Veb saytların hazırlanmasında SEO tələbləri
Bir çox SEO mütəxəssisləri hələ də müntəzəm olaraq ən əsas funksiyalardan məhrum olan axmaq vebsaytlarla qarşılaşırlar. Hansı platformaya qərar verilməsindən asılı olmayaraq, aşağıdakı xüsusiyyətlərin əldə oluna biləcəyini təmin etmək üçün SEO-ların yeni veb-sayt layihəsinin ilkin mərhələlərində iştirakını təmin etmək vacibdir.
Səhifə başlıqlarına və meta təsvirlərinə fərdi nəzarət
Hər bir səhifənin başlığı və meta təsviri unikal və təmsil etdikləri səhifəyə uyğun olmalıdır. Səhifə başlıqlarının və meta təsvirlərinin qaydalara əsaslanan avtomatik yaradılması tamamilə yaxşıdır və düzgün konfiqurasiya edildikdə daha böyük saytlarla mübarizənin ən təsirli yoludur, lakin təkmil SEO üçün veb saytınız platformanız hər səhifədə səhifənin başlığını və meta təsvirini fərdiləşdirməyə imkan verməlidir. .
Bu sahələri fərdiləşdirə bilmək , üzvi axtarışdan kliklənmə dərəcələrini yaxşılaşdırmaq üçün strategiyaları sınamağa kömək edə bilər ki, bu da öz növbəsində reytinqlərinizi yüksəltməyə kömək edə bilər.
Redaktə edilə bilən, Axtarış Mühərrikinə uyğun URL Strukturu
Təsviri URL həm insanlara, həm də axtarış motorlarına səhifənin nə haqqında olacağına dair göstəriş verir.
Axtarış motoruna uyğun URL nümunəsini aşağıda görmək olar:
www.example.com/ mountain-bikes/red-bikes
Bunun əksinə olaraq, aşağıdakı URL insanlar və ya axtarış motorları üçün təsviredici deyil və buna görə də axtarış motorlarına uyğun olaraq təsnif edilməyəcək:
www.example.com/ cat=12/bike?12654
Axtarış motoruna uyğun URL strukturu üçün arqumenti əlavə etmək üçün – Google aşağıdakıları bildirir :
Məzmununuzu elə təşkil etməyi düşünün ki, URL-lər məntiqi və insanlar üçün ən başa düşülən şəkildə qurulsun (mümkün olduqda, uzun ID nömrələri deyil, oxuna bilən sözlər).
Yeni veb sayt platforması seçərkən URL-lər üçün digər mülahizələrə aşağıdakılar daxildir:
- Sessiya identifikatorlarını istisna edin: əgər səhifələr düzgün qaydada kanonlaşdırılmayıbsa və/yaxud Axtarış Konsolunda xaric edilməyibsə , parametrlər dublikat məzmun problemlərinə səbəb ola bilər . Xoşbəxtlikdən, bir neçə platforma artıq URL-də sessionID-lərdən istifadə edir.
- Məhsulun URL-lərinin yalnız onların hansı kateqoriyaya daxil olmasından asılı olmadığından əmin olun – bu , birdən çox kateqoriyada məhsula sahib olmaq istəyən e-ticarət mağazaları üçün dublikat məzmun problemlərinə səbəb ola bilər .
Fərdiləşdirilə bilən Səhifə Başlıqları
Başlıq etiketləri SEO üçün hələ də vacibdir və səhifə başlıqları və meta təsvirləri ilə bağlı tövsiyələrə əsasən, bütün başlıqlar optimal üzvi performans üçün fərdiləşdirilə və unikal olmalıdır.
Mən hələ də saytın naviqasiya menyusunda istifadə edilən lövbər mətninə nəzarət edən səhifə adına əsasən başlığın avtomatik yaradıldığı saytlarla qarşılaşıram .
Məsələləri çətinləşdirməmək və səhifə başlıqlarını nə qədər optimallaşdıra biləcəyinizi məhdudlaşdırmamaq üçün naviqasiya menyusundan asılı olmayaraq hər bir səhifənin başlıqlarını redaktə edə bildiyinizə əmin olun.
Redaktə edilə bilən Şəkil Başlıqları və ALT Mətni
Şəkil başlıqları və ALT mətni Google tərəfindən təsvirin nəyi təmsil etdiyini başa düşməyin bir yolu kimi istifadə olunur. Bu atributları redaktə etmək səhifədəki SEO-nun vacib elementidir və həqiqətən də Google şəkil axtarışı üçün optimallaşdırmadır .
İstənilən yeni veb-sayt platforması şəkillər saytdakı səhifəyə yüklənən zaman şəkil başlıqlarının, alternativ mətnin və başlıqların sadə fərdiləşdirilməsini təklif etməlidir.
