İnstagram və Facebook-da istədiyiniz hər bir şeyi necə sata bilərsiz.

İnstagram və Facebookda yeniliklər Düşünürsüz ki, Sosial şəbəkələr üzərindən satış etmək həddindən artıq qəlizdir və siz çətin ki, bunu edəsiniz? Narahat olmayın. Biz bunların hamısını keçmişik. Yeni başlayanlar üçün bir çox maraqlı yollar var ki, sizə bu barədə yeniliklərdən öyrənə biləcəksiz. Beləliklə, Mən Pərviz Azerelli bu gün sizə “İnstagram və Facebook-da necə istədiyinizi sata bilərsiniz,

Daha fazlasını oku


Новая фишка YouTube -Stories.

Не обижай, да не обижен будешь Многие пользователи YouTube успели заметить некоторые изменения на платформе, а именно появление красных кругов (если вы до сих пор их не видите, то вам просто  следует  обновить предложение).Наверное не трудно было догадаться,  что это мегапопулярные в Snapchat и İnstagram- Stories. Разработчики YouTube приняли вызов и решили нанести ответный удар.Ведь

Daha fazlasını oku


KONTENT MARKETİNQİN GƏLƏCƏYİ – BU DÜŞÜNDÜYÜNÜZ KİMİ DEYİL.

Bu qənaətə gəlməmişdən qabaq rəqəmsal marketinqin fərqli istiqamətlərində çoxsaylı təcübələr apardıq. Gəldiyimiz nəticə  budur ki, bugünki marketinqin önə çıxardığı məsələlər artıq bü günün tələblərinə cavab vermir və rəqəmsal marketinq hər gün çoxsaylı dəyişikliklərə və yeniliklərə məruz qalır. Baş verən yenilikləri bir ay izləmədinsə (özüdə Amerikan mənbələrdən) gərək bu sahə ilə məşqul olmayasan. Düşünün ki, 2017-ci

Daha fazlasını oku


Новинки Instagram на 2019 год.

Совсем скоро  наступит 2019 год, который принесет множество новых открытий и трендов.Предлагаем  прочесть  нашу подборку, чтобы  скорректировать планы и научиться новому, и определить , что важно для вашего бизнеса и что вы можете начать внедрять уже сейчас. Для начала, давайте,вспомним как все начиналось, наверное вы все знаете что , в недалеком 2010 году мир впервые

Daha fazlasını oku


rəqəmsal marketinq

Effektiv Content Marketinq yaratmaq üçün online 4 video alət

Effektiv Content Marketinq yaratmaq üçün online 4 video alət Qısa videolar content marketinq üçün aşağıdakı bir neçə səbəbə görə əla vasitədir: Videolar daha çox marketinq kanalını açır (Youtube, Vimeo, və s.) Videolar çox cəlbedicidir: İnsanlar video paylaşmağı sevirlər Videolar mesajınızı mətndən daha təsirli şəkildə edir Müştəriləriniz Youtube-da sizi axtaracaqlar Bir neçə illər əvvəl qısa video

Daha fazlasını oku


Black Friday в Баку: инструкция для маркетологов

Я надену все самое лучшее сразу Раз в год в Америке устраивается Черная пятница — грандиозная распродажа, в которой участвует вся страна. Это время, когда можно с огромными скидками купить что угодно. Именно в этот день сотни миллионов человек по всему миру сметают с полок даже самый залежалый товар, принося продавцам месячные прибыли. В Баку

Daha fazlasını oku


rəqəmsal marketinq

Veb saytların hazırlanması : Jugaad  1 ay ərzində Googlda necə səhifə 1 oldu?

Veb saytların hazırlanması artıq başqa bir sənətdir. Veb saytların hazırlanması artıq bir proqramçı  sənəti olmaqdan çox uzaqlaşmışdır. Bu gün veb saytlar digital marketinqin ayrılmaz bir hissəsidir. Hazırlanan veb saytlarda dizayn və funkisyalılıqdan əlavə kontent və axtarışlarda öndə çıxması çox vacibdir. Təsəvvür edin ki, veb saytınız var, ideal funskionallıqa və dizayna malikdir, lakin sizin  gostərdiyiniz xidmətlər

Daha fazlasını oku


rəqəmsal marketinq

Rəqəmsal Marketinqdə Maslov nəzəriyyəsi

Marketinq və ya psixologiya ilə maraqlananlar mütləq şəkildə İbrahim Maslavun Ehtiyat nəzəriyyəsini eşidiblər. Bu nəzəriyyə görə insan təbiətinin 5 fərqli tələbatla motivasiya etdiyini göstərir: Fizioloji, Təhlükəsizlik, Sosial,Hörmət və Özünü reallaşdırmaq. Bu nəzəriyyəni necə tətbiq edə bilərik? 1. Fiziologiya ehtiyacları – insan, o cümlədən hava, qida, içki, sığınacaq, geyim, istilik, cinsiyyət, yuxu kimi bioloji tələblərdir. Maslov piramidində olduğu kimi

Daha fazlasını oku


Реклама в WhatsApp

Цукерберг  не дремлет Очень популярный среди мессенджеров , удобный в использовании  ,всеми любимый WhatsApp не перестает нас удивлять .Буквально пару месяцев назад  разработчики рассказывали о новых ,уникальных  стикерах  собственной разработки  (для начала пользователям будут представлены стикеры от дизайнеров приложения, но затем возможность создавать собственные варианты получат разработчики со всего мира)  и еще одним прорывом был

Daha fazlasını oku