SEO termini, Search Engine Optimization, müvafiq açar sözlər və ya axtarış ifadələri üçün Google axtarış nəticələrində saytınızın görünməsini  özündə əks etdirir. SEO təbii olaraq saytın trafikini yaratmağa kömək edir. Onlayn istehlakçılar daha çox xidmət və ya məhsul axtararkən axtarış sistemində ilk 10 nəticədən birini seçirlər. Bu 10 nəticəyə üstünlük verilir, çünki onlar yaxşı yazılmış və SEO-dan istifadə edərək hərtərəfli optimallaşdırılmışdır. Təxminən 12 müxtəlif SEO növü var ki, bu da veb saytların axtarış motorunun nəticə səhifələrində daha yaxşı sıralanmasına kömək edir.

SEO-nun cəmi 12 növü var. Hər birinin qısa təsviri və üstünlükləri aşağıda qeyd edilmişdir.

  1. White-Hat SEO

Kiminsə  White-Hat SEO dediyini eşitdiyiniz zaman bu, Google daxil olmaqla, əsas axtarış motorlarının şərtlərinə uyğun olan SEO təcrübələri deməkdir. White-Hat SEO , axtarış motorunun xidmət şərtləri ilə veb saytınızın bütövlüyünü tənzimləyərkən axtarış sisteminizin reytinqini yaxşılaşdırır.White-Hat SEO təcrübələri uğurlu veb sayt yaratmağın ən yaxşı yoludur. Burada ciddi şəkildə əməl etməli olduğunuz bir neçə ağ-SEO qaydaları var:

  • Açar sözlərlə zəngin, təsviri meta-teqlərdən istifadə edin
  • Veb saytın ziyarətçilərinə keyfiyyətli xidmətlər və məzmun təqdim edin
  • Veb saytınızın naviqasiyasını asanlaşdırın

2. Black-Hat SEO

Black-Hat SEO, axtarış nəticələrində daha yüksək yer tutmaq üçün Google-un axtarış alqoritmindəki zəif cəhətlərdən istifadə edir. Axtarış motoru nəticələrində irəli getmək üçün spam və ya ödənişli link qurma strategiyaları, açar sözlər doldurma, gizlətmə və s. istifadə olunur. Bu təcrübələr ani nəticələr verir, lakin Google tərəfindən aşkar edilərsə vebsaytınıza mənfi təsir göstərə bilər. Buna görə də, Black-Hat SEO-dan istifadə etmək tövsiyə olunmur.

  1. Grey-Hat SEO

Bu, White-Hat SEO -dan daha riskli bir SEO təcrübəsidir. Çünki Grey-Hat SEO

təcrübələri nə ağ papaq, nə də qara papaq kateqoriyasına aid deyil. Bununla belə, Grey-Hat SEO təcrübələrindən istifadə , saytın axtarış motorlarına qadağası ilə nəticələnməyəcək. Daha sadə dillə desək, Grey-Hat SEO-ya uyğun olaraq dərc etdiyiniz material və ya məzmun qeyri-müəyyən olaraq qalır. Grey-Hat SEO təcrübələrini bilmək veb saytınızı trafik itirməkdən xilas edə bilər, çünki mənfi nəticələrdən yaxşı xəbərdar olacaqsınız .

  1. On-Page SEO

On-Page SEO, reytinqləri və istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün veb səhifələrin başlıq etiketlərini, daxili bağlantıları, HTML kodunu, URL-ni, şəkilləri və bir çox səhifədəki elementləri optimallaşdırmaq prosesidir. Səhifədəki amillər üçün axtarış motorunun optimallaşdırılmasına aşağıdakılar daxildir:

 

  • Google botları üçün optimallaşdırarkən veb saytınızın istifadəçiləri üçün məlumatlandırıcı, uyğun və cəlbedici məzmun yazmaq
  • Materialınızın mühüm hissələrini vurğulamaq üçün HTML teqlərindən istifadə etmək
  • Qırılmış bağlantılar və ya məzmunun təkrarlanması yoxlanması
  • Fotoşəkillərin fayl ölçüsünü azaltmaq
  • Çoxsaylı səhifələr üçün URL-in strukturlaşdırılması onların aydın və məqsədəuyğun olmasını təmin etmək
  1. Off-Page SEO

Off-Page SEO -nu, Google-un axtarış nəticələrində daha yüksək yer tutmasına kömək etmək üçün veb saytınızdan kənarda etdiyiniz hər şey kimi düşünə bilərsiniz. Buraya yaxşı sosial media reklamı, müştərilərin onlayn forumlarda sizə yaxşı rəylər verməsi və sizinlə eyni sahədə etibarlı veb-saytlardan keçidlər əldə etmək daxildir.

