Məzmun marketinq daha çox büdcə, daha çox iş, daha çox empatiya

Şirkətlər, pandemiya səbəbiylə məzmun marketinqinin gücünü anladılar Bu, Məzmun  Marketinq İnstitutunun böyük bir açıqlaması deyil. 2022 B2B araşdırmamızda sizdən (və ya sizin kimi məzmun marketoloqlarından) eşitdiyimiz təkrarlanan bir təzahürdür.”Məzmun marketinqiniz pandemiyadan sonra necə görünür?” Açıq cavabları arasında• “Kim düşünürdü ki, nəhayət, məzmun marketinqini kölgə arxasından çıxararaq marketinq əlaqələrinin ön planına çıxaracaq bir pandemiya olacaq?”• “Pandemiya məzmun marketinq strategiyamızın əhəmiyyətini gücləndirdi. Buna bağlılıq var idi, amma indi bu öhdəlik şirkət miqyasındadır və marketinq ilə satış arasında daha çox əməkdaşlıq var. “• “Pandemiya, məzmun marketinqi yanaşmamızın bütün təşkilat və lider komandamız üçün ön plana çıxmasına imkan verdi. İndi məzmunun nəyə qadir olduğunu başa düşürük. Bizim çətinliyimiz, onu şirkətlər  üçün potensial  gəlir mənbəyinə çevirə bilməkdir. ”

Rəqəmlərə  gəldikdə, pul, məzmun marketinqi üçün şirkətin dəstəyinin ən böyük göstəricisidir.

Məzmun marketinq büdcələri artır

Şirkət xərcləri ilə tanış olan marketoloqların 43 faizi 2021-ci il büdcələrinin daha yüksək olduğunu söyləyir. Və bu qrupun üçdə ikisi (66%) 2022-ci il büdcəsində artım gözləyir. (Beşdən biri artımın 9%-dən çox olacağını söyləyir.)

Rəqəmsal proseslər ən yaxşı nəticələr arasında birinci yerdədir

Heç kimə təəccüblənmədən rəqəmsal hadisələri fərdi hadisələrdən üstün tutma tendensiyası davam edir və uğur qazandı. Virtual hadisələr/vebinarlar/onlayn kurslar, son 12 ayda bütün formatlar arasında ən yaxşı məzmun marketinqi nəticələrini verdi.

Son iki ildə fərdi tədbirlərin istifadəsi kəskin şəkildə azalsa da (73% və 19%)

Təşkilatlarının məzmun marketinq büdcəsi ilə tanış olan marketoloqların yüzdə 52-si, fərdi tədbirə qoyulan investisiyaların artacağını gözləyir, 39% -i isə hibrid hadisələr üçün xərclərin artacağını söyləyir.

Marka məlumatlılığı, etibar/güvən və təhsil hələ də bunun əsas səbəbidir

“Rəqəmin real həyat olmadan mövcud olmadığını başa düşdük. İndi marka şüuru və güvən üçün daha çox ‘gündəlik və orijinal məzmun’ üzərində işləyirik. Satış ilk deyil, son addım olacaq ”.

Şirkətlərdə məzmun marketinqinin profili yüksəlsə də, əsas məqsədi marka şüurunu qorumaqdır (bu araşdırmanı apardığımız onilliklər ərzində demək olar ki, hər il olduğu kimi.) Marketoloqların 80% -i marka şüuruna nail olmaqda müvəffəqiyyətli olduqlarını bildirir, 75% -i isə etibarlılıq/güvən yaradır və 70% -i məzmun marketinqinin auditoriyanı öyrətdiyini söyləyir.

Ümid edirik ki, 2022 -ci il məzmun marketinq strategiyanızı və büdcənizi inkişaf etdirərkən bu nəticələrin faydalı olacağını düşünürük. Özünüzə nəyə sərmayə qoyduğunuzu və məzmun marketinqinin nəhayət şirkətinizdəki masada yer alıb -almadığını bizə bildirin.

970 Views