Rəqəmsal Marketinqlə maraqlanan hər kəsin bildiyi kimi, markanızın tanınmasının ən vacib yollarından biri təsirli bir SEO prosesidir. 

Əvvəlki yazılarımızda SEO -nun nə olduğunu, necə işlədiyini və SEO terminologiyasına diqqət yetirmişdik. İndi SEO edərkən nə edəcəyimizdən danışacağıq. 

SEO üçün 2 əsas kriteriya var: 

Axtarış motorlarından istifadə edərək saytınızdakı məzmunla qarşılıqlı əlaqə quracaq istifadəçiləri əldə etmək (Orqanik Trafik) 

Hədəf auditoriyanızın digər saytlardan sizin saytınıza gəlməsini təmin etmək (İstiqamət Trafik) 

Bir sözlə, SEO -da uğur yalnız axtarış nəticələrindəki sıralamanı artırmaqla bitmir. Eyni zamanda, konkret və ölçülə bilən ölçülər müəyyən edilməlidir. Bu ölçülərin üzvi və yönləndirmə trafikinizə təsir etməsi və sizin üçün müəyyən məqsədlərə çatan istifadəçilər etməsi vacibdir. 

SEO Performans metrikləri hansılardır? 

Vebsaytınızın SEO performansını ölçməyə imkan verən ölçülər: 

Açar söz sıralaması 

İstifadəçilər axtarış motorlarının ehtiyac duyduqları məzmunu ilk səhifədə və axtarış nəticələrində ən yüksək mövqelərdə təqdim edəcəklərini düşnürlər. Buna görə istifadəçilər ilk növbədə ən yüksək nəticələrə diqqət yetirirlər. Araşdırmalara görə, insanların 90% -i ikinci axtarış nəticələri səhifəsinə belə getmir, ancaq 94% -i ilk on nəticəni tıklayır. Bu səbəbdən, məzmununuzu hədəflədiyiniz bir açar söz sorğusunda sıralamaq çox vacibdir. Xüsusilə, müəyyən etdiyiniz açar sözlərin ilk 10 nəticədə neçə olduğunu mütəmadi olaraq yoxlamalı və lazımi tədbirləri görməlisiniz. 

Axtarış Nəticələrində Görünüş 

Axtarış motorlarında görünmə, axtarış nəticələrində neçə nəfərin saytınızı gördüyü haqqında məlumat verir. Bu göstəricinin yüksək olması üçün sıralamada ilk nəticələrdə olmaq kifayət deyil. Bundan əlavə, açar sözlərin axtarış həcmi də çox vacibdir. 

Backlink miqdarı və keyfiyyəti 

Backlink-lər google sıralamanıza kömək edən 200 -dən çox fərqli amildən ən vacib amillərdən biridir. Google-da daha yüksək yer tutmaq üçün keyfiyyətdən və müvafiq saytlardan geri bağlantıların miqdarını artırmaq lazımdır. Geri bağlantılar da yönləndirmə trafikinə təsir edir.  

Bir saytdan geri bağlantılar alarkən, geri bağlantı keyfiyyəti üçün müəyyən anlayışları nəzərdən keçirmək yaxşı olardı. Bu keyfiyyət anlayışlarının adları SEO vasitələrinə görə fərqlənir. Onlardan bəziləri bunlardır: 

Domain Score: SEMrush -un istifadə etdiyi bir vasitədir. Backlink əldə edəcəyiniz veb saytın ümumi keyfiyyətini göstərir. Google Səhifə Sıralaması dəyərinə paralel olaraq hesablanır. 

Authority Score: Mozun istifadə etdiyi domain-in ümumi keyfiyyət göstəricisidir. 

Trust Score: SEMrush -un istifadə etdiyi başqa bir backlink keyfiyyət göstəricisi. Veb saytın nə qədər etibarlı olduğunu göstərir. 

Bu dəyərlər nə qədər yüksəkdirsə, əldə etdiyimiz geri bağlantı keyfiyyəti də bir o qədər yüksəkdir və bu yüksək hesablı səhifələrdən gələn trafik sizə SEO dəyəri verir. 

