Google Ads-də Cavab verən axtarış reklamları necə işləyir?
İstehlakçıların 90 faizinin reklamların onların satın alma qərarlarına təsir etdiyini və istehlakçıların 63 faizinin Google reklamına klik etdiyini bilirdinizmi ? Google reklamları yeni müştərilər əldə etməyin ən təsirli yollarından biridir və indi daha çox potensial istehlakçı cəlb etməyin yeni yolu var: Google cavab verən axtarış reklamları.
Bu cür Google reklamı və onun biznesinizə necə fayda verə biləcəyi haqqında ətraflı öyrənmək üçün oxumağa davam edin.
Google Reklamları: Google Cavab verən Axtarış Reklamları nədir?
Bu reklamlar Google-un ən son və ən çevik axtarış reklamı növüdür. Onlar 2018-ci ildə Google Marketing Live-da təqdim edilib və maşın öyrənməsi nəzərə alınmaqla hazırlanıb.
Ənənəvi axtarış reklamı, bir statik reklam yaratmaq üçün təsvirləri və başlıqları birlikdə yazmağınızı tələb edir. Cavab verən axtarış reklamı ilə siz hər biri 30 simvoldan ibarət on beşə qədər müxtəlif başlıq və hər biri 90 simvoldan ibarət dördə qədər təsvir yaza bilərsiniz.
Maşın öyrənməsi cavab verən axtarış reklamlarına başlıq və təsvirin ən yaxşı birləşməsini müəyyən etməyə imkan verir ki, doğru insan düzgün reklamı görsün.
Google axtarış motorunun nəticələri səhifəsində nəticələr yalnız üç başlıq və iki təsviri sadalayacaq. Beləliklə, cavab verən reklamların yaratdığı təsvirlər və başlıqlar avtomatik olaraq göstərilən reklamlara çevriləcək.
Cavab verən axtarış reklamının yaradılması
Rəqəmsal reklam üçün bu reklamları yaratmaq sadədir. Google reklam hesabınıza gedin və yeni kampaniya yaradın və ya artıq kampaniyada mövcud olan reklamları redaktə etməyi seçin. Daha sonra yeni Google reklamı yaratmaq üçün klikləyə bilərsiniz.
Bunu etdiyiniz zaman açılan menyuda olacaq seçimlərdən biri cavab verən axtarış reklamı yaratmaqdır. Sonra Google reklamından maksimum yararlanmaq üçün diqqəti cəlb edən başlıqlar və təsvirlər yaratmaq sizə bağlıdır.
Cavab verən axtarış reklamlarının üstünlükləri
Cavab verən axtarış reklamları ənənəvi genişləndirilmiş mətn reklamlarından daha yaxşı performans təklif edə bilər. Bu tip reklamlardan istifadə edən müəssisələr 10 faizə qədər daha çox klik və dönüşüm əldə edir.
Cavab verən axtarış reklamlarına müraciət etdiyiniz zaman hesablarınızı idarə etmək də asan olacaq. Genişləndirilmiş mətn reklamları ilə reklamçılar reklam yazmağa daha çox vaxt sərf edirlər və həmin reklamları optimallaşdırmağa daha az vaxt sərf edirlər. Onlar həmçinin daha yaxşı reklam yaratmaq üçün istifadə edə biləcəkləri daha az məlumat əldə edirlər.
Cavab verən axtarış reklamlarına müraciət etdiyiniz zaman reklam yazmağa daha az vaxt sərf edə bilərsiniz, lakin yenə də istədiyiniz dönüşüm nisbətlərini əldə edə bilərsiniz.
Digər bir üstünlük, Google-un bu cür reklamlarla təklif etdiyi aktiv hesabatıdır. Hesabat hansı başlıqların və təsvirlərin ən yaxşı işlədiyi və bunun nə üçün olduğu ilə bağlı əvəzolunmaz fikirlər təqdim edəcək.
Ağıllı Reklam
Google reklamları həmişə istehlakçıların biznesinizi kəşf etmələrini asanlaşdırıb və indi cavab verən axtarış reklamları sizin üzərinizdə daha az işləməklə istədiyiniz nəticələri əldə etməyi mümkün edə bilər.
Jugaad Digital Marketing-də biz bütün biznes reklam ehtiyaclarınızda sizə rəhbərlik edə bilərik. Bu, axtarış sisteminin optimallaşdırılması, PPC reklamı, sosial media marketinqi və ya başqa bir şey deməkdir, biz kömək etmək üçün buradayıq.
Rəqəmsal marketinq strategiyanızı həyata keçirmək üçün bu gün bizimlə əlaqə saxlayın !
Leave a Reply