SEO Rəqib analizi bir veb saytın hazırlanması və planlaşdırması üçün lazım olan ilk proseslərdən biridir. Rəqiblərinizin nə etdiklərini bilmək prosesinə bənzəyən hərtərəfli bir hesabat əldə etmək, zəif tərəflərini öz xeyrinizə istifadə edə bilmək prosedurudur. Mövcud və fərqli rəqabət analizləri haqqında məlumatlı olmaq vacibdir, çünki hazırda hansı sənayedə işləməyinizdən asılı olmayaraq həmişə rəqiblər olacaqdır. Eyni analiz metodları SEO trendlərinə baxarkən də tətbiq oluna bilər.

Rəqabətli SEO ilk mərhələdə SEO-da vacib bir addım olmasına baxmayaraq, bir çox veb sayt hələ də buna məhəl qoymur. Rəqib analizinin necə aparılacağını başa düşmədən və bilmədən açar sözlər daxil etmək, əlaqə qurmaq və məzmunu optimallaşdırmaq  böyük səhv olardı. Buna görə də əgər bazarda qazanmaq istəyirsinizsə, rəqiblərinizin var olduğunu və siz olmadan da mübarizə apardıqlarını bilməlisiniz. Bu səbəbdən bu sektorda rəqabət aparmaq üçün rəqib analizləri əsla atlanmamalıdır.

SEO Rəqib Analizində edilməsi lazım olanlar:

  1. Açar sözlərinizi axtardığınız zaman ilk sırada çıxan ən yaxşı veb saytları araşdırın və ən çox hansı SEO strategiyasını istifadə etdiklərini və hansının işə yaradığını öyrənin.
  2. Rəqiblərinizin zəif nöqtələrini tapın, onların kəsirlərindən istifadə edərək irəliləmək üçün addımlar atın.
  3. Məzmun boşluqlarını kəşf edin, məsələn, məzmununuz hər gün daxil olmursa, aktivləşdirin və kateqoriyalarınızı daha dolğunlaşdırın.
  4. Rəqiblərinizin ən yaxşı performans göstərən açar sözlərini tapın və onlar üçün optimallaşdırın.

SEO strategiyasının əsas məqsədi, göstərdiyiniz açar sözlər vasitəsilə daha çox göstərilmək və gəlirlərinizi artırmaq üçün axtarış motoru nəticələri səhifələrində rəqiblərinizin üstündə göstərilməkdir. Rəqiblərinizin oraya çatmaq üçün istifadə etdikləri SEO strategiyası haqqında hərtərəfli bir məlumatınız yoxdursa, rəqiblərinizdən üstün olmağı gözləmək olduqca çətin bir perspektivdir. Bu çərçivədə müəyyən bir strategiyaya sadiq qalmaq da səhv olardı, məsələn, açar söz araşdırmasından əlavə istədiyiniz sıralamaya çatmaq üçün rəqabətli analiz də çox vacibdir.

Rəqabətli seo analizi, axtarış motoru nəticələri səhifələrində sizdən yüksək olan veb saytları müəyyənləşdirmək üçün bir yoldur. Təhlil sizə rəqiblərinizin mövqelərinin üstünə çatmaq üçün nə etdiklərini dərindən başa düşməyinizi təmin etməlidir.

Böyük rəqibləri müəyyən edin

Böyük rəqibləri kəşf etmək üçün atacağınız ilk addım, eyni açar sözlərlə  sizdən daha üstün pillədə olan əsas rəqiblərin siyahısını tərtib etməkdir. Sektorunuzdakı rəqibləriniz oxşar məhsul və ya xidmətlərə sahib olan və eyni axtarış şərtlərini hədəf alan müəssisələrdən ibarətdir. Rəqiblərinizin sahib olduğu sahə adı səlahiyyətini təyin etməyə kömək edəcək bir neçə SEO aləti var. Bu addımın əsas məqsədi, rəqiblərinizin sizi geridə qoyduğu yerdə hansı tədbirləri görməli olduğunuzu müəyyənləşdirməkdir. Sektora girməzdən əvvəl kiçik olsa da, hansı veb saytlarla rəqib olacağınız, bəzi saytları nümunə götürərək bu işə başlayacağınız aydın məsələdir.

Sıralamaları müqayisə etmək üçün açar sözlərdən istifadə edin

Hansı sektorda xidmət göstərdiyinizdə, o sektora aid açar sözlərinizi rəqiblərdən və ya seo alətlərindən öyrənəcəksiniz və bu addımda etməyiniz lazım olanları axtarış çubuğuna yazmaqdır. Hansı saytların saytlarınızın üstündə göründüyünü yoxlamaqla başlayaraq hər zaman sizi uğər?Rurlara aparacaq. Əsasən bu saytlar məzmununuzu müəyyən edərkən diqqət etməli olduğunuz saytlardır.

Strategiyalarındakı Boşluqları Kəşf edin

Əksər böyük şirkətlərdə olduğu kimi, rəqibləriniz üçün imkanları müəyyənləşdirmək üçün SWOT analizini istifadə edin ki, onları öz şirkətiniz üçün də istifadə edə bilərsiniz. SWOT analizinin nə olduğunu qısaca müəyyənləşdirsək, hər hansı bir mövzuda qərar qəbul edərkən güclü və ya zəif, üstünlüklü və ya dezavantajlı nöqtələrin bir bütün olaraq nəzərə alınmasını təmin etməkdir. Bazarda brauzerdə istifadəsi asan olan bir çox SEO aləti var. Bu vasitələr sayəsində rəqiblərinizin səhifə və səhifə xaricindəki SEO-na diqqət yetirə bilərsiniz, beləliklə özünüz üçün daha yaxşı bir plan qura bilərsiniz. Rəqiblərdə diqqət yetirməli olduğunuz amillər;

Backlink-lər

Sosial Mediya

Bağlantı mətni

Məzmun

Məzmun strategiyası yaradın

Rəqiblərinizin istifadə etdiyi açar sözlər və strategiyalar barədə hərtərəfli biliklərə sahib olduqdan sonra öz veb saytınızda, yəni yaratdığınız səhifələrdə və məzmunda dəyişikliklər etmək lazımdır. Analiz zamanı tapdığınız müvafiq açar sözlərdən istifadə edərək köhnə məzmununuzu optimallaşdıraraq rəqibin məzmununu təqlid edə bilərsiniz.

Rəqiblərinizin SEO strategiyalarını skan etdikdən sonra mütləq bir az vaxt keçirməli və məzmununuzu möhkəmləndirmək, reytinqlərinizi artırmaq və trafiki artırmaq üçün SEO rəqib analizi etməlisiniz, çünki bu bir çox imkanlar açacaqdır. Rəqibləriniz, yəqin ki, hazırda veb saytınızı nəzərdən keçirirlər, amma eyni şeyi edərək geridə qalmamağa, əksinə yüksəlməyə diqqət yetirməlisiniz.

Məzmununuzu rəqiblərinizlə müqayisə edin. Rəqiblərinizdən öyrənin və məzmununuzu yaxşılaşdırmaq üçün əllərindən etdiklərini etməyə çalışın. Məzmun boşluqlarını tapın və veb saytınızı yeniləyin və istifadəçi üçün pozitiv olun. Rəqiblərinizin trafikini təhlil edin və veb saytınızı ən yaxşı performans göstərən açar sözlər üçün optimallaşdırın.

78 Views