Veb saytınız dəyişən SEO alqoritmləri ilə necə ayaqlaşa bilər?

Bu gün İnternetə baxmaq üçün vaxt ayırdığınız zaman, şübhəsiz ki, sizdən əvvəl çoxdan yaradılmış minlərlə başqa veb-saytlar olduğunu görəcəksiniz. Rəqabətdən üstün olmaq üçün veb saytınızın dizaynında SEO (Axtarış Mühərrikinin Optimizasiyası) alqoritmlərinə uyğun olması üçün düzgün cəhətləri tapmağınızdan əmin olmaq çox vacibdir.

Texnologiyanın dəyişikliklər və təkmilləşdirmələrlə sürətlə inkişaf etdiyini nəzərə alsaq, uyğunlaşmalı olduğunuz axtarış motorları tərəfindən müəyyən edilmiş ölçülər də ardıcıl olaraq dəyişir. Veb saytınızın rəqabətlə ayaqlaşa bilməsi üçün bu də yişikliklərdən xəbərdar olmaq vacibdir. Əks halda, siz sıralama imkanlarını itirəcəksiniz və düzgün və dəyişən SEO alqoritmləri ilə müəyyən edilmiş ölçülərə əməl edə bilməyəcəksiniz.

Başlayanlar üçün SEO, veb saytınızın axtarış motoru sıralarında yüksək və yaxşı yer tutmasına kömək etmək üçün mövcud olan ölçülərə istinad edir. Dəyişikliklər olduqda, siz bunlara əməl etməli və ya onlara əməl etməlisiniz. Əks halda vebsaytınız təsirsiz hesab olunacaq. SEO həm də daha yaxşı istifadəçi təcrübəsini (UX) təmin edən əsas amildir ki , bu da daha çox istifadəçini vebsaytınıza cəlb etmək üçün vacibdir.

Bununla belə, dəyişən SEO alqoritmləri ilə ayaqlaşmaq üçün veb saytınızı necə təkmilləşdirə biləcəyinizlə bağlı faydalı məsləhətlər:

Veb saytınızın məlumatlarını təhlil edin

Veb saytınız nümunələri təhlil edərkən faydalı olacaq məlumatlara sahib olacaq. Bir məlumat olduğu kimi o qədər də informativ olmaya bilər. Ancaq onu bütövlükdə götürsəniz, veb saytınızın ümumi performansı haqqında sizə fikir verə biləcək məlumat dəstlərinizdən çıxacaq müəyyən nümunələr var.

Xoşbəxtlikdən, indi analitikanızı nəzərdən keçirməyin və əldə etdiyiniz məlumatları öyrənməyin bir çox yolu var. Bu məlumat hesabatlarına istifadəçi davranışı, sıçrayış nisbətləri və digər əsas göstəricilər daxil edilməlidir.

Bu mənbələr sizə veb saytınızın performansını yaxşılaşdırmaq üçün nə etməli olduğunuz haqqında çox şey deyə bilər. Veb saytınızın daha yaxşısını edə bilməsi üçün lazım olduqda və lazım olduqda düzgün dəyişikliklərin edilməsini təmin edir.

Bunu nəzərə alaraq, veb sayt məlumatlarınızı necə effektiv təhlil edə biləcəyinizlə bağlı əsas məsləhətlər:

Müxtəlif cihazlardan gələn ziyarətçilərin ölçülərini öyrənin

Veb saytınızın ziyarətçilərinin hamısı yalnız bir növ cihazdan gəlmir. Mobil cihazlardan gələnlər var, digərləri isə masaüstü cihazlardan gəlir. Ziyarətçilərinizin əldə etdiyi müxtəlif vebsaytlara əsaslanan ölçüləri öyrəndiyiniz zaman, məsələn, müəyyən bir müddət ərzində hara diqqət yetirməli olduğunuzu bilirsiniz ki, bütün səyləriniz ziyarətçilərinizin bəyəndiyi şeylərə yönəlsin.

Kampaniyalarınızı izləyin

Veb saytınızın məlumatlarını təhlil etməyin başqa bir aspekti kampaniyalarınızı izləməkdən ibarətdir. Bu prosesi necə optimallaşdıracağınızı öyrənməlisiniz ki, başqa cür veb saytın optimallaşdırılması üçün nəzərdə tutulan vaxta qənaət edəsiniz.

