Veb saytım niyə Google Axtarışda göstərilmir?

Niyə Saytınız Google Axtarışda Görünmür? 
Həqiqətən də son zamanlarda daha aktual olan bu problem nədən qaynaqlanır? Bunun bir çox səbəbləri var ki, bu səbəbləri öyrənib həll etmədikcə, Google veb saytınızı indeksləməyəcək və saytınız google axtarışlarında görünməyəcək.

Məhz bu səbəbdən bu bloq yazımda sizlər üçün bu problemin nədən baş verdiyini detallı şəkildə izah edəcəm. 

Odur ki, kofenizi süzün və oxumağa davam edin… 

İlk öncə saytınızın dəqiq URL və ya domen adını başqa sözlər olmadan axtararaq (məsələn: http://www.yourdomain.com) indeksləşdirildiyini yoxlayın. Saytınız Google axtarış nəticələrində görünmürsə və ya əvvəlkindən daha pis işləyirsə, Google-da saytınızın axtarış performansını yoxlayın .

Axtarış Reytinqinin Nə üçün Önəmi Var?

İnsanların böyük əksəriyyəti axtarış nəticələrinin ilk səhifəsini keçmir . Bu araşdırmaya görə , Google-un üzvi axtarış nəticələrində top siyahı trafikin 33 faizini alır, ikinci yer üçün bu göstərici 18 faizdir və trafik yalnız oradan aşağı düşür.

Beləliklə, saytınızın sadəcə Google , Bing və Yahoo tərəfindən indeksləşdirilməsi kifayət deyil .

.

Niyə Saytlar Axtarış Nəticələrində Sıralanmır?

Google çətin işdir. Saytınızın axtarış nəticələrində görünməsinə nə mane ola bilər:

  1. Google hələ veb saytınızı indeksləşdirməyib (çox yeni)
  2. Veb saytınız axtarış motoru taraması üçün optimallaşdırılmayıb
  3. Açar söz bazarınız çox rəqabətlidir
  4. Veb saytınızda “no indeks ” teqləri var
  5. Veb saytınız cəzalandırıldı və Google-dan silindi

Aşağıda saytınızın ( WordPress , Wix və Squarespace ) niyə sıralanmaması və Google axtarışında necə görünməsinin ümumi səbəbləri ətraflı şəkildə verilmişdir:

   1.Google hələ veb saytınızı indeksləşdirməyib

Bəzən axtarış sisteminin axtarış nəticələrini yeniləməsi bir həftə və ya daha çox çəkə bilər . Bunun səbəbi veb saytınızın yeni olması və heç bir daxil olan keçidlərin olmamasıdır.

Əvvəlcə Google Axtarış Mərkəzində hesab yaradın . Google Axtarış Mərkəzi, əvvəllər Google Veb Ustaları , veb saytınızı Google Axtarışda aşkar etmək üçün lazımi insanlara resurslarınıza baxmağa kömək etmək üçün buradadır.

Qeydiyyatdan keçib Google- u sitemap.xml URL-nizə yönəltdiyiniz zaman onlardan URL -lərinizi yenidən taramasını tələb edə bilərsiniz . Bununla belə, o qədər çox sorğu var ki, funksiya həmişə dərhal işləmir (xüsusilə yeni və ya böyük saytınız varsa).

Google Axtarış Mərkəzi hesabı yaratmaq istəmirsinizsə, URL-nizi Google-a əlavə etmək üçün bu keçidi sınayın: http://www.google.com/addurl/

Google bütün təqdim edilmiş URL-ləri indeksinə əlavə etmir. Ancaq yeni veb saytınız taranıbsa, onun indeksə çıxarılması bir və ya iki həftə çəkə bilər.

   2.Veb saytınız çox yenidir

Yeni veb saytınızı qurub işə saldınız? Onun axtarış motoru nəticələrində görünməyə başlaması adətən dörd həftə çəkə bilər. Hər şeyi tez bir zamanda onlayn əldə etməyə öyrəşmiş olsaq da, axtarış motoru indeksləri olduqca yavaş ola bilər. Buna görə də çox əsəbləşməzdən əvvəl möhkəm oturun, gözləyin və axtarış motoru alqoritmləri haqqında daha çox öyrənin .