  1. Technical SEO

Texniki SEO-nun əsas məqsədi Google-un botlarına, veb saytınızın səhifələrini uğurla şərh etmə və indeksləşdirməyə kömək etməkdir

  1. International SEO

Beynəlxalq SEO müxtəlif sahələrdən və dillərdən veb saytınızın üzvi trafikini yaxşılaşdırır. Əgər beynəlxalq SEO-da uğur qazanmaq istəyirsinizsə, hədəf bazarınızın mədəni kontekstinə uyğunlaşmalı və onlara öz valyutası və dilində əməliyyatlar aparmağa icazə verməlisiniz. Göstərilən yerə əsasən tarix və vaxtlar üçün düzgün formatdan istifadə etməyə çalışın. Əgər onların hər hansı bir narahatlığı varsa, ana dilində danışın. Beynəlxalq SEO , hədəf auditoriyanız üçün yaxşı onlayn təcrübə yaratmağı hədəfləyir.

SEO – Axtarış motorunun optimallaşdırılması

  1. Local SEO

Yerli bizneslər üçün yerli SEO strategiyası SEO-nun ən vacib növlərindən biridir, çünki o, biznesin Google-da yerli axtarış nəticələrində daha çox görünməsinə kömək edir. Yerli SEO,  bizneslərə trilyonlarla axtarış vasitəsilə davranışlarını təhlil edərək yerli auditoriyaya çatmağa kömək edir. Yerli SEO təcrübələrindən istifadə edirsinizsə, o zaman yerli biznesinizin eyni zamanda axtarış nəticələrində və yerli xəritə paketində daha yüksək yer tutmaq imkanı var. Bu, öz növbəsində, biznesinizin böyüməsinə və veb saytınıza gələn trafikin artmasına kömək edir.

  1. E-ticarət SEO

E-ticarət SEO pullu axtarış vasitəsilə trafik əldə etməyin ən yaxşı yollarından biridir, lakin SEO xərcləri daha azdır. Kimsə məhsul və ya xidmət axtardıqda daha yüksək yer tutmaq üçün onlayn mağazanızın veb saytını yaratmağa kömək edir.

  1. Content SEO

SEO növləri siyahısında başqa bir ad Content SEO-dur. Veb saytınızı strukturlaşdırmaq üçün yazı, qrafika və ya videolar olsun, unikal məzmun yaratmağa aiddir. Məzmun SEO-ları ilə işləyərkən üç şey nəzərə alınmalıdır – kopirayter, sayt quruluşu və açar söz strategiyası. Üçünü də tarazlaşdırmaq çox vacibdir, çünki keyfiyyətli məzmun olmadan veb saytınız axtarış nəticələrində yer ala bilməz.Məzmununuzun necə performans göstərdiyini izləyin. Lazımi dəyişiklikləri edin, yeni məhsullar əlavə edin və veb saytınızın əhatə dairəsini genişləndirmək üçün bir neçə strategiya tətbiq edin.

  1. Mobil SEO

Mobil SEO, axtarış motorları üçün saytın optimallaşdırılmasını təsvir etmək üçün istifadə edilən termindir və eyni zamanda onun mobil telefonlar və planşetlər kimi cihazlarda düzgün görünməsini təmin edir. Müştərinin cib telefonunda hansısa marka ilə bağlı pis təcrübəsi varsa, heç vaxt geri dönə bilməz. Müştərilərinizin mümkün olan ən yaxşı təcrübəyə sahib olmasını istəyirsinizsə, bu tip axtarış motorunun optimallaşdırılmasını tətbiq etməlisiniz. Saytınızın üslubu, strukturu və səhifə sürətinin mobil istifadəçilərin fikirlərini dəyişməsinə imkan verməməsini təmin etmək vacibdir.

  1. Negative SEO

Mənfi SEO bu gün tətbiq edilən iyrənc və qeyri-etik SEO növüdür. Mənfi SEO-nun məqsədi rəqiblərinizin axtarış reytinqini aşağı salmaqdır ki, siz onları keçə biləsiniz və ya onlardan üstünlük əldə edə biləsiniz. Səhv SEO üsullarına kiminsə saytına daxil olmaq və ona şübhəli dərəcədə çox sayda aşağı keyfiyyətli linklər yaratmaq, çoxsaylı internet forumlarında və müzakirə lövhələrində onlar haqqında mənfi rəy və ya rəylər dərc etmək və s. daxildir.Səhv SEO ilə məşğul olan şəxs müxtəlif hüquqi problemlərə səbəb ola bilər.

623 Views