SEO açar sözlər necə seçilməlidir?

 

SEO sahəsi ilk başlarda tanınmağa başlayanda açar sözlərlə işləmə çox dəqiq bir fəaliyyət idi. Bir veb səhifənin mətnində açar söz ifadələrinin harada görünməsi və nə qədər tez-tez təkrarlanacağı barədə ciddi qaydalar var idi. Müəyyən bir söz sayı üçün optimallaşdırıla bilən bir sıra açar söz ifadələri və bir açar sözün neçə varyasyonunun daxil edilə biləcəyi qaydaları var idi. Verilər bu qaydalara nə qədər ciddi riayət olunduğunu, məzmunun bir səhifəsinin daha yüksək dərəcədə olacağını təklif etdi – məzmunun özü qüsurlu olsa belə.

 

Bu gün belə deyil. Google, açar sözlərin mürəkkəb, düsturla işlənməsinə etibar etmək məcburiyyətində qalmadan bir veb səhifənin keyfiyyətini və tematik mənasını şərh etməkdə daha bacarıqlı oldu. Bu zaman səhifədə bir və ya iki əsas açar söz ifadəsini bir və ya iki dəfə səhifədə istifadə etmək kifayətdir. Hələ də səhifə başlıqlarında və alt başlıqlarda açar sözlərdən istifadə etmək tövsiyə olunur, lakin açar sözlərin Google tarayıcılarında istənilən təəssürat yaratması üçün məzmunun keyfiyyətcə yüksək olması və hədəflənən açar sözlərinizlə çox əlaqəli olması lazımdır.

 

Meta Etiketlərindəki açar sözlər

Meta məlumat, insan oxucularının hər zaman görmədiyi bir veb səhifədə kodlaşdırır, ancaq Google görür. SEO üçün açar sözlər nədir:

 

Uzun müddət həddindən artıq istifadə edilmiş meta açar sözlər, artıq əhəmiyyət daşımır. Bu sahəyə o qədər insan açar sözləri “doldurdu” ki, Google diqqətini dayandırdı.

Meta başlıq etiketleri, əksinə, son dərəcə vacib olmağa davam edir. Başlıq etiketleri Google’a bir veb səhifənin nə ilə əlaqəli olduğunu verir və hər səhifə üçün unikal olmalıdır və hər səhifənin ən vacib açar sözü ilə optimallaşdırılmalıdır. Başlıq etiketləri insanlar tərəfindən brauzerdə görülür və SEO-dan daha çox əhəmiyyət verir.

Meta təsvirləri, Google-un axtarış motoru nəticələri səhifələrində (SERP) bir keçid altında görünən mətn parçalarıdır. Bu etiketlərin birbaşa SEO təsiri yoxdur, lakin axtarış motoru istifadəçilərinin bir linki tıklamasına təsir etdikləri üçün çox vacibdir. Bir səhifənin açar sözlərinin meta təsvirlərinə daxil edilməsi zərər vermir, amma inandırıcı şəkildə yazmaq daha vacibdir.

 

 

Açar söz hədəfləmə

Toxunulası son nöqtə söz seçimidir. Bir SEO kampaniyasında hansı açar sözləri hədəf alacağını anlamağa çalışmaq qətiliklə daha mürəkkəb hala gəldi. Mobil axtarış və hətta son zamanlarda səsli axtarış insanların axtarış sorğularında istifadə etdiyi sözləri dəyişdirir. Mobil istifadəçilər masa üstü istifadəçilərdən daha az söz istifadə edirlər. Səs axtaranlar giriş açıqlamaları / ifadələri yerinə suallar verməyə meyllidirlər.

 

Mobil və səsli axtarış həcmi böyüdükcə, açar söz tədqiqatçıları veb sayt trafikinin mənbələrinə çox diqqət yetirməli olacaqlar. Məsələn, mobil trafiki yüksək olan təşkilatlar, mobil cihazlarda istifadə olunma ehtimalı böyük olan açar sözləri hədəf ala bilər. İnsanlar daha çox axtarış sorğularını sual şəklində çərçivəyə salma vərdişlərinə sahib olduqda, sual şəklində olan açar sözləri və səhifədəki məzmunu hədəf alaraq, SEO kampaniyasının müvəffəqiyyətində böyük bir dəyişiklik olacaqdır.

379 Views