İnternetin ilk günlərindən bəri istifadə etdiyimiz və hələ də istifadə etməyə davam etdiyimiz bir əlaqə vasitəsi olan email marketinqi, müəssisələr tərəfindən tez-tez üstünlük verilən marketinq metodudur. Müəssisələrin həqiqi potensiallarına çatması üçün çox vacib olan elektron poçt marketinqi, fərdiləşdirmə və vaxta qənaət edən rəqəmsal marketinq növüdür.

Email marketinq nədir?

Müəyyən bir hədəf auditoriyasına çatmaq üçün müəssisələrin və markaların tanıtımında, məlumatında və təbrik mesajlarında e-poçt metodundan istifadə “E-Mail Marketinqi” adlanır. Email marketinqi kimi də adlandırılan e-poçt marketinqi, müəyyən bir hədəf auditoriyası siyahısında olan bir şəxsə bir proqram və ya sistem ilə kütləvi poçt göndərməkdir. Elektron poçt marketinqinin əsas məqsədi bir məhsul və ya xidmətlə əlaqəli insanları mövcud kampaniyalar, yeni məhsullar və mühüm proseslər barədə məlumatlandırmaqdır; yaradılan xüsusi poçt siyahılarındakı insanlara e-poçt göndərərək qazanc əldə etməkdir. Məzmun marketinqində istifadə olunan marketinq strategiyalarından biri və hədəf auditoriyaya çatmağın ən asan üsullarından biri olan elektron poçt marketinqi yüksək dönüşüm nisbətinə sahibdir.

Elektron poçt marketinq strategiyalarının üstünlükləri nələrdir?

E-poçt marketinq strategiyaları düzgün şəkildə həyata keçirildikdə, nəticələr də yüksək olur. E-poçt marketinq strategiyalarının üstünlükləri aşağıdakılardır:

Qısa müddətdə geri dönüş almaq mümkün olur.

Digər marketinq metodlarındakı reklam büdcələri ilə müqayisədə daha az büdcəyə ehtiyac var.

Hədəf auditoriyanız; marka, məhsul və xidmətlə maraqlanan istifadəçilər olduğundan, planlaşdırılmış geri dönüşüm nisbətinə çatmağınıza imkan verir.

Gələcəyə dair plan qurmağınıza və gələcəklə bağlı nəticələr verməyə və statistika yaratmağınıza imkan verir.

Xidmət və məhsul satırsınızsa, potensial müştərilərinizə birbaşa çatmağınıza imkan verir.

Eko dostu bir marketinq metodudur.

Bir e-poçt marketinq kampaniyası yaratmaq üçün fərqli dizayn seçimləriniz var.

E-poçt marketinqi ilə fərdi mesajlar verərək hədəf auditoriyanızla əlaqə qurursunuz.

E-poçt siyahınızdakı istifadəçilərin e-poçt məzmununu paylaşması və fərqli istifadəçilərə göndərməsi daha asandır.

E-poçt kampaniyalarınızın nəticələrini və uğurlarını asanlıqla ölçə bilərsiniz.

Elektron poçtlarınızı göndərməzdən əvvəl A / B testlərini tətbiq edərək elektron poçtlarınızı yoxlaya bilərsiniz.

Elektron poçt marketinq strategiyasının mənfi cəhətləri nələrdir?

Elektron poçt marketinqinin bəzi müsbət cəhətləri ilə yanaşı bir çox dezavantajları da var. Bu çatışmazlıqlar aşağıdakı kimi sadalana bilər:

Göndərdiyiniz e-poçtlar siyahınızdakı insanların spam qutularına düşə bilər.

Məktublarınız ISP və e-poçt proqramı tərəfindən bloklana bilər.

E-poçt kampaniyanızın tabletlərdə, mobil telefonlarda və kompüterlərdə dəstəklənməsi lazımdır.

Böyük faylların yüklənməsində problem ola bilər.

Elektron poçt marketinqi necə həyata keçirilir?

E-poçt marketinqini həyata keçirmək üçün əvvəlcə niyə kütləvi poçt göndərmək istədiyinizi göstərməlisiniz. Sonra bir bülleten hazırlamalısınız. Məzmun yaratmazdan əvvəl, məzmuna əlavə etməli olduğunuz şeyi araşdıraraq hədəf auditoriyanın diqqətini cəlb edəcək və davranışa aparacaq bir məzmun yarada bilərsiniz.

Hədəf auditoriyanızı dəqiq müəyyənləşdirməlisiniz. Mesajlarınızı çatmaq istədiyiniz insanlar və müştərinizin e-poçt ünvanlarına göndərməlisiniz.

Mövzu başlıqları e-poçt marketinqində çox vacibdir. Buna görə də düzgün mövzu başlığı seçməyə diqqət etməlisiniz. Başlıq çox uzun olmamalıdır. Yazacağınız mesaj isə məzmununuz haqqında məlumat verməlidir. E-poçt məktubunuzun spama düşməməsi üçün şişirdilmiş məzmundan çəkinməlisiniz. Yazılarınız peşəkar şəkildə yaradılmalıdır. Bu edilmədikdə, elektron poçtunuzun spam qutusuna düşmə ehtimalı daha yüksək olacaq. Nəticədə qara siyahıya düşərək şirkətinizin imicinə mənfi təsir göstərə bilərsiniz.

Elektron poçt marketinqində vacib elementlər hansılardır?

Hədəfləmə

Zəngin məzmun

Vaxt

Fərdiləşdirmə

Doğrulama

Hesabat

E-mail Marketinq Kampaniyalarının effektivliyinin ölçülməsi

E-poçt marketinq səylərinizin effektivliyini izləməlisiniz, çünki ölçmədiyiniz şeyi inkişaf etdirə bilməzsiniz.

Mütəmadi olaraq (həftəlik və ya aylıq) hesablamalı olduğunuz altı vacib e-poçt marketinq metriki var:

  1. Open Rate (Açılma faizi)

E-poçtunuzu açan alıcıların faizi. Bu, ölçülən əsas göstəricilərdən biridir, çünki abunəçiləriniz onları açmırsa və oxumursa, e-poçt marketinq səyləriniz boşa çıxacaq.

  1. Tıklama dərəcəsi

Tıklama dərəcəsi e-poçtunuzdakı bir linki vuran alıcıların faizidir. Bu metrikin ölçülməsi vacibdir, çünki bir e-poçt marketinq kampaniyasında əsas hədəfiniz auditoriyanı cəlb etməkdir.

  1. Unsubscribe Rate (Abunəlikdən çıxma dərəcəsi)

Abunəlikdən çıxma nisbəti, e-poçtunuzdakı “abunəlikdən çıxma” bağlantısını tıklayan alıcıların faizidir. Abunəlik dərəcəsini çox tez-tez ölçməlisiniz.

  1. Şikayət dərəcəsi

Şikayət dərəcəsi e-poçtunuzu spam kimi qeyd edən alıcıların faizidir.

  1. Konversiya dərəcəsi

Dönüşüm nisbəti, istədiyiniz əməliyyatı tamamlayan alıcıların faizidir (məsələn,    bir məhsul almaq). Dönüşüm nisbətiniz nə qədər yüksək olsa, bir o qədər yaxşıdır.

6. Sıçrama dərəcəsi

Sıçrama dərəcəsi, hədəflənən gələnlər qutusuna uğurla çatdırılmayan e-poçtların faizidir.

1. 082 Views