Məqsədlərinizi və məqsəd dəyərlərinizi təyin edin

Bunlar veb analitika üçün əsas xüsusiyyətlərdən biri kimi demək olar ki, həmişə tələb olunur. Bunları siz qurmasanız, təəssüf ki, analitikanın sizin üçün nə edə biləcəyini maksimum dərəcədə artıra bilmirsiniz.

Məqsədlərinizi və məqsəd dəyərlərinizi təyin etmək üçün bir çox yaxşı səbəblər var və bunlardan bəziləri:

  • Veb saytınız üçün nail olmaq niyyətində olduğunuz bütün məqsədlərə əsaslanan bir strategiya hazırlaya bilərsiniz
  • Veb saytın optimallaşdırılması üçün potensialınız daha böyükdür
  • Siz müxtəlif departamentlər üzrə müxtəlif ölçülər haqqında hesabat verə və təhlil edə bilərsiniz

Müvafiq Məzmunu dərc edin

Yalnız məzmun güclü və uyğun olduqda yaxşı işləyən veb saytınız ola bilər. Veb saytınız nə qədər yaxşı hazırlanmış olsa da, məzmun zəifdirsə, yenə də ziyarətçiləri saytınıza cəlb edə bilməyəcəksiniz. Mükəmməl məzmunu heç nə əvəz edə bilməz, çünki bu, hələ də axtarış motoru taramaçılarına keçmək üçün bir şey verir.

Axtarış motorlarının müəyyən etdiyi standartlardan asılı olaraq, “müvafiq” məzmun zaman-zaman dəyişə bilər. Beləliklə, məzmun bacarıqlarınızı dəqiq tənzimləmək vacibdir, beləliklə, onu axtarış motorlarının müvafiq hesab etdiyi inkişaf və dəyişikliklərlə uyğunlaşdıra bilərsiniz.

Məzmununuzu uyğun saxlamaq üçün riayət etməli olduğunuz bəzi vacib amillər bunlardır:

  • Açar sözlər: Veb saytınız hər bir məzmun növü üçün bütün düzgün açar sözləri ehtiva etməlidir, əks halda axtarış motoru axtarışçılarının axtarışdan sonra gözdən keçirəcək və ya keçməsi üçün heç nə olmayacaq.
  • Davamlı yeniliklər: Təkmilləşdirə biləcəyinizi bildiyiniz köhnə və ya köhnə məzmununuz varsa, məzmununuza daimi yeniləmələr vermək zərər vermir. Bu o deməkdir ki, həmin köhnələri nəzərdən keçirək və onları bu gün oxucularınızla daha uyğun etmək üçün onları düzəltməyin yollarını tapın. Keçmiş məzmunun təkrar emalı və ya yenilənməsi veb saytınızın ən son SEO alqoritmi ilə ayaqlaşa bilməsini təmin edə bilər ki, veb saytınızın bütünü indi təzə və aktual olsun.
  • Keyfiyyət: Məzmununuza gəldikdə, keyfiyyətin hələ də kəmiyyətdən üstün olduğunu unutmayın. Əgər bunların hamısı orta keyfiyyətdədirsə, saytınızda çoxlu məzmunun dərc edilməsi faydasızdır. Yaxşı keyfiyyətə nə qədər çox diqqət yetirsəniz, veb saytınızın ümumi reytinqini yaxşılaşdırmaq şansınız bir o qədər yüksək olar.

Hər zaman keyfiyyətli məzmunla qarşılaşmağınızdan əmin olmağın yaxşı yolu, dərc etməzdən əvvəl ağlınıza gələn hər bir məzmunu nəzərdən keçirməkdir. Bu, başqa şeylər arasında imla və qrammatik səhvlərin aradan qaldırılması deməkdir.

Açar söz araşdırması aparın

Veb saytınızın açar sözləri saytınızın məzmununun böyük hissəsini təşkil edir. Beləliklə, açar söz tədqiqatını həyata keçirmək üçün xüsusi bir bölmənin olması layiqli yerdir. Əhəmiyyətini nəzərə alaraq, açar sözləri təsadüfi qoymaq kifayət deyil. Bütün açar sözlərinizin kifayət qədər strateji olduğundan əmin olmalısınız, bu da digər amillərlə yanaşı keyfiyyətli axtarış sözləri deməkdir.

Hərtərəfli açar söz axtarışı yerləşdirdiyiniz və istifadə etdiyiniz bütün açar sözlərin yüksək performanslı olmasını təmin edə bilər.

