TikTok reklamları
Reklamçılar indi TikTok-da üç müxtəlif formatda alış-veriş reklamları yayımlaya bilərlər.
TikTok, For You səhifəsindən kənara çıxan genişləndirilmiş yerləşdirmə seçimləri ilə üç növ alış-veriş reklamlarının tətbiqi ilə e-ticarət yeniliklərini davam etdirir.
Reklam növlərinə aşağıdakılar daxildir:
- Video alış-veriş reklamları
- Kataloq elanları
- Canlı alış-veriş reklamları
Yeni reklam formatlarına TikTok Reklam menecerində “Məhsul Satışı” məqsədi ilə daxil olmaq mümkündür.
Reklamçılar bu yeni alış-veriş reklamlarından TikTok-da e-ticarət mağazası ilə və ya olmadan istifadə edə bilərlər. (reklamlarınız üçün professional dəstək almaq üçün keçidə klik edə bilərsiniz.)
TikTok reklamları haqqında məlumat
Hər bir yeni reklam növü barədə ətraflı məlumatı sizin üçün toplamışıq.
Video alış-veriş reklamları
Video alış-veriş reklamları reklamçılara alıcılar üçün alış-veriş edə bilən videolar yaratmağa imkan verir.
Bu reklam növü mövcud TikTok reklamlarının xüsusiyyətlərini birləşdirir – kolleksiya reklamları və dinamik vitrin reklamları.
Video alış-veriş reklamları video kreativini və məhsulu müxtəlif növlərdə dinamik şəkildə birləşdirəcək. Format satışları artırmaq üçün məhsula xas xüsusiyyəti qabardmaq və ya diqqəti cəlb etmək üçün daha geniş brend mesajı ola bilər.
TikTok məlumat topladıqca, ən yaxşı konvertasiya birləşmələrini dinamik olaraq seçərək kampaniyanın performansını optimallaşdıracaq.
İstifadəçi elana toxunduqda, TikTok istifadəçinin satın almaq niyyətini daha yaxşı müəyyən etmək üçün tətbiqdaxili açılış səhifəsi yaradacaq. Bu səhifələr alıcılara məhsullar haqqında daha çox məlumat əldə etməyə və satın almağa hazır olduqda istifadəçiləri pərakəndə satıcının saytına yönləndirməyə imkan verir.
Kolleksiya reklamları və dinamik vitrin reklamları ilin sonuna qədər mövcud qalacaq, sonra TikTok video alış-veriş reklamlarının xeyrinə onları mərhələli şəkildə ləğv etməyi planlaşdırır.
Kataloq elanları
Kataloq siyahısı reklamları reklamçılara TikTok-da məhsul kataloqlarını tanıtmağa imkan verir.
Bu növ reklamın ən yaxşı tərəfi ondadır ki, video məzmun yaratmaq tələb olunmur.
Reklamlar brendlərə video çəkmədən TikTok auditoriyasının qarşısına çıxmağa imkan verir ki, bu da bir ilkdir
Kataloq siyahısı reklamları, videodan fərqli olaraq pərakəndə satıcının kataloqundan məhsul şəkillərini seçir. Sonra onları satıla bilən yerdə təbliğ edir. İstifadəçilər reklamları For You səhifəsində kəşf edirlər.
Canlı alış-veriş reklamları
Canlı alış-veriş reklamları canlı alış-veriş axınını təşviq etmək üçün xüsusi olaraq hazırlanmışdır.
Reklamlar insanları For You səhifəsindən canlı alış-veriş tədbirinə yönəltməyə kömək edir.
TikTok deyir ki, bu reklamlar satın almağa hazır olan insanların gözü qarşısında canlı alış-veriş etməyə trafiki artıra bilər.
Reklamlar üçün tələblər
Alış-veriş reklamlarına giriş reklamçılardan qabaqcıl siqnalları inteqrasiya etməklə və məhsul kataloqlarını əlaqələndirməklə “birinci səviyyə” statusuna çatmağı tələb edir. TikTok-da bütün prosesi təsvir edən bir PDF bələdçisi var.
Reklamçılardan alış-veriş reklamları yayımlamaq üçün tətbiqdaxili e-ticarət həlli olan TikTok Shop-dan istifadə etmələri tələb olunmur.
TikTok Shop alış-veriş reklamları ilə istifadə olunsa da, reklamçılar alıcıları xarici sayta yönləndirə bilərlər.
Leave a Reply