Veb saytınızın pulsuz reklamı

Büdcə ilə veb saytınızı tanıtmağın yollarını axtarırsınız? Bəs bu reklamı pulsuz da edə biləcəyinizi bilirsinizmi ?
Veb saytınızı reklam etməyin və ya veb sayt trafikini pulsuz artırmağın bir neçə yolu olduğunu bilirdinizmi?

Sayt reklamı büdcənizi azaltmaq  məcburiyyətində deyil. Veb saytınızı reklam etməyin və ya daha çox trafik əldə etməyin  pulsuz yolları mövcuddur. Bu reklamı məhdud marketinq büdcəsi olan kiçik müəssisələr üçün böyük xərc ola bilər. Pulsuz reklam sizə lazım olan tək şey olmasa da, bu, veb-saytı tanıtmaq üçün yaxşı başlanğıcdır.

Bu blogda trafik əldə etməyin  pulsuz yollarını paylaşırıq.

SEO -nu təkmilləşdirin

Birincisi, SEO nə deməkdir? SEO Search Engine Optimization üçün qısaldılmış sözdür. Bu, axtarış motorlarına daha yaxşı müraciət etmək üçün saytınızın səhifələrini uyğunlaşdırmaq prosesinə aiddir. Bir çox müəssisə SEO şirkətlərini işə götürmək üçün ildə minlərlə dollar xərcləyə bilər. Həqiqət budur ki, siz bir qəpik xərcləmədən axtarış motorunuzun reytinqini yaxşılaşdıra bilərsiniz.

Başlanacaq yer veb saytınızdakı hər səhifənin başlığıdır. 

Səhifənin başlığı brauzerinizin tabında görünən şeydir. Saytınızdakı hər bir səhifənin unikal başlığı olmalıdır. Çünki o , istifadəçilərə və ya axtarış sistemlərinə hər səhifədə hansı unikal məzmunun olduğunu bildirsin.

Bu başlıq müştərilərinizin axtara biləcəyi açar söz və ya ifadə olmalıdır.

Səhifənizin başlıqları üçün hansı açar sözlərdən istifadə edəcəyinizə əmin deyilsiniz ? O zaman onları bir neçə yolla pulsuz tapa bilərsiniz. Biri Google açar söz aləti planlayıcısı vasitəsidir. Ondan istifadə etmək üçün siz Google Ads-də qeydiyyatdan keçməlisiniz. 

Açar sözlərdən bu şəkildə istifadə etmək saytınızın Google və ya Bing-də yüksək yer tutma şansını artıra bilər. Əgər kifayət qədər yüksək yer tutsanız, veb sayt səhifələriniz axtarış motorlarında ödənişli reklamların altında pulsuz görünə bilər.

E-poçt marketinqinə diqqət yetirin

Birbaşa reklamın bir növü olan e-poçt marketinqi müəssisələrə məhsullar, xidmətlər, promosyonlar, xəbərlər və s. haqqında cari və ya potensial müştərilərlə əlaqə saxlamağa imkan verir. 

Əgər artıq bir e-poçt marketinq xidmətiniz və e-poçt siyahınız varsa, ondan istifadə edin!

Mütəmadi olaraq müştərilər və perspektivlərlə əlaqə saxlayın. Əgər siz onlara ayda yalnız bir və ya iki dəfə e-poçt göndərirsinizsə, yəqin ki, əlavə pul xərcləmədən tezliyi artıra bilərsiniz (və buna görə də e-poçtlarınızın görünməsi və oxunma şansını artıra bilərsiniz).

Sosial mediada aktiv olun

Son hesabata görə, kiçik biznesin 43%-i sosial medianın ən təsirli reklam vasitəsi olduğunu deyir. Məqsəd satışları artırmaq, brend yaratmaq və ya məlumat yaymaq olsun, sosial media şirkətlərə potensial müştəriləri müştərilərə çevirməyə imkan verir. Xüsusilə, kiçik və orta ölçülü bizneslər (KOB) müsabiqələr keçirmək, hədiyyələr vermək, videolar yerləşdirmək və digər şəkildə mütəmadi olaraq öz izləyiciləri ilə əlaqə saxlamaqla uğur qazanırlar.

Facebook və Twitter veb-saytların tanıtımı üçün mühüm rol oynayır.

Amma bugünkü kiçik bizneslər Pinterest, Instagram, LinkedIn və YouTube sosial mediaları daha populardır.

Bloq yazmağa başlayın

Bloq yazmaq son illərdə populyarlığını bir qədər itirdi. Unutmayın ki, siz ev sahibi saytın oxucularını dəyərli məlumatlarla təmin etməyi hədəfləyirsiniz – təkcə öz məhsullarınızı reklam etməklə kifayətlənməyin.

387 Views