    3.Veb saytınızda “index yoxdur” teqləri var

Axtarış motorlarına saytınızı və ya xüsusi səhifələrinizi indeksləşdirməməyi söyləmək üçün xüsusi koddan istifadə edə bilərsiniz . Siz və ya saytınızı tərtib edən kimsə bu kodu əlavə etsəniz, bu, onun axtarış nəticələrində niyə görünmədiyini izah edərdi.

    4.Veb saytınız axtarış sistemini taramaq üçün optimallaşdırılmayıb

Veb saytınızı axtarış sisteminə təqdim etdikdən sonra, məzmun üçün onu taramaq üçün saytınıza bir hörümçək göndərilir. Bu hörümçəklər saytınıza bir ziyarətçi kimi baxmır.

Saytınızı meta məzmun , açar sözlə doyma, müvafiq məzmun və bir çox digər amillər üçün skan edirlər.

Buna görə də, axtarış motorlarının veb səhifələrinizdə əslində hansı məzmunu gördüyünü nəzərə almalısınız.

    5.Açar söz bazarınız çox rəqabətlidir

Axtarış motorları dünya üzrə milyonlarla istifadəçiyə internetdə naviqasiya etməyə və milyardlarla vebsayt arasında xüsusi məzmun tapmağa kömək edir.

Daha az rəqabətli açar söz bazarını hədəflədiyinizə əmin olun ki, istehlakçınızın diqqətini cəlb edəsiniz.   

    6.Bütün açar sözlər bərabər deyil

Axtarış sistemlərində uyğun olmayan açar sözlər üçün sıralamaq asandır. Biznesiniz üçün sərfəli olan açar sözlər üçün sıralamaq çətindir .

Çətinlik ikiqatdır, biri biznesiniz üçün ən sərfəli açar sözü müəyyənləşdirir və ikisi sizi reytinqə yüksəltmək üçün biliyə malikdir.

     7.Veb saytınız Google-dan silindi

Əgər saytlar Google-un keyfiyyət qaydalarına uyğun gəlmirsə və ya digər səbəblərə görə, məsələn, saytlar istifadəçilərin məlumat əldə etmək imkanlarını zəiflədirsə, qanunla bunu etməyə borclu olduğuna inanırsa, Google saytları öz indeksindən və axtarış nəticələrindən müvəqqəti və ya daimi olaraq silə bilər. müvafiq məlumatları tapın.

Google saytınızı axtarış nəticələrindən silə bilər:

  • Deindexed –Domeniniz Google-dan tamamilə silindikdə. Qadağan kimi də tanınır.
  • Penalized(Cəzalandırıldı) –Domeniniz və ya səhifəniz hələ də mövcud olduqda, lakin səhifələrinizdən heç biri birbaşa axtarış sorğuları vasitəsilə tapılmadıqda. Bu cəza Google alqoritmi vasitəsilə avtomatik və ya Google Keyfiyyət Mühəndisi tərəfindən əl ilə tətbiq oluna bilər.
  • Sandboxed –Domeniniz və ya səhifəniz İndekssizləşdirilməyib və ya Cəzalandırılmayıb, lakin Google-dan əldə etdiyiniz trafik birdən-birə kəskin şəkildə azalır.

Saytınız keyfiyyət qaydalarımızı pozduğu üçün indeksimizdən bloklanıbsa, Google Search Console istifadə edərək bu barədə sizi xəbərdar edə bilər .

Saytınızın keyfiyyət təlimatlarımızı pozduğuna dair bildiriş alsanız, saytınızı bu qaydalara cavab verəcək şəkildə dəyişdirə, sonra yenidən baxılması üçün saytınızı təqdim edə bilərsiniz .

Axtarış motorlarının saytınızı taramasına mane olursunuz

WordPress, axtarış motorlarına saytınızı indeksləşdirməmək üçün göstəriş verməyə imkan verən daxili funksiya ilə gəlir. Yeni WordPress veb-saytını işə saldığınız zaman bu funksiya avtomatik olaraq aktivləşdirilir. Beləliklə, onu əl ilə söndürməlisiniz. Sizə lazım olan tək şey Parametrlər »Oxuma bölməsinə daxil olub Axtarış Sisteminin Görünüşü seçiminin yanındakı qutuyu qeyd etməkdir.

