biznes ve marketinq

Yeni ildə 0-dan yeni biznes qurmağın yolları

0-dan yeni biznes qurmağın ipucları Biznesə başlamaq və aşağı büdcə ilə marketinq strategiyasını qurmaq ilk başlarda çətin gəlir. Lakin bəzi effektiv nüanslar var ki, bunları bilməklə siz qısa müddətdə az vəsait xərcləməklə yeni biznesinizi qura bilərsiniz. Heç şübhəsiz ki, çox zaman dünyaca məşhur brendlərin belə tarixinə baxdıqda onların da çox kiçik məbləğlə bizneslərini böyütdüyünü görmüşük.

Daha fazlasını oku


Новый год – новые тренды в SEO

2020 выдался для всех сложным, и мы просто ждем окончания этого ужаса. Вопрос который мучает нас всех: “Чего теперь ожидать?” и этот вопрос не обошел стороной и SEO специалистов. Новые тренды для SEO специалистов: В 2021 году поисковики будут обращать внимание на то, как люди ищут те или иные запросы в интернете. Анализируя слова, фразы,

Daha fazlasını oku


Instagram trafikini necə artırmalı

Instagramda trafiki necə artırmalı – 5  ekspert məsləhəti   Instagram yarandığı ilk vaxtlardan etibarən hər gün minlərlə izləyicinin daxil olduğu hətta statistakaya əsasən istifadəçi inkişafında qeydə alınan geriləməyə rəğmən hələ də Amerikada Facebookdan sonra ən çox istifadə olunan sosial media platforması olmuşdur. İzləyicilərdən əlavə bizneslərin inkişafında da son illər Instagram böyük rol oynayır və linklər

Daha fazlasını oku


Biznesinizi Facebookda necə tanıtmalı?

Rəqəmsal dünyada demək olar ki, Facebook üzərindən gəlir və ya dəyər əldə etməyən bir biznes ideası yoxdur. Facebook biznes səhifənizin olması sizə öz brend hekayənizi və markanızı tanıtmağa, həmçinin müştərilərinizlə əlaqədə olmağa və bununla da biznes hədəflərinizə çatmağa kömək edir.   Bu bloqda siz Facbook üzərindən biznes səhifənizdə aktivliyi artıracaq 5 üsul ilə tanış olacaqsınız:

Daha fazlasını oku


2021 ildə SMM xidmeti trendləri necə dəyişəcək ?

Rəqəmsal Marketinq 2021 ci ildə daha geniş əhatə əldə edəcəkdir. Rəqəmsal marketinq müxtəlif dijital kanallar- komputer, smartfonlar və digər qurğular vasitəsilə həyata keçirilən marketinq üsuludur. Bu termin daha çox  Sosial Media Marketing (SMM), SEO, email marketinq, kontent marketinq və bloq yazısı kimi onlayn marketinq metodlarını özündə cəmləşdirir. Rəqəmsal marketinqin üstünlükləri nələrdir? Ənənəvi reklam metodlarından fərqli

Daha fazlasını oku


E-Commerce veb saytları üçün SEO Xidməti necə olmalıdır ?

Bu suallara başlamamışdan əvvəl gəlin bir sıra statistikalara baxaq. Google, Semrush ve bir sıra statistik şirkətlərin göstəricilərinə görə onlayn alış-veriş edənlərin 44%-i “Google axtarış”dan istifadə edirlər. Bundan başqa digər analitik agentliklərin də statistikaları bu rəqəmlərə yaxındır. Görünən odur ki, E commerce sahəsində əsas trafik digər məhsullarda olduğu kimi sosial şəbəkələrdən deyil, axtarış nəticəsində formalaşır. Məsələn,

Daha fazlasını oku


İnstagram və COVİD-19

Aydın məsələdir ki, COVİD-19 adlı hadisənin təsirlərini yaşadığımız bu günlər bir çox bizneslər üçün çətinliklər yaradır.  Amma çətinliyə köklənmək fikrim yoxdur. Heç bizə o mənfi təsir edən pandemiyanı belə məlum hadisə adlandıracam. Tanıyanlar bilir ki, pessimist yazıları da heç sevmirəm. Hər bir çətinlik əslində imkandır. İmkandır ki, nəyisə yenidən başlayasan və yaxud fərqli şəkildə formalaşdırasan.

Daha fazlasını oku


Koronavirus Rəqəmsal Marketinq ekosisteminə necə təsir edir

İn the middle of difficulty  lies Opportunity – Albert Einstein Koronovirusun  dünyada yayılması – məktəblərin, ictimai yerlərin, iaşə obyektlərinin və sərhədlərin bağlanması nətilənmişdir. İşgüzar konfranslar, idman tədbirləri və konsertlər kimi fiziki tədbirlər ləğv edildi və qlobal və daxili bazarlar alıcılıq gücü düşməyə başladı. Unilever, Spotify və Google kimi digital şirkətlərin getdikcə artması işçiləri evdən işləməyə

Daha fazlasını oku


Google ads və Facebook ads : Hansı sizə daha çox fayda verəcək

Rəqəmsal maketinq sahəsində çalışdığımızdan çox zaman müştərilərimizin bizə belə bir sualı olur ki, Google yoxsa Facebook reklamları yaxşıdır? Biznesimiz üçün hansı daha faydalı olar və s. Demək olar ki, çox vaxt bizim cavabımız eyni olur – Sahədən asılıdır…. Hər biri özü özlüyündə yaxşı platformadır və burada baxışlar sizin biznesinizə, auditoriyanıza və qarşınıza qoyduğunuz məsələlərə görə

Daha fazlasını oku


tətbiqə əsaslanan şəxsi qənaətimizlə kifayətlənirik. Çox güman ki, gələcək instagram daha çətin olacaq. Söhbət pul xərcləməkdən getmir. Orqaniklik və ödənişlilik müqayisəsi aparmıram. Onsuz da bütün bu dəyişikliklərin yekun nəticəsi ödəniş məsələsinə gəlir. Amma dəyişiklik daha da daimi olur. Bu bir reklam platforması olan instagrama da təsir edir. Hərçənd ki, şəkil və video paylaşımı üçün sosial şəbəkədir instagram. Həm də, rəqəmsal reklam platformasıdır. Layksızlıq situasiyası

Olanda olmayanda (2020-də instagram)

2020-də İnstagramda nə olacaq? Giriş Profillərin bağlanmasından, bloklanmasından və digər bu tip şeylərdən danışmayacağıq. Bu yazımda yaşadığımız günlərdə daha doğrusu bu 2020-ci ildə instagramda nə baş verdiyindən və nə baş verəcəyindən danışacam. Əvvəlki yazılarımdan kifayət qədər ötüb. Artıq 36 gündür ki, 2020-ni yaşayırıq. Aydın məsələdir ki, illər keçdikcə hər şey daha surətlə dəyişməyə başlayır. Bu surətli

Daha fazlasını oku