Dinamik olaraq yaradılan XML sayt xəritələri
Bəzən yaxşı qurulmuş bir saytın axtarış motorlarına səhifələrini kəşf etməyə və taramasına kömək etmək üçün XML sayt xəritəsinə ehtiyac olmadığı iddia edilsə də, aşağıdakıları qeyd etmək vacibdir:
- XML sayt xəritələri əsas səhifələri vebmaster alətləri platformaları vasitəsilə axtarış motorlarına qeyd etmək üçün əla bir yoldur, eyni zamanda axtarış motorları indeksləmədikləri və ya taramada çətinlik çəkən səhifələri işarələyəcək .
- Dinamik sayt xəritələri sayt sahiblərinə Google-a yeni URL-lərin mövcudluğunu dərhal vurğulamağa imkan verir .
Könüllü Breadcrumb Naviqasiyası
Bir çörək qırıntısı naviqasiyasından istifadə veb saytınızın Google-un axtarış nəticələrində necə görünməsini yaxşılaşdıra bilər və beləliklə, hər hansı bir yeni veb sayt quruluşunda nəzərə alınmalıdır.
Google bu yaxınlarda mobil axtarış parçalarında URL-ləri sayt adı və çörək qırıntıları ilə əvəz etdi.
Veb ustaları indi çörək qırıntıları sxemindən istifadə edərək Google-da öz çörək qırıntıları naviqasiyasını vurğulaya bilirlər ki, bu da məni növbəti tələbə gözəl şəkildə gətirir.
Strukturlaşdırılmış məlumatları həyata keçirmək bacarığı
Strukturlaşdırılmış məlumat, axtarış motorlarına xam HTML-i taramaqla məzmununuzu daha yaxşı kateqoriyalara ayırmağa və indeksləşdirməyə kömək edən bir dəyərin adı ilə qoşalanması sistemidir.
Hər hansı bir yeni veb-saytın qurulmasında nəzərə alınmalı olan strukturlaşdırılmış məlumatlardan istifadənin populyar üsulları aşağıdakılardır:
- Schema.org (çox vaxt Şema işarələmə adlanır) – bu, səhifənizin SERP-lərdə təmsil olunma tərzini yaxşılaşdırmaq üçün HTML-yə əlavə edə biləcəyiniz (buna görə də “işarələmə”) xüsusi mikro verilənlər lüğətidir. E-ticarət saytlarında məhsul sxemini əlavə etmək bacarığı e-ticarət pərakəndə satışçılarına SERP-lərdə fərqlənməyə kömək edir, eyni zamanda məhsul rəylərini qeyd etmək imkanı da CTR-ni artırmağa kömək edə bilər:
- Facebook Açıq Qrafik və Twitter Kartlarının işarələnməsi – bunlar sosial media yazısında URL-dən hansı şəkil və təsvirin göstəriləcəyi kimi məlumatları təhlil etmək üçün istifadə olunan işarələmə növləridir.
WordPress və Magento kimi populyar məzmun idarəetmə sistemləri strukturlaşdırılmış məlumatların həyata keçirilməsini dəstəkləmək üçün bir sıra plaginlər və genişləndirmələr təklif edir.
Fərdi 404 Səhifə Funksionallığı
404 səhifəsini fərdiləşdirmək imkanı məhsul satılıb və ya dayandırılmış olsa belə, ziyarətçiləri vebsaytda saxlamağa kömək edə bilər. Bu, saytınıza daxil olan istifadəçilərə etibarlı alternativlər təqdim edə bilsəniz, hələ də sağlam axtarış həcmini saxlayan məhsullar üçün axtarış görmə qabiliyyətini saxlamaq üçün əla bir yoldur.
Reytinqləri və trafiki saxlamaq üçün xüsusi 404 səhifədən istifadənin gözəl bir nümunəsini səhifələri silmək əvəzinə stokda tükənmiş mesajı göstərən və səhifəyə daxil olan istifadəçilərə oxşar məhsulları göstərən Evans dövrləri ilə görmək olar:
Xüsusi 404 səhifənin bir ton yaradıcı nümunəsi var , lakin nəzərə alınmalı olan bir şey var ki, bu səhifələr hələ də 404 status koduna xidmət etməlidir – əks halda onlar üzvi performansa ciddi təsir göstərə biləcək yumşaq 404 səhvlərinə səbəb olmaq riskini daşıyırlar.
Daxili Axtarış Funksionallığı
Orta hesabla ziyarətçilərin 30%-i aktivləşdirildiyi təqdirdə sayt axtarışını həyata keçirəcək .
Sayt axtarışı funksionallığı istifadəçilərə axtardıqlarını tez tapmağa imkan verir, eyni zamanda vebmasterlərə yeni səhifə imkanlarını müəyyən etməyə və daha geniş açar sözlər üçün üzvi görünürlük yaratmağa kömək edə bilər.
