Nəyə görə vebsayt yaratmalıyam?- vebsaytların rolu

 

Hər hansı biznes sahibinə məhsul və ya xidmətini onlayn tanıtmaq üçün vebsayt yaradılmasi vacib nüanslardan biridir. Çünki bu həm markanızı daha geniş kütləyə çatdıra, həm də satışlarınızı və aktivliyinizi qaldıra bilər. İlk əvvəl vebsaytın yaradılmasında hansı məqsədiniz olduğunu müəyyən etməklə başlayın:

  • Sayt məhsul və ya xidmət satışı üçündürmü
  • Bloq üzərindən fikirlərinizi bölüşmək üçünmü
  • Yeni biznesinizi tanıtmaq məqsədilə və s.

Veb saytınızı uğurlu etmək üçün hansı komponentlərin lazım olduğunu bilməyincə qura bilməzsiniz. Hədəflərinizə çatdığınızdan əmin olmaq üçün davam edin və doğru məzmununuzu müəyyənləşdirin.

 

  1. Veb saytınızın menyusundan başlayın. Təkliflərinə nələr daxil olmalıdır? Və hansı qaydada? Sizin üçün ən vacib olanı və hədəflərinizi ən üst sıraya qoyun.

 

  1. Bir blog əlavə etmək istəyirsiniz? Bu, axtarış motoru optimallaşdırması (SEO) üçün faydalı olacaq – bir dəqiqədə daha çox – engagement və cəmiyyəti təşviq edin, nüfuzunuzu artırın və sizi bir mütəxəssis kimi təsbit edin.

 

  1. Bloq saytınızın təməl daşıdırsa, ilk yazılarınızı müəyyənləşdirmək üçün bir az vaxt ayırın (və ya həddən artıq işləyənlər üçün yazın) və gələn il yaza biləcəyiniz bəzi mövzuları planlaşdırın.

 

  1. HAQQIMIZDA bölməsi səhifə hekayənizi izah etmək və işinizi təsvir etmək üçün yerdir. Müştərilərinizlə əlaqə qurmaq üçün bu şansı atlamayın.

 

  1. Onlayn və ya fiziki mağazanızda satdığınız məhsulları və ya xidmətləri təsvir etmək üçün bir yerə ehtiyacınız var? Hədəfiniz birbaşa veb səhifədən işi qurmaqdırsa, bu vacibdir. Məhsulların kateqoriyalarını və alt kateqoriyalarını düşünün və onları necə təsvir edə biləcəyinizi və ya veb saytınıza necə sata biləcəyinizi düşünün.

 

  1. Ana səhifəyə nə daxildir? Əlaqə məlumatınız? Yadda qalan foto? Şirkət haqqında məlumatlarınız və s. Hansıki bunlar hər biri səhifəyə daxil olan izləyicilərin diqqətini çəkməli və saytınıza olan marağı artırmalıdır.

 

  1. Ana səhifəyə aid olan digər məqam: call to action (CTA). CTA-nız ziyarətçiləri təkliflərinizi yoxlamaq, xidmətlərinizlə tanış olmaq və ya blogunuzu araşdırmaq kimi bir şey etməyə dəvət etməlidir.

 

 

PLATFORMA SEÇİN

Veb saytınızı yaratmaq üçün bir platforma seçməlisiniz – və WordPress-dən daha yaxşı məzmun idarəetmə sistemi (CMS) yoxdur. Və 75 milyon veb sayt bizimlə həmfikirdir. Hər hansı bir güclü vasitə kimi, WordPress üçün də bir öyrənmə sistemi var, lakin açıq mənbəli proqram istifadəsi pulsuzdur və yeni başlayanlar üçün münasibdir.

 

 

SEO praktikalarından istifadə edilməsi

 Saytınız qurulub pul qazanmaq üçün hazırlandıqdan sonra, SEO ilə trafikdə dolaşmağa hazırsınız.

SEO, veb sayt sahiblərinin axtarış motorlarındakı nəticələrin ən üst hissəsinə yaxın görünmək üçün istifadə edə biləcəyi (və etməlidir!) Bir qrup strategiyadır.

Fikir verin: Google-da bir şey axtardığınızda, ehtimal ki, tıklamadan əvvəl yalnız ilk girişləri axtarırsınız – müştəriləriniz də. Google nəticələr sıralamasını müxtəlif amillərə söykəndiyindən aşağıdakıları etmək vacibdir:

 

Saytınızla əlaqəli beyin fırtınası açar sözlər. Sizcə hansı axtarış ifadələrini oxucuları veb saytınıza yönəldə bilər (və ya ümid edirəm)? Yeni açar sözləri araşdırmaq və tapmaq üçün Google’ın Açar Söz Planlayıcısını istifadə edin.

