PPC nədir və necə istifadə olunur?
PPC- tıklama başına ödəniş deməkdir. Axtarış motorları və ya fərqli veb saytlar vasitəsi ilə veb saytınızı hədəf auditoriyanıza tanıtmaq üçün kampaniyalar yaratmağa imkan verən rəqəmsal marketinq vasitəsidir və nəticədə əldə edəcəyiniz trafikə görə klik başına ödəniş ödəyirsiniz.
PPC -nin üstünlükləri nələrdir?
Əvvəla, yalnız əldə etdiyiniz trafikə görə ödəniş ödəyirsiniz. Marka tanıtımının baş verməsi üçün əlavə xərclər çəkmək (TV reklamları, çap və vizual yayım reklamları) və ya gözləmək lazım deyil. Hədəf auditoriyanızın qarşısına doğru zamanda və doğru yerdə çıxacaqsınız. Axtarış motorlarının organik sıralamasında olmağın çətin proseslərinə dözmək lazım deyil. SEO alqoritmləri ilə vaxt itirməyəcəksiniz. Axtarış motorlarında yüksəkdə olmaq kimi vacib bir nəticəyə çatmağa imkan verir. Tam nəzarət sizdədir, performansınızı sona qədər ölçə bilərsiniz. Hansı kampaniyaya nə qədər xərcləyə biləcəyinizi və nə qədər trafik əldə edə biləcəyinizi təxmin edə və ölçə bilərsiniz. Məqsədyönlüdür, reklamlarınızın çevrilməsi çox qısa və asan ola bilər.
PPC kampaniyaları üçün hansı anlayışlara və metriklərə yiyələnmək lazımdır?
PPC ilə işə başlayarkən mənimsəməli olduğunuz əsas PPC anlayışları və metrikləri:
- İmpression: Reklamınızın göstərimi deməkdir. Text ad və ya display ad olmasından asılı olmayaraq, reklamınızın neçə dəfə görüntüləndiyini ifadə edən bir metrikdir.
- Click (Tıklama): Reklamlarınızın tıklanması deməkdir. PPC-nin əsas anlamına görə, kampaniyanızın müvəffəqiyyətli olması üçün reklamlarınızın göstərilməsi deyil, tıklanması lazımdır.
- CPC (klik başına xərc): PPC -nin əsasını təşkil edən bu konsepsiya, istifadə etdiyiniz kampaniyada bir klik üçün ödədiyiniz xərci ifadə edir. PPC kampaniyası zamanı daim yoxlamalı olduğunuz çox vacib bir metrikdir. Bu göstərici nə qədər aşağı olsa, sizin üçün bir o qədər yaxşıdır. Klik miqdarını əl ilə və ya avtomatik olaraq təyin edə bilərsiniz.
- CTR (klik dərəcəsi): Göstərim sayına gələn klik sayının faizidir. CPC ilə tərs mütənasibdir. Kampaniyanızda CTR artdıqca CPC (klik) xərcləriniz azalmağa başlayır. Bu səbəbdən reklamlarınız hədəf auditoriyanızın diqqətini çəkməli və eyni zamanda hədəf auditoriyanızın axtarış şərtləri ilə əlaqəli olmalıdır.
- Conversion: Reklam kampaniyanız üçün veb saytınızda qoyduğunuz məqsədin reallaşmasını ifadə edir. Conversion bir web səhifəsində fərqli hədəflər olaraq təyin edilə bilər. Məsələn; Forma doldurmaq, satış etmək, video izləmək kimi fərqli məqsədlər üçün conversion-ları təyin edə bilərsiniz.
- Conversion Rate: Dönüşüm sayınızın aldığınız trafikə nisbətini ifadə edir. Kampaniyanızın ən vacib uğur göstəricilərindən biridir. Kampaniya müddətində optimallaşdırma edərək artırmanız lazım olan bir ölçüdür.
- Cost / Conversion: Bu, müəyyən etdiyiniz bir məqsəd üçün çəkdiyiniz xərclərə aiddir.
