Mobil SEO üçün vacib amillər

Hər il insanlar öz telefonlarına və planşetlərinə daha çox vaxt sərf edirlər. Lakin bir çox veb-saytlar hələ də müxtəlif ekran ölçüləri və yükləmə müddətləri üçün nəzərdə tutulmayıb. Mobil optimallaşdırma, təsadüfən mobil ziyarətçilərin saytınızdan üz döndərmədiyindən əmin olmaq üçün sayt dizaynına, sayt quruluşuna, səhifə sürətinə və daha çoxuna nəzarət edir.

 

Mobil SEO

Saytınız artıq axtarış motorları üçün yaxşı optimallaşdırılıbsa, mobil üçün optimallaşdırma zamanı düşünməli olduğunuz yalnız bir neçə əlavə şey var.

 

Səhifə sürəti

Aparat və əlaqə problemləri səbəbindən mobil istifadəçilər üçün səhifə sürəti masaüstü istifadəçilərdən daha vacibdir. Şəkilləri optimallaşdırmaqdan əlavə, kodu minimuma endirmək, brauzerin keşləşdirilməsindən istifadə etmək və yönləndirmələri azaltmaq istəyəcəksiniz.

 

CSS, JavaScript və ya şəkilləri bloklamayın

Əvvəllər bəzi mobil qurğular bu elementlərin hamısını dəstəkləyə bilmirdi. Buna görə də saytların veb ustaları birini və ya üçünü blokladı. Lakin əksər hallarda bu artıq doğru deyil. Və Smartphone GoogleBot istifadəçilərin etdiyi eyni məzmunu görmək və təsnif etmək istəyir. Buna görə də gizlətməyin. Bu elementlər həmçinin Google-a responsiv saytın və ya fərqli mobil həll yolunun olub-olmadığını anlamağa kömək etmək üçün vacibdir.

 

Mobil üçün sayt dizaynı

Mobil cihazlar saytların dizayn üsullarını sadələşdirir və inqilab edir.

 

Flash istifadə etməyin

Plugin istifadəçinizin telefonunda olmaya bilər, bu o deməkdir ki, onlar bütün əyləncələri əldən verəcəklər. Xüsusi effektlər yaratmaq istəyirsinizsə, bunun əvəzinə HTML5 istifadə edin.

 

Mobil Pop-uplardan da istifadə etməyin

Bunları telefonda bağlamağa cəhd etmək çətin və qıcıqlandırıcı ola bilər. Bu, yüksək bounce rate-ə səbəb ola bilər.

 

Kök barmaq üçün dizayn

Düymələriniz çox böyük, çox kiçik və ya səhifəni sürüşdürməyə çalışan barmağın yolunda olarsa, sensor ekran naviqasiyası təsadüfi kliklərə səbəb ola bilər.

 

Mobil başlıqları və meta təsvirləri optimallaşdırın

Yadda saxlayın ki, istifadəçi telefondan istifadə edərək axtarış edərkən daha az ekran sahəsi ilə işləyir. SERPS-də ən yaxşı işinizi göstərmək üçün başlıqlar, URL-lər və meta təsvirləri yaradarkən mümkün qədər qısa (məlumatın keyfiyyətini itirmədən) olun.

Yerli axtarış üçün optimallaşdırın

Biznesinizin yerli elementi varsa, yerli axtarış üçün məzmununuzu optimallaşdırmağı unutmayın. Buraya adınızı, ünvanınızı və telefon nömrənizi standartlaşdırmaq, şəhər və əyalət adınızı saytınızın metadatasına əlavə etmək daxildir.

 

594 Views