İnstaqram SEO nədir? Necə edilir? Bu sualların cavablarına keçməzdən öncə SEO-nun nə olduğunu aydınlaşdırmaq lazımdır. SEO, “Search Engine Optimization” mənasını verən bir termindir. Bir veb saytınız varsa, ondan pul qazanmağı da hədəfləyirsiniz. Buna nail olmaq üçün Google və ya Yandex kimi axtarış motorlarında mövcud olmalısınız. Buna nail olmaq üçün SEO işi aparmaq lazımdır. SEO işinin görülməsi çox bahalı bir prosesdir. Saytdakı hər bir məzmun SEO ilə uyğun olmalıdır. Buna nail olmağı asanlaşdıran tətbiqetmələr var.

Bəs İnstaqram SEO nədir?

İnstaqram SEO eyni məntiqlə edilən SEO işlərinə verilən addır. Başqa sözlə, İnstaqramda ilk görülənlərdən biri olmaq üçün edilməsi lazım olan SEO işidir. Bəs bunu təmin etmək üçün hansı növ optimallaşdırma işləri aparılmalıdır?

İlk növbədə, əgər İnstaqram ticarət baxımından sizə fayda gətirəcəksə, əlbəttə ki, Instaqram SEO-nu bilmək və tətbiq etmək sizə çox şey verəcəkdir. Ancaq Instaqram yalnız şəxsi sosial media hesabınızdır və sosiallaşmaq üçün istifadə etdiyiniz bir yerdirsə, o zaman belə bir tələb yoxdur.

Instaqram’da axtarış motoru optimizasiya üçün tətbiq etməyiniz lazım olan bəzi prosedurlar aşağıdakı kimidir:

  1. Parametrlər

Hesab parametrləri hər kəsə açıq (görünür) olmalıdır

Hesab ayarları hər kəsin sizlə asanlıqla əlaqə saxlaması üçün açıq olmalıdır. İnstaqramda ilk dəfə bir hesab açıldıqda, artıq açıq şəkildə yaradılmış olur. Instaqram SEO üçün ideal vəziyyət budur.

  1. İnstaqram adınızda vacib açar sözlərdən istifadə edin

Profil adınızda müəyyən bir açar sözdən istifadə etmək, hesabınızı göründürməyin ən təsirli yollarından biridir. Məsələn, A-nın mağazası əvəzinə A-nın Dəftərxana Mağazasında dəyişiklik edə bilərsiniz. Bu şəkildə göstərdiyiniz xidmət haqqında daha ətraflı məlumat verə və əlavə etdiyiniz açar sözlərdən ziyarətçi toplaya bilərsiniz.

  1. Bioqrafiyanızı fərdiləşdirin, açar sözlərlə zənginləşdirin.

Profilinizdə dəyişiklik edərkən bio-nun da optimallaşdırıldığından əmin olmalısınız. İnstaqram bio meta təsvirləri kimi 150 xarakter limitinə malikdir. Həştəqlərdən istifadə edərək açar sözlərinizi əlavə edə bilərsiniz. Bu həştəqlərin tıklanabilir bağlantıları sayəsində daha çox insana çatmaq olar. Bioqrafiyalar adətən HTML şəklində verilir və bu səbəbdən də axtarış motorları tərəfindən taranır. Buna görə də həştəqlərdən əlavə bir neçə sözün də olması yaxşı olardı. Kim olduğunuzu və nəyi göndərdiyinizi açıq şəkildə ifadə edə bilərsiniz. Ayrıca, saytınızın URL’sinin profilinizdə olduğundan əmin olun.

  1. Şəkil təsvirlərinə diqqət yetirin

Bu təsvirlərə daha çox başlıq həştəqi kimi baxmaq lazımdır. Vizual təsvirlərə əhəmiyyət verərək SEO baxımından faydalı bir prosedur həyata keçirə bilərsiniz. Açar sözlərinizi əlavə etmək üçün təsvirləri redaktə edin. Bu, görülmə qabiliyyətinizi artıracaqdır.

  1. İnstaqram-dakı postlarınıza birbaşa bağlanın

İnstaqram SEO baxımından ən vacib addımlardan biridir. Instagram veb tətbiqi əsasən Javascript kodlarına daxil edilmişdir. Bu o deməkdir ki, Google fərdi yazılarınızla əlaqəli bağlantıları link saymır. İnstaqram profilinizi təbliğ etməklə fərdi yazılarınızı tanıtmaq olmaz. Axtarış nəticələrində görünmək istəyirsinizsə, birbaşa yazıya göndəriləcək əlaqələrdən istifadə etməlisiniz. Unutmayın, Instaqram bir SEO dostu platforma deyil. SEO dostu bir platforma olmasa da, bu əlavə addımları ataraq görülmə qabiliyyətinizi artıra bilərsiniz.

  1. Instagram Business Account seçin

Şəxsi hesablardan fərqli olaraq, biznes hesabları istifadəçilərə paylaşım sonrası performans və izləyicilərin böyüməsi ilə bağlı analitiklər təqdim edir. Biznes istifadəçiləri hətta ofis yeri və iş saatları kimi ayrıca hissəyə də sahibdirlər. Instaqram istifadəçilərinin yüzdə 80-i ən azı bir markanı təqib etdiyi üçün, İnstaqram Business hesablarına İnstaqram birbaşa mesajı, e-poçt və ya SMS vasitəsilə marka nümayəndələrinə bir mesaj göndərən bir əlaqə düyməsini əlavə etməyə imkan verir. Bu, sosial media müştəri dəstəyini əvvəlkindən daha asanlaşdırır.

Sadə dildə desək, bir İnstaqram Business hesabı, İnstaqram-da təsirli bir sosial media varlığı yaratmağa gəldikdə, sosial media marketoloqlarına daha çox rahatlıq verir. Bəlkə də ən yaxşısıdır, çünki mövcud İnstaqram hesabları bir neçə vuruşla asanlıqla bir iş hesabına keçə bilir. İnstaqram biznes hesabı seçərək görülmə qabiliyyətinizi artıra bilərsiniz.

İnstaqramda SEO edərkən qaçmaq lazım olan bəzi nüanslar:

Google kimi Instagram axtarış alqoritminin aşkarladığı zaman cəzalandırdığı bəzi SEO taktikaları var. Daim inkişaf edən alqoritm sayəsində, pozuntuları aşkar edən hesabların görüntülənməsinə məhdudiyyətlər qoyur. Bu məhdudiyyətlər axtarış sistemində görünməməyə və reytinqinizi aşağı salmağa səbəb olur. Bunlardan qaçmaq üçün etməməli olduğunuz şeylər:

Məzmun oğurlamaq

Botlardan istifadə etmək

Birdən çox hesabı tez izləmək

İzləyici satın almaq.

SEO səyləri uzunmüddətli strategiyadır və nəticəni qısa müddətdə görmək çətindir. Sürətlə böyümək yaxşı səslənə bilər, amma cəzanın nəticəsi elədir ki, zəhmətiniz boşa çıxa bilər. Bu səbəbdən də, bu metodlardan istifadə etmədən Instagram hesabınızı düzgün idarə etmək və böyütmək vacibdir.

 

96 Views