A/B testi (bölmə test və ya bucket testi olaraq da bilinir) hansının daha yaxşı işlədiyini müəyyən etmək üçün bir veb səhifənin və ya tətbiqin iki versiyasını müqayisə etmək üsuludur. AB testi əslində bir səhifənin iki və ya daha çox variantının təsadüfi istifadəçilərə göstərildiyi bir təcrübədir və müəyyən bir dönüşüm hədəfi üçün hansı versiyanın daha yaxşı işlədiyini təyin etmək üçün statistik analizdən istifadə olunur.

Variantları mövcud təcrübə ilə birbaşa müqayisə edən bir AB testi yayımlamaq, veb saytınızdakı və ya tətbiqinizdəki dəyişikliklər haqqında aktual olan suallar verməyə və sonra bu dəyişikliyin təsiri haqqında məlumat toplamağa imkan verir.

A/B testinin məqsədi fərqli məzmun və dizayn nümunələrini qarşılaşdırmaqla müqayisə etməkdir. Bu müqayisənin məqsədi A/B test etdiyiniz sistemdən asılı olaraq fərqli ola bilər. Ana səhifə, üzvlük səhifəsi, satış səhifəsi, açılış səhifəsi  üçün fərqli A/B testləri həyata keçirə və hədəflədiyiniz  hərəkətin dəyişməsini izləyə bilərsiniz.

A/B Testi necə tətbiq olunur?

A/B testini həyata keçirərkən edilməli olan şey, fərqli məzmun və dizayn modellərini fərqli ziyarətçilərə yönəltməkdir. Əslində eyni istifadəçilər üzərində fərqli nümunələri sınamaq da məqsədəuyğundur, lakin yeni ziyarətçi axınının çox olduğu hallarda ciddi bir cavab almaq çətin olacaq.

A/B testində bir veb səhifəsi və ya tətbiq ekranını götürüb eyni səhifənin ikinci versiyasını yaratmaq üçün dəyişiklik edirsiniz. Bu dəyişiklik tək başlıq və ya hər hansı düymə qədər sadə ola bilər və ya səhifəni tamamilə yenidən dizayn edə bilərsiniz. Sonra trafikinizin yarısı səhifənin orijinal versiyasında , digər yarısı isə səhifənin dəyişdirilmiş versiyasını göstərəcək.

Ziyarətçilərə hər hansı dəyişiklik təqdim edildikdə, onların hər bir versiya ilə qarşılıqlı əlaqəsi ölçülür və analitik lövhədə toplanır. Daha sonra, statistik motorlarla təhlil edilir. Sonra isə edilən dəyişikliyin ziyarətçinin davranışına müsbət, mənfi və ya heç bir təsiri olmadığını müəyyən edə bilərsiniz.

A/B Test Alətləri

A/B testini həyata keçirmək istədiyiniz zaman qarşınıza həm pullu, həm də pulsuz variantları olan bir çox test alətləri çıxır. Bu alətlərdən istifadə etmədən sahib olduğunuz alətlərlə sağlam bir test həyata keçirmək mümkün deyil.

  1. Bu alətlərdən ən populyarlarından biri Google Website Optimizerdir. Bu, Google tərəfindən təklif olunan pulsuz A/B test alətidir.
  2. VWO qısaldılmış Visual Website Optimizer də tövsiyə olunan alətlər arasındadır. Ödəniş edərək istifadə edə biləcəyiniz bu sistem daha çox vizual dəyişikliklərə diqqət yetirir. İstifadəsi çox sadə olduğu üçün bu alətə xüsusi üstünlük verilir.
  3. Performable – Fərqli kanallardan alınan ölçülərlə saytınızın performansını artırmaq üçün bir xidmət. Heç bir kodlaşdırma biliyi tələb etmir və ətraflı trafik təhlili təqdim edir.

Əlbəttə ki, bu test alətləri həmişə tək seçiminiz deyil. Bazarda fərqli xüsusiyyətlər təqdim edən və fərqli üstünlüklərə malik bir çox test vasitəsi var.

A/B Test Prosesi

Testləri yaratmaq üçün istifadə edə biləcəyiniz A/B test addımları bunlardır:

Məlumat toplamaq: Analizləriniz tez -tez optimallaşdırmaya haradan başlamanız ilə bağlı məlumatlar verir. Məlumatlarınızı daha sürətli toplamağa imkan verə biləcəyi üçün saytınızda və ya tətbiqinizdə yüksək trafikli sahələrdən başlamağa kömək edir.

Hədəflər müəyyənləşdirmə: Dönüşüm məqsədləriniz, dəyişikliyin orijinal versiyadan daha uğurlu olub olmadığını müəyyən etmək üçün istifadə etdiyiniz ölçülərdir.

Hipotezlər yaradın: Bir məqsəd qoyduqdan sonra, “Niyə A/B testi” fikir və hipotezlər hazırlamağa başlaya bilərsiniz, çünki bunun hazırkı versiyadan daha yaxşı olacağını düşünürsünüz.

Variant yaradın: A/B test proqramınızı (məsələn, Optimallaşdırılmış) istifadə edərək veb saytınızın və ya mobil tətbiq təcrübənizin bir elementində istənilən dəyişiklikləri edin. Bu, bir düymənin rəngini dəyişdirmək, səhifədəki elementlərin sırasını dəyişdirmək, naviqasiya elementlərini gizlətmək və s. ola bilər. Bir çox aparıcı A/B test alətində bu dəyişiklikləri asanlaşdırmaq üçün vizual redaktor olur.

Təcrübələr edin: Təcrübənizə başlayın və ziyarətçilərin qoşulmasını gözləyin! Bu nöqtədə, saytınıza və ya tətbiqinizə gələn qonaqlara təcrübənizə əsaslanaraq təsadüfi bir nəzarət və ya dəyişiklik təyin olunur. Hər bir təcrübə ilə qarşılıqlı əlaqələri ölçülür, sayılır və hər birinin necə işlədiyini təyin etmək üçün müqayisə edilir.

Nəticələri təhlil edin: Təcrübəniz başa çatdıqdan sonra nəticələri təhlil etməyin vaxtı gəlmiş olur. A/B test proqramı sınaqdan keçirilən məlumatları təqdim edəcək və səhifənizin iki versiyasının necə işlədiyini, statistik olaraq əhəmiyyətli bir fərq olub olmadığını göstərəcək.

A/B testi Google və Business Manager (Facebook / Instagram) reklamlarında necə etdiyimizi qısaca araşdıraq.

Facebook və İnstagram -da reklam etməyimizə imkan verən Business Manager, interfeysinin açıq görünən bir hissəsində bu əməliyyatı həyata keçirmək üçün düymə mövcuddur. Sonra, açılan seçim pəncərəsindəki direktivlərə əməl etdiyimiz zaman, istədiyiniz dəyişikliklə seçilmiş hissənin surətini yaradır və paralel olaraq işə salmağa başlayır.

Normal bir A/B Testi üçün tövsiyə olunan iki həftəlik müşahidə müddətindən sonra, nəticələri araşdıraraq hansı versiyanın bizim üçün daha yaxşı işlədiyinə əsaslanaraq daha güvənli qərarlar verməyə hazır oluruq.

 

418 Views