B2B marketinq nədir?
E-ticarətdə bir çox iş modeli var və B2B bu iş modellərindən biri olaraq önə çıxır və geniş istifadə olunur. B2B biznes modeli həm ənənəvi, həm də onlayn ticarətdə istifadə olunur.
B2B -nin İngilis dilindən tərcümədə “Biznesdən biznesə” kimi qəbul olunur. B2B iş modelində şirkətlər birbaşa istehlakçılara deyil, pərakəndə satış edən və toplu məhsul alan şirkətlərlə əlaqə saxlayırlar. Bu səbəbdən bu iş modelinə biznesdən biznesə deyilir.
B2B marketinqdə topdan məhsul alışı ilə məşğul olan şirkətlərə əlavə olaraq, istehsalçılar pərakəndə satış şirkətlərinə də satış edə bilərlər. Buna görə də fərqli B2B modelləri də mövcuddur.
B2B növləri
B2B marketinq növlərini 3 əsas başlıq altında qruplaşdıra bilərik. Bu başlıqlar aşağıdakı kimidir:
Məhsula əsaslanan B2B
Adından da göründüyü kimi, bu tip B2B -də ticarət fiziki bir məhsulun alqı -satqısı yolu ilə həyata keçirilir. Bütün fiziki məhsullar bu kateqoriya altında təyin edilə bilər.
Xidmətə əsaslanan B2B
Bu iş modelində, fiziki məhsullar əvəzinə müvafiq şirkət üçün həll yolları istehsal edən xidmət yönümlü xidmət məhsullarına diqqət yetirilir. Marketinq və/və ya reklam agentlikləri və maliyyə həlləri təklif edən şirkətlər bu iş modelinə nümunə olaraq verilə bilər.
Proqram əsaslı B2B
B2B-nin başqa bir iş modeli, proqram yönümlü həllərin təklif edildiyi müəssisələrdir. Bu modeldə ehtiyaclarına uyğun proqram həlləri birbaşa şirkətlərə təqdim olunur. Müştəri əlaqələri idarəetmə proqramı, marketinq avtomatlaşdırma proqramı və analitik həllər təqdim edən şirkətlər bu iş modelinə nümunə olaraq verilə bilər.
B2B və e-ticarət
Biznesdən biznesə satışlar onlayn alış-verişdə də edilə bilər. Yuxarıda göstərilən hər üç iş növü e-ticarət sektoruna daxil edilə bilər. Burada vacib məqam odur ki, satış aparacaq şirkət ənənəvi ticarətdən fərqli olaraq müştərilərinə elektron ticarət saytı vasitəsilə çatır və satışlarını bu sayt vasitəsilə həyata keçirir.
Məhsulları İnternet üzərindən satmaq, markaların müəyyən yerlərdən asılı olmayaraq dünyanın hər yerindən müştərilərə çatmasını asanlaşdırır. Bu səbəbdən B2B şirkətləri e-ticarət sektoruna böyük maraq göstərir.
B2B -də rast gəlinən problemlər
Bütün iş modellərində olduğu kimi, B2B şirkətlərinin qarşılaşdığı bəzi problemlər var. Bu problemlərdən xəbərdar olmaq onları həll etməyi və uzun müddətdə işinizi inkişaf etdirməyi asanlaşdırır.
Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi
Biznesdən biznesə satışda firmalar arasındakı münasibətlər istehlakçılarla olan münasibətlərdən fərqlidir. Daha çox həcm və hərtərəfli satışlar edildikcə, şirkət rəsmiləri ilə yaxşı əlaqələr qurmaq lazımdır. Bu ünsiyyətin davamlılığını təmin etməklə yanaşı, iş prosesində gecikmədən düzgün ünsiyyət qurmaq da vacibdir.
Bundan əlavə, qlobal şirkətlərlə işləyərkən, xarici dildə ünsiyyət tələb olunacağı üçün lazım olduqda tərcüməçilərlə işləmək lazım gələ bilər. Ünsiyyət çətinliyi ilə yanaşı, mədəni fərqliliklər də qlobal iş müqavilələrində bəzi çətinliklərə səbəb ola bilər.
Marketinq və reklam işləri
B2B birbaşa istehlakçılara çatmadığından marketinq və reklam variantları bir qədər az ola bilir. Məzmun istehsalı, reklam kampaniyası yaradılması və doğru kanalların yaradılması kimi proseslər, biznesdən biznesə satan şirkətlərin marketinq və reklam proseslərində çətinlik yarada bilər.google
B2B satışlarınızı artırmaq üçün bəzi strategiyalar təyin etməlisiniz. Bunlar aşağıdakılardır.
Hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin
Doğru auditoriyaya çatmaq və məhsullarınızı əlaqədar şirkətlərə yönəltmək üçün hədəf auditoriyanızı ən yaxşı şəkildə təyin etməlisiniz. Bu prosesdə satdığınız məhsulu tələb edəcək şirkətləri müəyyən etmək və onlara bu şirkətlərin istifadə etdiyi əlaqə vasitələri ilə çatmaq çox vacibdir.
Doğru ünsiyyət kanallarından istifadə edin
Hədəf auditoriyanızı təyin etdikdən sonra, bu auditoriyanın yerləşdiyi sosial media, rəqəmsal nəşrlər və ya digər ünsiyyət kanallarını təyin edərək hədəf auditoriyanıza bu şəkildə çatmaq vacibdir.
Rəqəmsal marketinq araşdırmaları aparın
Hədəf auditoriyanızı və onlara çata biləcəyiniz kanalları təyin etdikdən sonra rəqəmsal marketinq çalışmalarınız üçün strategiyalar hazırlamalısınız. Rəqəmsal marketinq fəaliyyətləri ilə onlayn platformalarda tanıtım fəaliyyəti edərək daha geniş auditoriyaya çata və məhsullarınız və markanız haqqında məlumatlılığı artıra bilərsiniz.
İstifadəçi təcrübəsini artırın
E-ticarət saytınızda B2B iş modeli ilə satış edərkən, istehlakçılar məhsullarınıza asanlıqla daxil ola, axtardıqları məhsulları asanlıqla tapa və ödəniş əməliyyatlarını asanlıqla həyata keçirə bilməlidirlər. Bu nöqtədə istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq çox vacibdir.
Keyfiyyətli məhsul şəkillərindən istifadə edin
B2B satışlarında, müştərilərinizə məhsullarınız haqqında mümkün olan ən yaxşı məlumatı verməlisiniz. Bu nöqtədə məhsul şəkillərinizin vəzifəsi olduqca böyükdür. Keyfiyyətli fotoşəkillərdən istifadə etmək müştərilərinizə məhsulları daha yaxşı görməyə imkan verir.
SEO-ya diqqət yetirin
SEO araşdırmaları etmək axtarış sorğularından orqanik şəkildə trafik almağa kömək edəcək. Məhsul səhifələrindən əlavə olaraq açılış səhifələrinizdə və bloqlarınızla SEO edərək orqanik trafik cəlb etməyə çalışmalısınız.
Leave a Reply