Startap nedir?

Günümüzdə tez-tez danışılan bir mövzu olan Startap, Amerikada ilk dəfə 2010-cu ildə ortaya çıxmış və daha sonra bütün dünyaya yayılan bir iş modeli trendidir. Startaplar davamlılığa və inkişafa açıq olan, təklif etdikləri xidmət üçün texnologiyadan istifadə edən və paydaşlarına təqdim edən, fərqli və müxtəlif auditoriyalarda üstünlük təşkil edən, təklif etdikləri xidmətləri təqdim edərək istifadəçilərin ehtiyaclarını qarşılayan və ya təklif etdikləri xidmətlər ilə yeni bir ehtiyac yaradan təşəbbüskar fikirlərdir. Startap anlayışı tez-tez sahibkarlıqla qarışdırılır, lakin sahibkarlıqla startap arasında kifayət qədər açıq fərqlər var. Sahibkarlıq, ən sadə tərifi ilə,lay mənfəət əldə etmək üçün risklər alaraq problemləri həll etmək üçün bir iş qurmaqdır. Sahibkarlıq konsepsiyasında yeni bir məhsul və ya ideyanın təqdim olunacağı gözlənilmir. Mövcud istehlakçı ehtiyacları müəyyənləşdirilir və mövcud həllər bu ehtiyaclara uyğun olaraq dəyişdirilir və ya təkmilləşdirilir və qazanc məqsədilə istifadəçilərə və istehlakçılara satılır. Problemlərə fərqli baxış bucaqları var. Sahibkarlar onsuz da bir həll yolu olan bir problemi yenidən qururlar. Startaplar isə hələ həll olunmamış problemlərin həll yollarını tapmağa yönəlmişdir. Bunun üçün AR-GE tədqiqatları aparılır.

Texnologiya və proqram təminatı sahəsində fəaliyyət göstərən şirkətləri start-up kimi düşünsək də, start-up şirkətləri bu sahələrlə məhdudlaşmır. Maliyyə texnologiyaları, marketinq, dizayn və memarlıq sahələrində texnologiya ilə istifadəçinin ehtiyacları üçün məhsul istehsal edən start-up şirkətlər var.

Bəs Startaplar necə qurulur? 

Dünyadakı hər kəsin bir fikri ola bilər, amma bu fikirləri həyata keçirmək həmişə asan deyil. Zamanla bir plan quraraq bir fikri həyata keçirmək üçün çox səbr və səy tələb olunur. Hər uğurlu start-up layihəsi müəyyən mərhələlərdən keçir. Bu mərhələlərdən birincisi ətrafınızdakı çatışmazlıqları görməkdir. Uberdən əvvəl taksi gəzintiləri o qədər də xoş deyildi və ya SpaceX-dən əvvəl insanlar kosmosa daha az maraq göstərirdilər. Hər uğurlu start-up layihəsinin ilk addımı dünyadakı maraqlı amma nadir hadisələrə diqqət yetirməkdir.

Bir prototip hazırlayın.  Mümkünsə düşüncələrinizi dizayn edin və obyektlərə çevirin. Hazırladığınız prototipi 100 fərqli insana göstərin. İstəsəniz daha çox insana göstərə bilərsiniz. Sonda vacib olan layihəniz üçün düşüncənin genişliyini görməkdir. Aldığınız rəy layihənizi daha yüksək səviyyəyə qaldıra bilər. Yoxlayın və yenidən cəhd etməkdən qorxmayın. İlk cəhddə sahibkarlar uğurlu ola bilsə də, bu sizin üçün olmaya bilər. Hər şeyi sıfırdan etməyə hazır olun. Paul Graham, yeni başlayan şirkətlərin həftədə ən az 5% böyüməsi lazım olduğunu söylədi. Bu böyümə səviyyəsini sabit saxlaya bilsəniz, 4 ildə 25 milyon istifadəçiyə çatmaq olar.

Dünya’daki En Başarılı Start-Up Projeleri Nelerdir?

Facebook, Apple, AirBnB, Uber … Bu adları eşidəndə ağla nəhəng qlobal şirkətlər gəlir. O qədər ki, bu şirkətlər əvvəldən bəri minlərlə işçini möhtəşəm plazalarda qəbul etmək təəssüratı yaradır. Yenə də bu və digər bir çox beynəlxalq brendlər bir vaxtlar kiçik emalatxanalarda, ofis otaqlarında və ya hətta kiçik qarajlarda qurulmuşdur.

 

Uber

2009-cu ildə yaradılan və indiyə qədərki ən böyük yatırımı əldə etdiyi iddia edilən Uber bir avtomobil çağırma proqramı olaraq tanınır. Bu tətbiq vasitəsilə sürücü müştəri haqqında, müştəri isə sürücü haqqında- avtomobilin nömrəsi, rəngi, məsafə, qiymət – lazım olan informasiyaları əldə edə bilir.

 

Airbnb

2014-cü ildə ‘İlin Şirkəti’ seçilən Airbnb, qısa müddətli kirayələr üçün qurulmuş bir tətbiqdir. Sizi birbaşa ev sahibi ilə əlaqələndirərək bütün evi və ya bir otağı kirayələməyinizə kömək edir. İstifadəçilər buradakı evlərini və ya otaqlarını kirayəyə götürərək əlavə gəlir əldə edə bilərlər və ya bir neçə gün ziyarət etdikləri bir ölkədə yerli əhalinin yanında çox sərfəli qiymətlərlə qalmaqla həmin bölgədəki insanların mədəniyyəti ilə tanış olmaq şansı əldə edə bilərlər.

 

Spacex

Avtomobil şirkəti Tesla və Paypal xidmətinin qurucusu Elon Musk tərəfindən başladılan Spacex, mərkəzi Kaliforniya, Hawthorne-də yerləşən kosmik nəqliyyat və tədqiqat sahəsində fəaliyyət göstərən bir şirkətdir.

 

Pinterest

Adını pin və maraq sözlərindən götürən bu tətbiqetmə vizual əsaslı bir sosial şəbəkə saytıdır. Maraqlarınızla əlaqəli xəbərləri izləyə və uyğun şəkilləri taparaq yaratdığınız lövhələrə bağlaya bilərsiniz.

İnsider

İnsider dünyanın qabaqcıl markalarına lazımlı məlumatlar yaradaraq marketinq texnologiyalarını inkişaf etdirməyə kömək edir. Insider sistemi ilə müştərinin 7 gün ərzində məhsul almaq meyli hesablanır. Bu hesabatlar 30 gün ərzində nəzərdən keçirilir və hər gün üçün yeni bir alış rekordu müəyyən edilir. Bu şəkildə müştərilərin alış tendensiyaları bildirilir və məhsul satışlarında artım təmin edilir.

434 Views