Veb saytınızın Google-da görünməsini necə təmin etmək olar

Veb saytınızın birinci səhifədə yer almasını istəyirsiniz (adətən 10 vebsayt siyahısı var). Biznesinizdən asılı olaraq, reytinqinizi yaxşılaşdırmaq üçün axtarış motorunun optimallaşdırılması və SEO strategiyalarından istifadə etməlisiniz.

    1.Hərtərəfli SEO auditini aparın

Gələcəkdə daha böyük uğur əldə etmək üçün indi veb saytınızın SEO auditini keçirməyin vaxtıdır . Bu, sizə harada dayandığınıza dair aydın bir görünüş verəcəkdir:

  • Saytda optimallaşdırma
  • Saytdan kənar optimallaşdırma
  • Açar söz seçimi

Və bu yalnız başlanğıcdır. Əl ilə auditin necə aparılacağını buradan öyrənin:  https://www.seomechanic.com/how-to-perform-seo-audit/

    2.Veb saytınızın məzmununa açar sözlər əlavə edin

Açar sözlər tək sözdən, dörd və ya beş sözdən ibarət qısa bir ifadədən ibarət ola bilər. Bunlar saytınıza uyğun olan və insanların Google-da axtarış edərkən istifadə edə biləcəyi terminlər olmalıdır.

Aydındır ki, onlar saytınızın nə haqqında olduğu ilə əlaqəli olmalıdır.

     3.Daha çox açar söz əlavə etmək üçün meta-teqlərdən istifadə edin

Meta-teqlər gizli koddur – vebsaytınızın ziyarətçiləri onları görmürlər, lakin saytınızı skan edən Google axtarış motoru “botları” onları götürəcək.

Əgər veb dizayn proqramınız varsa və ya HTML kodlamasını bilirsinizsə, bu meta-teqləri özünüz saytınıza əlavə edə bilərsiniz.

     4.Həddindən artıq rəqabətli olmayan açar sözlər tapın

Bunu anlamaq üçün Google-un pulsuz Açar Söz Planlayıcısından istifadə etməyi təklif edirik .

Bu açar söz tədqiqat aləti sizə xüsusi axtarış terminlərinin populyarlığını, həmçinin onlardan istifadə etməklə qarşılaşdığınız rəqabətin səviyyəsini ölçməyə imkan verir.

Yüksək rəqabət qabiliyyətli açar sözlər on minlərlə veb saytın üzərində mübarizə apara bilər, buna görə də bunları seçsəniz, Google-un birinci səhifəsində yer alma ehtimalınız az olacaq.

     5.Geri bağlantıları axtarın

Saytınıza geri keçidləri ehtiva edən veb səhifələr: Axtarış motorları üçün böyük amil keyfiyyətli orqanik geri bağlantılardır. Axtarış motorlarının axtardığı budur.

Veb saytınıza geri bağlanan bir neçə veb saytınız varsa, Google səhifənizə daha yüksək etibarlılıq və axtarış reytinqi verir.

      6.Google My Business-də saytınız üçün siyahı yaradın

Bu məsləhət fiziki yerləri olan kərpic və minaatan bizneslər üçündür.

Google My Business saytınızı xəritə siyahısı ilə əlaqələndirir. Buna görə də insanlar biznesinizi axtardıqda və ya biznesinizlə əlaqəli açar sözlərdən istifadə edərək axtarış etdikdə, onlar Google xəritə siyahısını tapacaqlar və əlavə məlumat üçün vebsaytınıza klikləyə bilərlər.

     7.Biznesinizə uyğun məzmuna sahib olun

Təqdim etdiyiniz məhsul və xidmətlərə xas olan məqalələr və ya digər materiallardan istifadə edin. Yalnız sıx əlaqəli olan doldurucudan istifadə etməyin.

Google-un alqoritmi orijinal, uyğun məzmunu olan saytları başqa yerlərdə təkrarlanan məzmunlu saytlardan daha yüksək sıralayır.

   Beləliklə bloqun sonuna gəldik. Hələ də sizlər üçün qaranlıq məqamlar varsa və ya bu kimi problemlərin həllində professional dəstək almaq istəyirsinizsə, Jugaad rəqəmsal marketinq agentliyinə müraciət edə bilərsiniz.

896 Views