Linkedln: Z Nəsli ən sürətlə böyüyən izləyicilərimizdir.

Linkedln marketoloqlara hazırda ən sürətlə böyüyən auditoriya seqmenti olan Gen Z demoqrafik təbəqəsinə çatmağa kömək edəcək məsləhətləri paylaşır.

Platforma bildirir ki, Gen Z onun ən sürətlə böyüyən auditoriyasıdır və marketoloqlara bu nəslə çatmağa kömək etmək üçün məsləhətləri paylaşır.

“Zoomers” olaraq da adlandırılan Gen Z, 9-24 yaş arası şəxslərdən ibarətdir. Hazırda Linkedln-də 78 milyon Zoomer var və onların əksəriyyəti ABŞ-da yaşayır.

Linkedln-ə Z nəslinin qoşulması – ümumi statistikaya nəzər yetirdiyimiz zaman görürük ki, Bu platformaya qoşulma 2020-ci ilin əvvəli ilə müqayisədə 2,7 dəfə yüksəkdir. Linkedln-də Z nəsli istifadəçilərinin əksəriyyəti veb-sayta orta məktəbi bitirdikdən sonra qoşulurlar. Universitetdə oxumağa davam edənlərin 20%-i biznes sahəsinə daxil olur.

Zoomerlər işçi qüvvəsinin ən hərəkətli seqmentinə çevrilmək üçün Millennialları (Y nəslini) geridə qoydular:

Gen Z-lərin 71%-i hər gün sosial mediada bir saatdan çox vaxt keçirir.

63%-i bu platformaya həftədə bir dəfədən çox daxil olur.

74%-i boş vaxtlarını internetdə keçirdiklərini deyir.

66%-i eyni anda birdən çox qoşulmuş cihazdan istifadə etdiyini bildirir.

75% smartfondan kompüter və ya digər cihazlardan daha tez-tez istifadə etdiyini söyləyir.

Z nəslinin gündəlik sosial media istifadəsi orta Millennialdan demək olar ki, bir saat daha uzundur.

Linkedln-in hesabatında xüsusilə maraqlı nüans Gen Z-nin SEO ilə maraqlanmasıdır.

Gen Z tərəfindən baxılan ilk on Linkedln Öyrənmə kursuna əsasən, onlar onlayn karyera qurmağa kömək edə biləcək bir sıra bacarıqlar əldə etməkdə maraqlıdırlar.

Aşağıdakı cədvəldə ilk on kursdan üçünün HTML, Python və SEO ilə əlaqəli olduğunu görəcəksiniz – bunların hamısı nəhəng onlayn marketinq bacarıqları yaratmaq üçün birlikdə istifadə edilə bilər.

Linkedln Hesabatı: İş yerində Z Nəsli

Gen Z işçiləri 2025-ci ilə qədər işçi qüvvəsinin 27%-ni təşkil edəcəklər, ona görə də Linkedln indi onlarla yaxşı münasibət qurmağı və onlarla əlaqə qurmağa başlamağı tövsiyə edir. Münasibətlər əsasdır, çünki Zoomerlər işlərini dəyişməyə digər nəsillərə nisbətən daha çox meyillidirlər – onların 54%-i daha yaxşı bir şey tapmaq üçün işlərini tərk etməyi düşünür.

Linkedln-in məlumatlarına görə, bu qlobal işçi qüvvəsinin 41%-i istefa verməyi düşünür. 2021-ci ilin Sentyabr ayına olan məlumata görə, iş keçidlərində illik artım 54% olmuşdur. Z nəsli üstünlük təşkil edən demoqrafik ölkələri arasında iş keçidləri illik müqayisədə 80% artıb.

Onları qarşıda nələrin gözlədiyini yaxşı bilirlər, çünki 77% “məmnun və dolğun bir peşəkar karyeraya sahib olmaq üçün keçmiş nəsillərlə müqayisədə daha çox çalışmalı olacaqlarına” inanır. Biznes və marketoloqlar bu nəslə necə çata və davamlı əlaqə qura bilərlər?

Linkedln-in tövsiyə etdiyi budur.

Bacarıqlarının nə olduğunu müəyyənləşdirin: “Asanlıqla uyğunlaşa bilən”, “yaradıcılıq bacarıqları” və “təqdimat bacarıqları” Gen Z-nin ən yaxşı və sürətlə inkişaf edən bacarıqlarıdır. Mobil telefonlara üstünlük verin: Gen Z mobil cihazlara digərlərindən daha çox üstünlük verir. İnteraktiv məzmun yaradın: Gen Z istehlak etdikləri məzmuna nəzarət etməyi xoşlayır. Yarıdan çoxu paylaşımlarının planını idarə etmək istəyir.

Bunlar Z nəslinin demoqrafikası ilə bağlı Linkedln-dən üç hissəli hesabatın birinci hissəsindən diqqət çəkən məqamlardır. İkinci hissə dekabrda nəşr olunacaq.

839 Views