Günümüzdə vebsaytlar üçün SEO

SEO rəqəmsal dünyada ən effektiv məşhurluq yaratma vasitələrindən biri və ən başlıcasıdır. SEO niyə bu qədər vacibdir sualının cavabına gəldikdə isə, saytların orqanik və pulsuz yolla trafiki artırmağa yönəlməsi ilə ifadə edilə bilər. Google axtarışlarında zirvədə qalmaq üçün ən lazımlı prosedur SEO’dur.

SEO proseduru, hələ axtarış motorları tərəfindən tanınmayan yeni qurulmuş bir sayt üçün tədricən həyata keçirilir. Saytın indeksləşdirilməsi üçün orijinal məzmuna sahib olması və yüksək keyfiyyətli şəkillərlə bəzədilməsi vacibdir. Sayt üçün SEO parametrlərinin düzgün şəkildə quraşdırılması saytın görünürlük qabiliyyətini artıran amillərdəndir. Yüksək səviyyədə oxunaqlılıq və içində tutarlı bir mətnin yaradılması saytın izlənilməsini artırır. Görüntülərin yüksək keyfiyyəti vacib bir meyardır, lakin ban olmamaq üçün orijinallıq da vacibdir.

Mobil SEO niyə vacibdir?

Günümüzdə Vebsaytlar üçün SEO xüsusilə mobil cihazlar üçün daha vacib hala gəlib. Bunun səbəbi; alış-veriş, yemək sifariş etmək, sosial mediadan istifadə, xəbər oxumaq və s. kimi funksiyaların indi mobil cihazlardan idarə edilməsidir.

Bank əməliyyatlarının mobil telefonlardan idarə edilməsi və mobil telefonlardan hava və yol şəraitlərinin öyrənilməsi bir çox internet şirkətini mobil optimizasiyaya məcbur etdi. Həm mobil tətbiqetmələrdə, həm də mobil veb saytlarda hər cihaz üçün uyğun bir dizayn olmalıdır.

Ancaq bu gün bəzi saytların hələ də mobil telefonlara uyğun dizaynı olmadığını görürük. Bu nasazlıqlar çox populyar tətbiqetmələrin belə bir müddət sonra maraqlarını itirməsinə səbəb ola bilər. Mobil SEO-nun niyə vacib olduğu sualına, istifadəsi asan, izləyiciləri yüksək olan saytlar şəklində cavab verə bilərik. 

SEO niyə internet şirkətləri üçün vacibdir?

SEO əslində bir markanın adını və varlığını daha görünən edir. Bunun üçün SEO tədqiqatlarında axtarış motorlarına uyğun müxtəlif vasitələrdən istifadə olunur. SEO-nun internet şirkətləri üçün niyə vacib olduğuna gəldikdə isə, şirkətlərin reklam olmadan, orqanik yolla trafik cəlb edə biləcəyi göstərilə bilər. Bunu etmək üçün bir mövzuda birdən çox açar söz ifadəsini mövzu daxilindəki müvafiq hissələrə paylamaq vacibdir.

SEO performansımı necə ölçə bilərəm?

Saytınızın SEO baxımından necə performans göstərdiyini bilmək üçün Google Analytics-dən təhlil edə biləcəyiniz bir çox fərqli məlumat var. SEO səylərinizin performansını ölçərkən düzgün istiqamətdə getdiyinizi anlamağınıza kömək edə biləcək göstəricilər:

Kanal Qruplaşdırması – Orqanik trafik pullu axtarış, yönləndirmə trafiki, sosial media və ya e-poçt marketinqi kimi digər kanallarla müqayisədə necədir?

Orta mövqe – Verilən bir sorğu üçün veb saytınızın SERP-də orta sıralaması nədir?

Tıklama Dərəcəsi- Veb saytınızın SERP-də müəyyən bir sorğuda almış olduğu göstərim və bu sorğunun CTR (kliklərin sayı, ümumi təəssüratlara bölünməsi) üçün aldığı təəssürat necədir?

Dönüşümlər – Digər kanallarla müqayisədə neçə dönüşüm var? Konversiya nisbəti nə qədərdir?

Davranış – Orqanik ziyarətçilərin nisbəti nə qədərdir? Ziyarət başına səhifə ziyarət nisbəti və saytda sərf olunan orta müddət nə qədərdir? 

SEO ilə işimi necə inkişaf etdirə bilərəm?

Axtarış Motoru Marketinqi (SEM), investisiya gəliri (ROI) üçün optimallaşdırmağa dəyər olan yüksək performanslı açar sözlər tapmağa kömək edə bilər. Orqanik trafikinizin artacağını gözləmək əvəzinə bir AdWords kampaniyasına başlaya bilərsiniz. Bu şəkildə istifadə etdiyiniz açar sözlər arasında böyük potensiala sahib sözləri təyin edə bilərsiniz. Google ADS sayəsində dönüşüm gətirən sözləri müəyyənləşdirə və bu sözlərə diqqət yetirə bilərsiniz. Vaxt itirmədən həm trafikinizi, həm də orqanik trafikdən gələn ziyarətçilər sayəsində gəlirlərinizi artıra bilərsiniz.

Google Webmaster Təlimatları

Əsas prinsiplər:

Axtarış motorları deyil, ilk növbədə istifadəçilər üçün səhifələr yaratdığınızdan əmin olun.

İstifadəçilərinizi aldatmayın.

Axtarış motoru sıralamalarını yaxşılaşdırmağa yönəlmiş hiylələrdən çəkinin. Xüsusilə veb saytınızın ziyarətçilərinizə kömək etdiyinə əmin olmalısınız.

Veb saytınızı nəyin unikal, dəyərli və ya cəlbedici etdiyini düşünün.

Qaçmaq lazım olan nüanslar:

Avtomatik olaraq yaradılan məzmun.

AutoConnect şəbəkələrinə qoşulmaq.

Orijinal məzmunu az və ya heç olmayan təkrar səhifələr yaratmaq.

Axtarış motorları tarayıcılarına ziyarətçilərdən qədər fərqli məzmunun nümayiş etdirilməsi praktikası.

Gizli mətn və əlaqələr.

Veb saytınıza trafik gətirmək üçün və müəyyən axtarışlarda yaxşı yer tutmaq üçün yaradılmış hiper bağlantı səhifələri.

SEO bir “tətbiq et və burax” növlü iş deyil. Ziyarətçilərinizi mütəmadi olaraq təzə, bənzərsiz bir məzmunla təmin etməlisiniz. Nəticələrə təsir edə biləcək bir çox amil var. Bu amillər isə daim dəyişir.

85 Views