramınıza daxil edə bilərsiniz. Bu məlumatlarla siz vebsayt ziyarətçilərini müştəri səyahətinə sövq edə və ya onları aparıcıdan alıcıya çevirməyə başlaya bilərsiniz.
3. Məşhur yazıları və ya səhifələri müəyyən edin
Ziyarətçilərinizin hansı səhifələrdə vaxt keçirdikləri məzmunu bilirsiniz. Bununla da , nəyin işlədiyini və nəyin olmadığını müəyyən edə bilərsiniz. Yüksək sıçrayış dərəcəsinə malik məzmunu, nəticələri yaxşılaşdırmaq üçün başlıqları, metadatanı və yükləmə vaxtını optimallaşdırmağı nəzərdən keçirə bilərsiniz.
4. Trafikinizin və ya potensialınızın mənbəyini tapın
Vebsayt ziyarətçilərinin izlənilməsini həyata keçirməklə, üzvi axtarış, istinad, ekran, sosial, geri keçid səyləri, reklam trafikinizin mənbəyini görə bilərsiniz. Siz hətta trafik mənbələrini coğrafi yer, cins, demoqrafik, maraqlar, mobil və s. üzrə bölə bilərsiniz.
5. Fərdiləşdirilmiş mesajları göstərin
Nəzərə alsaq ki, istehlakçıların 71%-i alış-veriş təcrübəsi şəxsi olmayanda məyus olur. Ziyarətçilərinizə fərdiləşdirilmiş təcrübənin verilməsi əsas prioritet olmalıdır.
Alternativ olaraq, müəyyən bir bloqda bir müddət vaxt keçirən ziyarətçilər var. Onlara müvafiq mövzuda pulsuz e-Kitab təklif edən bir forma pop-upı ilə hədəfə alına bilər.
Leave a Reply