Mobil Dostluq Funksionallığı
Bu heç də ağılsızlıq deyil – hər hansı bir veb sayt Google və digər axtarış sistemlərində yaxşı sıralanma şansına sahib olmaq üçün tam mobil uyğun olmalıdır , ideal olaraq mobil UX ilə əsas kimi hazırlanmışdır.
Mobil dostluq hesab edilən iki əsas element:
- Səhifələr daxil olan cihazın ölçüsünə uyğun baxış pəncərəsini təyin etməlidir
- Səhifələrin məzmunu baxış pəncərəsinə uyğun olmalıdır
Qısacası, cavab verən veb -saytı dəstəkləyən platforma bu baxış tələblərinə cavab vermənin ən asan yoludur.
Saytın sürət tələbləri
Saytın sürəti indi Google sıralama faktorudur . Buna görə də hər hansı yeni veb-sayt platforması aşağıdakı tələbləri yerinə yetirməyi bacarmalıdır:
- Server cavab müddəti <500ms.
- Server brauzerin keşlənməsini və fayl sıxılmasını dəstəkləyir .
- JS və CSS-in kiçildilməsini dəstəkləyir .
RSS ilə blog inteqrasiyası
Bloq, sayta daxil olan bağlantıları cəlb etmək üçün nəzərdə tutulmuş məzmunun yerləşdirilməsi üçün ideal bir üsuldur və hər hansı bir yeni veb sayt quruluşunda nəzərə alınmalıdır.
RSS məzmununuzun axtarış motorları tərəfindən daha tez seçilməsinə və daha sürətli indeksləşdirilməsinə kömək edə bilər.
Özelleştirilebilir Menyu
İstənilən vebsaytda siz əsas naviqasiyanıza müəyyən səhifələri daxil etməyi (və ya daxil etməməyi) seçə bilməlisiniz.
Elektron ticarət saytları həmçinin naviqasiya menyusunu avtomatik yaratmaq üçün kateqoriya iyerarxiyasına əsaslanaraq naviqasiyanın birdən çox sahəsindən alt kateqoriyalara keçid imkanı təklif etməlidir (bu, daha çox alt kateqoriyaya keçid etmək istəsəniz, dublikat məzmuna səbəb ola bilər) naviqasiyanın bir sahəsindən daha çox!)
Veb sayt naviqasiyası üçün digər mülahizələrə aşağıdakılar daxildir:
- Naviqasiya düz HTML mətnində göstərilməlidir (linklər JS, CSS və kukiləri deaktiv edən istifadəçilər üçün hələ də klik edilə bilər)
- Naviqasiyada istifadə olunan anker mətni səhifə adlarından kənarda fərdiləşdirilə bilər
Fərdiləşdirilə bilən Kanonik Teqlər və Səhifələmə Teqləri
Bu, insanların tez-tez əldən verdiyi ən vacib elementlərdən biridir – platforma kanonik etiketləri dəstəkləyirmi? Qabaqcıl qaydaları inteqrasiya etmək və müvafiq yerlərdə fərdi kanonikləri daxil etmək nə qədər asandır?
Kanonik teqlər Google-a bənzər səhifələr dəstlərinin “üstünlük verilən” versiyasını vurğulamaqla təkrar məzmunun qarşısını almağa imkan verir:
Nəticə
Ən yaxşı SEO təcrübələrinə cavab vermək üçün veb saytın tələb olunan funksionallığını planlaşdırmaq, zamanla platformalarda bahalı yenidən dizaynlara və etiketləmə xüsusiyyətlərinə qənaət edəcəkdir. Veb saytınızın platformasını gələcəkdə tamamilə yoxlamaq üçün heç bir yol olmasa da, çoxlu sayda qlobal istifadəçilər tərəfindən istifadə olunan CMS -ə üstünlük vermək təhlükəsiz bir bahisdir.
Və hər şey uğursuz olarsa..
Əlbəttə ki, yeni veb-sayt platforması əldə etmək baha başa gələ bilər və sadəcə olaraq bütün müəssisələr üçün mümkün deyil.
Fərdiləşdirməyə imkan verməyən CMS ilə sıxışmısınızsa, o zaman məsləhət və səyləriniz boşa çıxmış kimi görünə bilər – lakin bilirdinizmi ki, siz həqiqətən Google teq meneceri vasitəsilə HTML dəyişikliklərini həyata keçirə bilərsiniz ? Bu , hətta ən məhdudlaşdırıcı veb sayt platformalarında belə üzvi performansı artırmaq üçün strukturlaşdırılmış məlumat işarələməsinin əlavə edilməsi kimi müəyyən dəyişikliklər etməyə imkan verəcək!
Leave a Reply