Facebook piksel Facebook reklam fəaliyyətini optimallaşdıran bir veb analiz vasitəsidir. Veb saytınızdakı istifadəçilərin fəaliyyətini və hansı hərəkətləri etdiklərini başa düşməyinizə kömək edir. Bu skript həm də Facebook Business Manager və ya Ad Manager -də Event Manager -də mövcuddur. Facebook piksel, gəlirli bir Facebook reklam kampaniyası keçirmək şansınızı əhəmiyyətli dərəcədə artırır. Piksel sayəsində reklam kampaniyaları yarada və veb saytınızdakı hər hansı hərəkətdən məlumat toplaya bilərsiniz. Piksel istifadə edərək reklam kampaniyalarınıza yenidən marketinq, dönüşüm optimallaşdırması və geniş auditoriya kimi güclü xüsusiyyətlər əlavə edə bilərsiniz.

Bəs Facebook Piksel nə edir?

Piksel, bir veb sayt istifadəçisinin məlumatlarını və hərəkətlərini birləşdirərək analizləri əldə etmək və Facebook profilinə uyğunlaşdırmaq üçün daha asan edir. Məlumatları reklam nəticələrini yaxşılaşdırmaq, yenidən hədəfləmə reklamlarından istifadə etmək və hətta dönüşüm optimallaşdırması vasitəsi ilə veb saytınızı təkmilləşdirmək üçün istifadə edə bilərsiniz.

Facebook Piksel -in üstünlükləri

Ödənişsizdir

Məlumatlara əsaslanan qərarlarla xüsusi hərəkətlər göstərən doğru insanlara reklam göstərmək

Facebook reklamlarının effektivliyinin ölçülməsi

Facebook Analytics (gəlir hesabatı, veb sayt analizi üçün alternativ görünüş)

Hədəf auditoriyanızı daha yaxşı başa düşmək

Facebook reklamlarını oxşar hədəf kütlələrlə qazanclı bir şəkildə miqyaslandırmaq

Facebook Analytics -ə daxil olma imkanı verir

Facebook piksel yalnız reklam kampaniyası məqsədləri üçün deyil. Bir Facebook pikselinin qurulması, piksel əsaslı Facebook Analytics-ə giriş imkanı verir.

Facebook pikseli, veb saytınıza gələnlərin bir çox davranış ölçülərini izləyə bilər. Bu şəkildə izləyiciləriniz sizin üçün daha anlaşıqlı olur. İstifadəçilərinizin tətbiq olunan dəyişikliklərə necə reaksiya verdiyini bilə bilərsiniz ki, yenilikləri effektiv şəkildə sınayasınız. Məsələn, daha yaxşı bir görünüş əldə etmək üçün aşağıda sadalanan faktorlardan və məlumatlardan istifadə edə bilərsiniz.

İstifadəçilərinizin veb saytınızdan necə istifadə etməsi,

Ziyarətçilərin trafik mənbələri (məsələn, SEO trafiki),

İzləyicilərinizin demoqrafik məlumatları,

Facebook -un veb saytınızdan çəkdiyi

İstifadəçi qeydləri,

Müştəri yolu,

Ən yüksək performanslı məzmun (lar).

Bu məlumatlarla təmin edə biləcəkləriniz:

Gəlirlərin inkişafı

Satınalma fəaliyyətinin izlənməsi

Müştəri dəyərləri

Daha çox inkişaf və böyümək əldə etmək məqsədilə onlayn işinizi optimallaşdırmaq və təkmilləşdirmək üçün Facebook analizlərini təkmilləşdirilmiş piksel məlumatları ilə özəlləşdirə bilərsiniz. Facebook analitikası digər analitik vasitələrinizi (Google Analytics kimi) əvəz etməməlidir. Yalnız digər analitik vasitələrinizə əlavə olaraq ziyarətçilərinizə dərin bir analiz və fikir verən pulsuz və faydalı bir vasitə olaraq görülməli və istifadə edilməlidir.

Yəqin ki, pikselin sizə verdiyi ən yaxşı xüsusiyyətlərdən biri də Facebook reklamlarınızda bənzər auditoriyaların istifadəsidir. Bənzər izləyicilər sayəsində, veb saytınızda artıq hərəkət edən insanlarla eyni və ya oxşar xüsusiyyətlərə sahib insanlara tez bir zamanda çata bilərsiniz. Bənzər auditoriyaların alqoritm əsasında əvvəlki ziyarətçilərinizlə eyni şəkildə hərəkət edə biləcəyi təxmin edilir. Çox vaxt, əlbəttə ki, dəqiq nəticələr verir. Ancaq heç vaxt 100% nəticə əldə edə biləcəyiniz şəkildə plan qurmamalısınız. Bənzər auditoriyanızla hansı birləşmənin daha yaxşı işlədiyini başa düşmək üçün çoxlu testlər etmək faydalı olacaq.

Piksel olmadan Facebook reklam büdcənizdə itkilər yaşamaq şansınız yüksəkdir. Facebook piksel, kampaniyalarınızı daha gəlirli hədəflər üçün optimallaşdırmağa imkan verir. Facebookdakı reklamlarınızdan maksimum səmərəlilik əldə etmək istəyirsinizsə, piksel son dərəcə vacib bir elementdir. Məsələn; Yalnız Facebookun tıklamalar və ya göstərimlər kimi təklif etdiyi üst səviyyəli kampaniya seçimlərinə güvənmək bəzən lazım olan nəticələri verə bilər.

Dönüşümləri ölçmək və optimallaşdırmaq, onlayn reklam edərkən heç vaxt atlamamalı olduğunuz bir addımdır. Veb saytınızda bir piksel quraşdırılmasa, Facebook reklamlarınızın nəticələrini birbaşa ölçmək mümkün olmayacaq. Əlbəttə ki, bütün kampaniyalarınızdakı dönüşümləri bir yerdə ölçmək üçün Google Analytics hədəflərinizdən istifadə edə bilərsiniz. Ancaq piksel olmadan, Facebook dönüşümünü təkmilləşdirmək üçün reklam kampaniyalarınızı optimallaşdıra bilməz. Bu səbəbdən bu sahədə reklam verilərkən piksellər lazım olur.

Bir piksel vasitəsilə avtomatik olaraq izlənilən standart hadisələr var. Alın, səbətə əlavə edin, ödəməyə başlayın, zəng edin, abone olma, ödəniş məlumatlarının əlavə edilməsi və daha çoxu. Bu standart hadisələri fərdiləşdirə və onları xüsusi dönüşüm olaraq qura bilərsiniz.

Facebook Pixel’i necə yükləmək və quraşdırmaq olar?

Facebook pikselini quraşdırmaq çox sadədir. Events Manager -də piksel yaratarkən aldığınız kodu kopyalaya və veb saytınızın yuxarısındakı başlıq bölməsinə əlavə edə bilərsiniz.

Google Tag Managerdən istifadə

Piksel qurmağın ən asan yolu Google Tag Managerdən istifadə etməkdir. Bunun üçün;

Google Tag Manageri açın,

İş inteqrasiyası aparın,

Google Tag Manageri hesabınıza qoşulun və piksel birbaşa quraşdırılacaqdır.

505 Views