Orqanik Trafik 

Ən əhəmiyyətli ölçü və hədəflərdən biri axtarış motorlarından gələn trafikdir. Bu orqanik trafikdir. Burada edilən optimallaşdırmalar nəticəsində cihaz əsaslı trafikin necə təsirləndiyini təhlil etmək lazımdır. Məsələn, mobil üzvi trafik üçün optimallaşdırma, cibdən gələn üzvi trafikə təsir edəcək. 

Qarşılıqlı əlaqə 

İstifadəçilər saytınıza daxil olduqda necə davranırlar? Qarşılıqlı əlaqə metriklərinin cavablandırmağa çalışdığı sual budur. İstifadəçilərin məzmununuzla necə əlaqəli olduğunu ölçmək üçün ən populyar ölçülərdən bəziləri bunlardır: Dönüşüm Oranı, Oturum Başına keçirilən Vaxt, Sıçrayış sürəti. 

Oturum başına düşən vaxt  

Oturum başına düşən vaxt veb saytınıza bir ziyarətin orta uzunluğunu ölçür. Oturum vaxtı əhəmiyyətli bir KPI dir, çünki saytınızın məzmununun keyfiyyətini və istifadəçilərin sayt arxitekturasında nə qədər qaldığını, daha çox məzmun oxumaq və daha çox səhifəni gəzmək üçün nə qədər klik lazım olduğunu göstərir. 

Saytdan çıxma sürəti 

Bounce Rate-bu məlumatlar, səhifəni ziyarət edən şəxsin gözdən keçirmədən saytı tərk etdiyini göstərir. İstədiyiniz nəticəni tapa bilməyən istifadəçilər adətən axtarış nəticələri səhifəsinə qayıdırlar. Axtarış motorlarının məqsədinin uğurlu bir istifadəçi təcrübəsi təmin etmək olduğunu nəzərə alaraq, axtarış motorları istifadəçilərin dərhal çıxdıqları saytları sıralamamağa başlayır. 

Saytdan çıxma sürətini azaltmaq üçün istifadəçilərin hədəf aldığınız ifadələri nəzərə alaraq saytınızda gəzməsini və güclü məzmun istehsal etməsini təmin edəcək hərəkətlər etməlisiniz. 

İstifadəçilər görmək istədikləri məlumatı tez əldə edib saytdan çıxdıqda bu məlumatlar da yüksək ola bilər. 

Səhifə Yükləmə Sürəti 

Səhifə yükləmə müddətinin azaldılması bir çox SEO mütəxəssisinin gözardı etdiyi bir şeydir. Ancaq səhifələrin yavaş yüklənməsi istifadəçi təcrübəsinə çox mənfi təsir edir. Bu səbəbdən səhifə yükləmə sürəti, axtarış motorları tərəfindən də nəzərə alınan əhəmiyyətli bir faktor halına gəldi. SEO optimallaşdırma edərkən, saytı sürətli yükləmək üçün hərəkətə keçmək lazımdır. Artıq canlı reklam kampaniyalarınız varsa və veb sayt trafikini artırmaq və dönüşüm nisbətlərini artırmaq istəyirsinizsə, sürətli yüklənən saytların yüksək dönüşüm nisbətinə sahib olduğunu nəzərə almaq faydalıdır. 

Tarama (Sayt Auditi) Səhvləri 

SEO vasitələrinin sayt auditinin tarama məlumatlarına baxaraq saytınızın SEO üçün uyğun və sağlam olub olmadığını anlaya bilərsiniz. Buradakı səhvləri həll etmək üçün davamlı yoxlamalar aparmaq və lazımi tədbirləri görmək faydalıdır. 

SEO alətləri axtarış motorlarının yeniləmələrini izləyir və özlərini yeniləyir. Həmişə saytınızı sağlam olması üçün izləyir və səhvləri siyahıya alır. Bu səhvləri komandanızla birlikdə nəzərdən keçirməli, onları necə həll edəcəyinizi araşdırmalı və düzgün tətbiq etməlisiniz. 

Periyodik olaraq sayt yoxlaması aparmaq, yəni saytınızı taramaq üçün Semrush kimi inkişaf etmiş bir SEO vasitəsindən istifadə etməlisiniz. 

838 Views