Sizə kömək etmək üçün burada faydalı olacaq bəzi məsləhətlər var:

  • Əsas məzmun mövzularınızı müəyyənləşdirin: Bunlar məzmununuza şəxsiyyət verən mövzulara aiddir. Bu o deməkdir ki, həmin məzmunlar veb saytınıza nişinizdəki digər rəqiblərə qarşı üstünlük verməkdən məsuldur.
  • Məzmunu müxtəlif alt mövzulara bölün: Mövzularınızı daha kiçik alt mövzulara ayırdığınız zaman, düzgün açar sözlər tapmağınızı asanlaşdıracaq dəstəkləyici şərtləriniz olacaq.
  • Seçdiyiniz açar sözləri axtarış motorlarında yazın: Məzmununuzu əhatə etmək üçün müəyyən açar sözləri daxil etməzdən əvvəl, bu seçilmiş açar sözləri axtarış motorlarınızda test etmək üçün vaxt ayırın. Bununla, seçdiyiniz açar sözlərin əslində yaxşı olub olmadığını yoxlamaq üçün bir vasitəniz var.

Doğru URL-i seçin

Veb saytınızın adı və ya ünvanı yoxdursa görünməyəcək. Bu sizin URL (Vahid Resurs Locator) və ya domen adınız kimi istinad edilən şeydir. Veb saytınızı canlı yayıma qoymazdan əvvəl ona güclü bir domen adı vermiş olmağınız vacibdir. Bu, başqalarının saytınıza daxil olanda görəcəkləri ilk şeylərdən biri olduğuna görə, domen adı təəccüblü və təsirli olmalıdır.

Veb saytınız e-ticarət məqsədi daşıyırsa , veb saytınızın URL-sində biznes adınızın olması vacibdir. Veb saytınızın URL-inə gəldikdə diqqət etməli olduğunuz digər vacib ölçülər aşağıdakılardır:

  • Doğru domen adlarını axtarmaq prosesində olduğunuz zaman açar sözlərdən istifadə edin
  • Qısa saxlayın, həm də veb saytınızın yerini və məzmununu təsvir edin
  • İnternet istifadəçiləri tərəfindən yaddaşın daha yaxşı yadda saxlanması üçün veb saytınızın domenini hərf və tələffüz etmək asan saxlayın

Alt Teqləri daxil edin

Alt teqlər alternativ mətn təsvirləridir. Bu, adətən yalnız təxminən 100 söz və ya simvoldan ibarət HTML (HyperText Markup Language) atributuna aiddir. O, vebsaytınızın şəkillərinə həmin şəkillərin nə haqqında olduğunun təsviri kimi təyin edilir.

Alt etiketlərə sahib olmağın əsas məqsədi SEO üçün vacib olan axtarış motorlarının səhifənizi tapmasını asanlaşdırmaqdır. Alt teqləriniz olmadan, yavaş bağlantı ilə və ya yalnız mətn brauzerindən gözdən keçirən İnternet istifadəçiləri veb saytınıza baxmaqda çətinlik çəkəcəklər.

Sizə kömək etmək üçün alt teqlər qoymağa gəldikdə edə biləcəyiniz ən yaxşı təcrübələrdən bəziləri bunlardır:

  • Konkret olun: Nəzərə alsaq ki, bu alt teqlərin məqsədi şəkli təsvir etməkdir. Alt etiket xüsusi deyilsə, o, həm də təsviri deyil.
  • Birbaşa mətləbə keçin: Unutmayın ki, alt teqləriniz üçün orta hesabla yalnız 100 simvol limitiniz var, ona görə də siz çox qısa, həm də yığcam olmalısınız.
  • Açar sözlərlə optimallaşdırın: bu, alt teqlərinizin bir hissəsi kimi düzgün açar sözlərin daxil edilməsi deməkdir.

Nəticə

Yuxarıdakı ipuçları ilə veb saytınızın hər zaman görkəmli olmasını təmin etməyə hazırsınızmı? Xüsusilə e-ticarət biznesiniz üçün vebsayt yaratdığınız zaman, ən yüksək keyfiyyət standartlarının təmin olunmasını təmin etmək sizin üçün daha çox aktualdır.

SEO alqoritmləri daim dəyişdikdə, bu dəyişikliyə ayaq uydurmağı bacarmağınız vacibdir. Əks halda, sahib olduğunuz vebsayt yararsız olacaq – nəzərə alsaq ki, o, rəqabətqabiliyyətli qalmayacaq və ya nişinizdəki bütün digər veb-saytlar arasından seçilməyəcək. Belə hallarla qarşılaşmaq istəmirsinizsə, Jugaad digital agency-ə müraciət edə bilərsiniz

 

1. 703 Views