Blog yazılarınızı optimallaşdırın. Məzmunu bu açar sözlər ətrafında planlaşdırın və yazılarınızda və başlıqlarınızda istifadə etdiyinizə əmin olun – ancaq məcburi səslənən məzmun yaratmamaq üçün yerləşdirməyinizlə diqqətli və yaradıcı olun. Başlamaq üçün köməyə ehtiyacınız varsa, bu SEO alətlərinə baxın.

Aktiv  saxlayın. Mütəmadi yeniləmələr və yeni məzmun sizə axtarış sıralamasında təkan verəcəkdir. Ancaq köhnə məzmunu təravətləndirməkdən və dəyişdirməkdən qorxmayın.

Sayt xəritəsi yaradın. Əsasən saytınızdakı bütün səhifələrin və məzmunun iyerarxik siyahısı olan sayt xəritələri, Google axtarış motoru tarayıcılarına saytınızdakı səhifələri görməyə və birləşdirməyə kömək edir, bu da axtarış nəticələrində müvafiq məlumatların təqdim edilməsini asanlaşdırır.

 

Veb saytının təhlükəsizliyini möhkəmləndirin

website security

vebsayt yaradilmasi

Təhlükəsizliyə gəlincə, WordPress və DreamHost ilə məlumatlarınızı və müştərilərinizin məlumatlarını təhlükəsiz saxlamaq üçün onsuz da doğru yoldasınız. Ancaq təhlükəsizliyi gücləndirmək üçün ata biləcəyiniz bir neçə əlavə addım var.

HTTPS-yə keçin. HTTPS-dəki “S” “təhlükəsiz” deməkdir və veb saytınızdan bir istifadəçinin brauzerinə köçürülərkən məlumatlarınızı şifrələyən HTTP-nin daha etibarlı versiyasıdır.

Təhlükəsizlik divarını aktivləşdirin. Yəqin ki, kompüterinizdə sizi istənməyən hücumlardan qoruyan bir firewall var.

İki faktorlu doğrulama istifadə edin. Bu, ilk dəfə mobil telefonunuza göndərilən bir kodla saytınıza daxil olmağınızı tələb edəcəkdir. Sonunuzda bir az problem olsa da, bu addım saytınızın təhlükəsizliyini təmin etmək üçün uzun bir yoldur. İki Faktorlu Doğrulama kimi bir WordPress plaginindən istifadə edin.

Güclü bir parol seçin. Rəqəmsal ön qapınıza yalnız hər kəsin girməsini asanlaşdırmayın; uzun, qeyri-adi və yalnız veb saytınız üçün istifadə olunan bir parol seçin.

 

 

 

VEBSAYTINIZI TANIDIN

Reklam, hətta yeni başlayan veb sayt sahibi üçün də sadə, təsirli və sərfəli ola biləcək bir fikirdir. Əlinizi iki əsas hədəf reklam növündə sınayın:

 

PAY PER CLİCK reklamları: Yaxşı bir SEO strategiyası sizi axtarış nəticələrinin zirvəsinə aparacaq. Ən yaxşı tərəfi odur ki, premium yerləşdirmə üçün yalnız kimsə linkinizi tıkladıqda ödəməlisiniz. Reklamınızı gətirmək istədiyiniz açar sözləri seçirsiniz və öz büdcənizi təyin edib məhdudlaşdıra bilərsiniz.

pay per click advertising

pay per click

Sosial Media Reklamı: Facebook gücünü birbaşa ideal auditoriyanıza yönəltmək üçün istifadə edə bilərsiniz. Yaş, cinsiyyət, maraqlar və s. Kimi xüsusi məlumatlara əsaslanaraq istifadəçilərə çatan bir Facebook reklamı yarada bilərsiniz. Google Adwords-də olduğu kimi büdcə təyin edib tıklamalar üçün pul ödəyəcəksiniz. İnstagram-a daxil olun və markanız üçün əla pulsuz reklam üçün yem və hekayələrinizdən istifadə edin. İşiniz üçün hansı sosial media platformasından istifadə etməyinizi daraltmaq üçün bu təlimatı izləyin.

824 Views