- Açar sözlər və Axtarış Şərtləri: Axtarış motorları üçün bir axtarış kampaniyası yaradırsınızsa, izləyicilərinizin məhsul və ya xidmətinizi tapmaq üçün istifadə edəcəyi açar sözləri təyin etməlisiniz. Bununla birlikdə, hədəf auditoriyanız tam olaraq göstərdiyiniz açar sözlərdən istifadə edərək axtarış apara bilməz. Hədəf auditoriyanızın istifadə etdiyi açar sözlər axtarış terminləri adlanır və ayrı bir hesabat və ya cədvəldə göstərilir. Bu məlumatlara tez -tez baxmalı və hədəf auditoriyanızın nə axtardığını anlamalısınız.
- Bid: PPC kampaniyalarında klik almaq üçün rəqiblərlə rəqabət aparacaqsınız. Bu yarışma üçün PPC kanalında hərrac alqoritmi var. Bu hərrac alqoritmi üçün bid olaraq bilinir. Bidlər avtomatik və ya əl ilə seçilə bilər. Və ya kampaniyanız üçün maksimum bid təyin edə bilərsiniz.
- Remarketing: PPC kampaniyalarınızla veb saytınıza daxil olan bir istifadəçini yenidən hədəfə almaq prosesinə yenidən marketinq (remarketing) deyilir. Yenidən marketinq kampaniyaları üçün, istifadə etdiyiniz PPC kanalından əldə edəcəyiniz izləmə piksel kodlarını veb saytınıza əlavə etməlisiniz.
- Açılış Səhifəsi: Bu, reklamlarınızın yönləndirildiyi açılış səhifəsidir. Reklamlarınızı veb saytınızın ana səhifəsinə yönəltmək əvəzinə, hədəfə yönəlmiş xüsusi səhifələr hazırlamaq və onları həmin səhifələrə yönləndirmək hesabınızın keyfiyyətini artıracaq.
- Banner: Görüntülü reklam kampaniyaları üçün istifadə etdiyimiz vizual reklam materiallarına verilən addır. Müəyyən ölçü və formatlarda hazırlanır. Bannerlərinizin olması lazım olan xüsusiyyətlər istifadə etdiyiniz PPC mühitindən asılı olaraq dəyişə bilər.
- Keyfiyyət Puanı: Keyfiyyət balı, reklam vasitənizin reklamınızın və açılış səhifənizin keyfiyyəti ilə bağlı müəyyən etdiyi bir baldır. Burada hər bir açar söz üçün vasitəçi tərəfindən 1 ilə 10 arasında bir qiymətləndirmə balı verilir. Google reklamlarında Keyfiyyət hesabına təsir edən 3 faktor var:
Reklam əlaqəsi
Gözlənilən klik dərəcəsi
Reklamın yönləndirildiyi açılış səhifəsinin keyfiyyəti
PPC üçün istifadə edə biləcəyiniz platformalar:
Rəqəmsal Marketinqdə, klik başına ödəməyə və tanıtmağa imkan verən 3 vacib platforma bunlardır:
Google Reklamları
Microsoft Reklamları (Bing Reklamları)
Criteo
PPC üçün ən əhəmiyyətli kanal, şübhəsiz ki, Google Reklamlarıdır. Google Reklamları, bütün reklam kanalları arasında ən əhatəli və ən çox seçiləndir.
Google Reklamları
Google -da bir klik başına ödəyəcəyiniz 3 növ PPC kampaniya modeli var.
- Google Axtarış Kampaniyaları
Google kampaniyalarının çoxu axtarış reklamı üzərində işləyir. Dünyada ən çox istifadə edilən və ən çox seçilən onlayn reklam modeli google axtarış kampaniyalarıdır. - Google Alış -veriş Reklamları (PLA: Məhsul Listeleme Reklamları)
Google axtarış reklamlarında, klassik axtarış reklamlarından başqa, Google Shopping adlı tamamilə e-ticarət modeli də var. Bu modeli yalnız veb sayt vasitəsilə məhsul satan markalar istifadə edə bilər. - Google DisplayKampaniyalar
Display reklam kampaniyalarının əsas məqsədi, hədəf auditoriyanızın diqqətini çəkmək və veb saytlarda, tətbiqlərdə və ya youtube -da bannerlər göstərərək trafik əldə etməkdir.
Leave a Reply