Tiktok və İnstagram şirkətin satişları üçün hansı daha təsirlidir?

Koronavirus pandemiyasının başlanğıcından bəri bütün dünyada sosial media istifadəçilərinin sayında böyük artım müşahidə olunur.

2020-ci il ərzində hər gün orta hesabla 1,3 milyondan çox yeni istifadəçinin sosial mediaya qoşulmuşdur. Belə ki, 2021-ci ilin əvvəlində qlobal ümumi sayının təxminən 4,2 milyarda çatmasına səbəb olur.

 Sosial media kanallarıdan və ya platformalarından  hansının brendiniz üçün ən yaxşı olduğuna qərar vermək çətinir.

Facebook və Twitter-dən Instagram, TikTok və daha yaxınlarda Bebo və Clubhouse-a qədər bu, tamamilə mina sahəsi ola bilər. Hamısı biznes məqsədlərinizdən və hansı təsir edənlə tərəfdaş olmaq istədiyinizdən asılıdır.

Beləliklə, gəlin TikTok vs Instagram-a nəzər salaq və ya hansının brendiniz üçün ən yaxşı olduğunu öyrənək.

Instagram

Instagram istifadəçilərinin ən böyük hissəsi 25 ilə 34 yaş arasında idi. Buna görə də, təsir edən marketinq kampaniyanızdan maksimum yararlanmaq üçün bu, markanızın hədəf auditoriyası ilə rezonans doğurmalıdır.

İnstaqramın öz analitik alətləri dəsti var, yəni markalar və təsir edənlər üçün ölçüləri və kampaniyalarının nəticələrini izləmək sadə və dəqiqdir. Bu, kampaniyanın nə qədər uğurlu olduğunu və növbəti dəfə nəyin yaxşılaşdırıla biləcəyini anlamağa kömək edir. Təkcə bu deyil, Instagram icma hissi yaratmaq və izləyicilərlə əlaqələr qurmaq üçün əla platformadır və onu təsir edən marketinq üçün ideal edir. Çünki, nişanlanma və ya sadiq istehlakçı bazası əsasdır. Əsasən komediya xarakterli qısa formalı video məzmunu paylaşmaq qabiliyyəti ilə tanınır. 

TikTok

İstifadəçilər üçün şən komediya eskizlərini, dodaq sinxronizasiyasını paylaşmaq və ya viral rəqs tendensiyalarında iştirak etmək üçün bir proqram olaraq başlayan TikTok bir çox dünyaca məşhur sosial media təsir edənlərin evi oldu. 

Charli və Dixie D’Amelio, Addison Rae və Holly H kimi məşhurların hamısı proqramda şöhrət qazandılar. Onlayn olaraq daim artan karyeraları ilə inanılmaz dərəcədə populyar təsir göstərənlərə çevrildilər. Instagram kimi, TikTok da tətbiq istifadəçilərinə bəyənmə, şərh və ya paylaşma imkanı verir. Məzmunu təkrar yerləşdirmək və ya saxlamaq üçün seçimlər yoxdur. Lakin tətbiqin qlobal miqyasda təsirli 689 milyon aylıq aktiv istifadəçisi var. 

 Pandemiyanın başlanğıcından bəri, TikTok populyarlıq qazanmağa davam etdi və  sosial media səhnəsində üstünlük təşkil etdi. Virallığı və ya bənzərsiz məzmunu ilə tanınaraq  marketinqə  unikal və həmçinin təsirli edir. TikTok-da hədəf kütləsi ilə əlaqə qurmağın bir çox yolu var. Buraya tez-tez viral olan problemlər yaratmaq daxildir. Yəni bu, brendinizi, onun məhsullarını və ya xidmətlərini diqqətinizə çatdırmaq üçün etibarlı bir yoldur. 

Tiktok-un istifadəçilərinin 60%-i 16-24 yaş aralığındadir. Brendlər buna diqqət etməlidir ki, öz hədəf auditoriyası və demoqrafik göstəricilərini düzgün çata bilsin.

TikTok həmçinin video baxışları və ya profil baxışları kimi ölçülərin tapıla bilərsiniz. Həmçinin hesabın izləyiciləri haqqında faydalı məlumat təklif edir. Bu da yeni tərəfdaşlıq və ya əməkdaşlıq axtararkən brendlər üçün xüsusilə faydalıdır.

TikTok İnstaqrama qarşı

Hər iki sosial media tətbiqi istifadəçilərinə tamamilə ziddiyyətli təcrübə təqdim edir. Fərqli auditoriya və məzmunda olan  TikTok və Instagram fərqli təklifləri  marketinq kampaniyaları üçün əladır.  Hədəf auditoriyanız haqqında düşünün və brendinizi, onun məhsul və ya xidmətlərini analiz edin. Təmsil etmək istədiyiniz məzmunu nəzərdən keçirin və cavabınızı tapacaqsınız.

441 Views