Black Friday ilin ən böyük pərakəndə alış-veriş günlərindən biridir. Pərakəndə biznes olaraq, həm də onlayn olaraq, satışlarınızı artırmaq üçün Black Friday fürsətlərini əldən verməməlisiniz. Buna görə də, Black Friday günlərində hər biznesə uyğun pərakəndə satışlara kömək etmək və müştəri nişanını, dönüşüm dərəcəsini, orta sifariş dəyəri və daha çoxunu gücləndirmək üçün Black Friday Marketinq Strategiyalarının bəzilərini sizlər üçün hazırladıq.  

  1. Vebsaytınızı, xüsusilə, ana səhifəsini optimallaşdırın 

Onlayn satışla məşğul olursunuzsa, vebsaytınızın nə qədər vacib olduğunu bilirsiniz. BF gününə hazır olmaq üçün ana səhifələrinizi sürətli yükləmə zamanı artan trafiki nəzərə alaraq optimallaşdırmalısınız.  Tədqiqatlar göstərir ki, saytınızın açılış müddəti 5 saniyədən çox çəkirsə, istifadəçilər gözləməyə sərf etdikləri hər əlavə saniyə üçün 1% dərəcəsi ilə saytı tərk edəcəklər. Bununla birlikdə, sayt 1 saniyə ərzində yüklənərsə, 32% -lik dönüşüm əldə edəcəksiniz. 

  1. Black Friday üçün doğru açar sözlər seçin 

Mövsümi açar sözlər və keçən BF zamanı işlənən açar sözləri müəyyən edib işlətməklə saytınıza trafik çəkə bilərsiniz. 

  1. Email Marketinq ilə Black Friday təkliflərinizi daha çox insana çatdrın. 

Email marketinqdən istifadə bizneslər üçün şərtdir və bu, Black Friday zamanı xüsusilə vacibdir. Black Friday e-poçt kampaniyaları müştəriləriniz üçün qarşıdakı fikirlər və planlaşdırdığınız hər hansı digər həyəcanlı məlumatlarla dolu olmalıdır. 

Bu həftədəki aparıcı, e-poçt abunəçi siyahısınızı yaratmaq üçün əlavə səy göstərməlisiniz. Xüsusi təkliflər, endirimlər, satışa erkən giriş və digər təşviqlər olan pop-uplar müştəri cəlb etmək üçün effektivdir. 

  1. Black Friday üçün endirim və təkliflərinizi verin 

Gəlin qəbul edək – endirim dövründə müştərilər endirimləri aktiv şəkildə axtarmadan envanterinizdə görmək istəyirlər.   Veb saytın hər sahəsində endirimli məhsullar olmalıdır, lakin, onlar ön planda göstərilməməlidir.   Kampaniyanızı gücləndirməyin digər yolu endirimi evinizə gətirməkdir. Stilinizi tam qiyməti göstərəcək şəkildə dəyişdirin. Qulağa sadə gələ bilər, amma, potensial endirimi vurğulamaq əmin olmadan alış-veriş edənlərə kömək edəcək.  

  1. Sosial satışdan istifadə edin

Black Friday marketinq strategiyalarınızın əsas hissəsinin 2022-ci ildə də sosial media ətrafında cəmlənəcəyini söyləməyimizə ehtiyacınız yoxdur… Lakin, sosial media kampaniyalarınızda çatışmayan cəhətlərdən biri sosial satışdır.

Araşdırmalara görə, sosial satış təklif edən onlayn pərakəndə satıcıların 78%-i sosial mediadan sadəcə marketinq məqsədləri üçün istifadə edənlərdən üstündür. Onlar həmçinin 45% daha çox satış imkanları yaradırlar. Onlayn mağazanızı Facebook və İnstaqram kimi sosial media platformalarına qoşmaqla, onlayn alış-veriş təcrübəsini ləngidən istənilən problemi azalda, daha çox müştərinin tez və səmərəli alış-veriş etməsinə şərait yarada bilərsiniz. 

  1. Həştəqlərdən istifadə etməyi unutmayın 

PPC Black Friday reklamına əlavə olaraq, marketinqinizdə müvafiq BF həştəqlərindən istifadə etməklə sosial səhifələrinizə və onlayn mağazanıza gələn trafiki artıra bilərsiniz.  Ümumilikdə müxtəlif həştəqlərdən istifadə edin. Müəyyən bir bazarı cəlb etmək üçün location və ya nişinizi daxil edə bilərsiniz.  Digər brendlərin reklamlarını tanıtmaq üçün istifadə etdiyi həştəqlər üzərində araşdırma aparın.  Daha çox bəyənmə və nişan əldə etmək üçün müxtəlif ifadələr və həştəq yerləşdirmələrini sınaqdan keçirin. 

  1. Ünsiyyət əsas faktordur. 

Mükəmməl Black Friday marketinq strategiyası yaratmağa gəldikdə, hər addımda müştərilərinizi nəzərə almaq vacibdir. Onları yanıltmadan sizinlə alış-veriş etməyə həvəsləndirən ardıcıl və şəffaf ünsiyyətin təmin edilməsi bu bayram mövsümündən maksimum yararlanmaq üçün çox vacibdir.  Unutmayın, BF alıcıları birdəfəlik müştəri olmamalıdır. Asan ünsiyyət ilə ən yaxşı alış-veriş təcrübəsini təmin etməklə, müştərilər və brendinizlə uzunmüddətli və dəyərli bir əlaqənin başlanğıcını qoya bilərsiniz.  Mağazalar bu gündə müştəriləri cəlb etmək üçün hansı strategiyalardan istifadə edir? 

Söhbət BF-dən gedirsə, hətta dünyanın ən yaxşı endirimi də mağazanıza gələn trafikə zəmanət vermir. Trafik yaratmaq yalnız effektiv marketinq kampaniyası ilə həyata keçirilə bilər, ona görə də, mağazanızda inanılmaz təkliflər haqqında söz açmaq üçün çox çalışmaq lazımdır. 

BF satışınızı saytınızın açılış səhifəsində, sosial media kanallarında və e-poçt marketinq kampaniyaları vasitəsilə açıq şəkildə elan edin. Təcililik hissi yaratmaq üçün geri sayım taymerlərindən istifadə edin. Tematik görünüş təmin etmək üçün BF rənglərindən (qara və qırmızı) istifadə edin. 

 

 

665 Views