
Vebinar müasir dövrdə marketoloqlara, satış işçilərinə, müəllimlərə və digər mütəxəssislərə leadlər/ müştərilər/ tələbələr ilə qarşılıqlı əlaqədə olmağa imkan verən onlayn seminardır.
Vebinar marketinq bir şirkəti və onun məhsulunu/ xidmətlərini hədəf auditoriyasına daha yaxşı tanıtmaq üçün onlayn seminarlardan istifadə etmək deməkdir.
Əksər hallarda vebinarlar leadlər yaratmaq, brend şüurunu və nüfuzunu artırmaq və potensial müştərilərlə əlaqələri inkişaf etdirmək üçün keçirilir. Lakin vebinarlardan məhsulların nümayişi, lisey və kollec tələbələrinin təhsili və hətta pul axınının stimullaşdırılması üçün də istifadə oluna bilər.
Niyə şirkətiniz Vebinar Marketinqdən istifadə etməlidir?
Niyə vebinar marketinqə investisiya qoymalısınız? Qısaca desək, çünki bu, biznesinizə fayda verəcəkdir. Vebinarlara ev sahibliyi etməyə başladıqdan sonra əldə edəcəyiniz dörd böyük üstünlük:
1. Geniş Məzmun İmkanı
Hamımız bilirik ki, məzmun kraldır. Sual budur ki, biznesiniz üçün kifayət qədər keyfiyyətli məzmunu necə yaradırsınız? Vebinar marketinq buna kömək edə bilər!
Apardığınız onlayn seminarlar yaddaşa yazıla, sonra redaktə olunaraq əlavə məzmun parçalarına çevrilə bilər. Məsələn, vebinarınızdan hissələri Instagram hekayələrinizə yerləşdirə bilərsiniz. Və ya bütün vebinarı YouTube-a yükləyin. Və ya xüsusi hissələri yadda saxlayın və onları şirkətinizin veb saytının müştəri təlimi bölməsinə əlavə edin.
Amma bununla da bitmir. Vebinarlarınızın transkriptləri gələcək bloq yazıları, sosial media yeniləmələri və s. üçün əsas ola bilər. Seçimlər demək olar ki, sonsuzdur!
2. Təkmilləşdirilmiş SEO Performansı
Mütəxəssislər 2023-cü ilə qədər onlayn videoların bütün internet trafikinin 82%-ni təşkil etdiyini qeyd ediblər. Bu o deməkdir ki, hədəf auditoriyanız fəal şəkildə video məzmun axtarır. Buna görə də, Google və Bing kimi axtarış motorları, axtarış sistemlərinin nəticələri səhifələrində (SERP) daha yüksək reytinqə malik yüksək keyfiyyətli videolar dərc edən veb saytları mükafatlandırır.
Vebinarlarınızı veb saytınıza və sosial media səhifələrinizə təkrar yerləşdirməklə hədəflənmiş trafik axınını idarə edə biləcəksiniz.
Videolar həmçinin biznesinizə backlink portfelini yaratmağa kömək edə bilər.
Müasir istehlakçılar video məzmunu sevdiyi üçün onlar bloq yazılarından daha çox brendin yaratdığı videolara keçid edirlər. Bu, vebinarlar kimi video məzmununa sərmayə qoyan şirkətlər üçün daha çox geri bağlantılara səbəb olur.
3. Brend haqqında məlumatlılığın artması
Rəqabətdə önə çıxan tanına bilən brend uğurlu biznesin əsaslarından biridir. Vebinar marketinqi brendinizi daha çox insana çatdırmağınıza kömək edəcək və beləliklə, hər dəfə yeni onlayn tədbir keçirdiyiniz zaman markanız daha çox tanınacaq.
Yaxşı keçirilmiş vebinar sizə brendinizi daha çox insana tanıtmağa və onların gözündə mövqenizi artırmağa imkan verəcək. Beləliklə, gələcəkdə sizdən alış-veriş edərkən özlərini rahat hiss edəcəklər.
4. Auditoriyanın daha yaxşı cəlb edilməsi
Nəhayət, vebinar marketinq izləyicilərinizlə əlaqə saxlamağa kömək edəcək.
Əlbəttə ki, blog və sosial media şərhlərinə anında cavab verə bilərsiniz. Ancaq bu, potensial müştərilərlə üz-üzə ünsiyyət qurmaqla eyni deyil. Vebinar proqramı ilə siz demək olar ki, hamınız eyni otaqdaymış kimi bir-birinizi görə və eşidə biləcəksiniz. Bu, hədəf auditoriyanızı daha yaxşı başa düşməyə, onlarla daha dərin əlaqələrə və daha çox müştəri loyallığına səbəb olacaq.
Vebinar keçirmək üçün 6 addım:
1.Mövzu tapın. Ətraflı müzakirə üçün bir mövzu seçmək daha yaxşıdır. Axtarışınız üçün başlanğıc nöqtəsi olaraq, artıq hazırladığınız məzmunu nəzərdən keçirin və auditoriyanızın hansı mövzularla daha çox maraqlandığını öyrənin.
2.Komandanızı seçin. Mövzunuz nə qədər mürəkkəbdirsə, vebinarınızı keçirmək üçün bir o qədər böyük komandaya ehtiyacınız ola bilər. Vebinarınızın məzmununu yaratmaq, vebinarı təqdim etmək üçün aparıcıya və texniki məsələlər, tez-tez verilən suallar və aparıcının etməyə vaxtı olmayacaq hər şeylə məşğul olmaq üçün köməkçiyə ehtiyacınız ola bilər.
3.Vebinar formatını seçin. Ən sadə seçim bütün vebinarı bir spikerlə keçirməkdir. Vebinar həmçinin müsahibə, müxtəlif məruzəçilərin moderatorluq etdiyi müzakirə və sual-cavab sessiyası ola bilər. Mesajınızı ən yaxşı və dolğun şəkildə çatdırmağınıza kömək edəcək formatı seçin.
4.Vebinar məzmununu düzgün qurun. Paylaşacağınız təqdimatın maraqlı vizual materiallarla dolu olduğundan əmin olun. Düz mətn burada işləməyəcək, çünki istifadəçilər üçün uzun müddət diqqəti cəmləmək çətindir. Mətninizi slaydlarla təşkil etmək və hər slaydı müvafiq şəkillər və infoqrafika ilə dəstəkləmək daha yaxşıdır.
5.Vebinar hostinq platforması seçin. Vebinar keçirmək üçün müxtəlif platformalar var. Ən populyarı Zoomdur. Onun pulsuz planı sizə 100-ə qədər iştirakçı ilə vebinar keçirməyə imkan verir. Ancaq vaxt 40 dəqiqə ilə məhdudlaşır. Vaxt məhdudiyyəti olmaması üçün ödəniş etməli olacaqsınız. Siz həmçinin Google Meet, GoToWebinar, BigMarker, Adobe Connect və ya WebEx-i sınaya bilərsiniz.
6.Vebinarınızı reklam edin. İnsanlara vebinar haqqında məlumat vermək üçün auditoriyanızın üstünlük verdiyi rəqəmsal marketinq kanallarından istifadə edin. (Email marketinq, sosial media marketinqi, çatbotlar)
Leave a Reply