HANSI DAHA YAXŞIDIR- SEO ya PPC?
SEO ya PPC? Bu sualla yəqin ki marketinq sahəsində çalışan hərkəs qarşılaşıb. Buna cavab vermək üçün isə ilk öncə özünüzə verməli olduğunuz bəzi suallar var:
- Markanız və ya şirkətiniz nə dərəcədə səbirlidir? Çünki SEOda uğur qazanmaq üçün aylar və ya daha uzun vaxt lazım olur. Bunun əkinə olaraq PPC qısa zamanda nəticə əldə edə bilər-əlbəttə ki müəyyən bir ödənişlə. Buna görə də seçim etmək sizin əlinizdədir. Əgər uzunmüddətli dövrdə uğur əldə etmək istəyirsinizsə SEO seçimi edərək ödənişşiz brendinizi yüksəldə bilərsiniz.
- Hər ikisi üçün büdcə qura bilərsinizmi? PPC kampaniyalarını eyni vaxtda apararkən uzunmüddətli SEO da həyata keçirə bilərsiniz. Bunun üçün büdcənizi doğru bölə bilmək vacibdir. Əgər bir sahəyə daha az və ya çox məbləğ ayırsanız bu sizin üçün uğurlu olmayacaqdır.
Əslində hər ikisinin məqsədi vebsayta trafik gətirmək olsa da bəzi yerlərdə bir birindən fərqlənirlər.
Bəs SEO-dan istifadə etmənin ən yaxşı zamanı nə vaxtdır?
SEO bir vebsaytın əsas axtarış motorlarında ilk səhifəyə yönəldilməsini hədəfləyən texnikadır. Ən böyük axtarış motoru Google olduğu üçün SEO kampaniyaları da əsasən bu axtarış motorunu hədəf alır. Ayrıca, SEO kampaniyanızı davam etdirirsinizsə, nəticələri qorumaq və yaxşılaşdırmaq üçün çalışırsınızsa, uzun müddət zirvədə qala və uzunmüddətli faydalar əldə edə bilərsiniz. Veb saytlar virtual daşınmaz əmlakdır. Veb saytınızı premium bir qiymətə satmağı planlaşdırırsınızsa, onun dəyərini artırmalısınız. Dəyərinin artmasına səbəb ola biləcək bir çox amil var. Bunlar arasında yaradılan trafik miqdarı, yaradılan trafikin tutarlılığı, səhifə sırası, axtarış motorlarının müəyyən bir müddət içərisində reytinqləri, keçid populyarlığı və bu kimi şeylər var. Bunların hamısı SEO sahəsinə düşür
PPC nə zaman istifadə olunmalıdır-
Tıklama başına ödəmə marketinqi axtarış motoru nəticələri səhifələrində bir reklam üsuludur. Əsasən, kimsə açar sözləriniz daxil olmaqla bir sorğu yazdıqda reklamlarınızın sponsorlu nəticələrdə görünməsini təklif edirsiniz.
Niyə “klik başına ödəmə” adlanır? Çünki təbliğ etdiyiniz reklamı tıklayan hər bir istifadəçi üçün pul ödəməlisiniz. Populyar PPC reklam platformalarına Google Ads (AdWords), Bing Ads və Facebookun reklam platforması daxildir. Aşağıda, PPC-nin bir onlayn iş üçün çox faydalı olacağı bəzi hallar verilmişdir.
Dərhal nəticələr istədikdə.
PPC nəticələrini sürətli bir şəkildə təqdim edəcəkdir. SEO-dan fərqli olaraq, PPC marketinqi demoqrafik məlumatlara əsaslanaraq perspektivlərinizi daraltmağa imkan verəcəkdir. Sosial media saytları kimi bir çox PPC platforması, reklamınıza baxa biləcək insanların yaş aralığını, cinsini, gəlir səviyyəsini, təhsil səviyyəsini və hətta ailə vəziyyətini yüksəltməyə imkan verir. Facebook kimi populyar sosial media saytları da insanları hobbilərinə görə hədəf almağa imkan verir. Bunlar PPC-ni işinizə ehtiyac duyan dar insanlara çatmağın və onları veb səhifələrinizə aparmağın güclü bir yoludur.
Zamana həssas bir təklif təqdim edərkən.
Son istifadə tarixi olan məhsullar, xidmətlər və ya hadisələr marketinqi həmişə zamana qarşı bir yarışdır. Bu tip reklamlar üçün PPC ideal vasitədir çünki qısa müddətdə reklam edərək nəticə əldə edəcəksiz.
Leave a Reply