Ümumiyyətlə, internetdə məhsul satan müəssisələr rəqəmsal marketinq fəaliyyətləri üçün müəyyən sosial media platformalarından istifadə edirlər. İnstagram, Youtube, Tiktok, Facebook və Twitter kimi sosial media platformaları e-ticarət şirkətləri tərəfindən ən çox istifadə edilən sosial media platformaları olaraq bilinir.
Xüsusilə, iş adamlarının son zamanlar yeni sosial media platformalarından biri olan Tiktok -a üz tutduqları görülür. Çünki Tiktok, ölkəmizdə və dünyada ən çox istifadə edilən sosial media platformalarından biridir.
TikTokun Sosial Ticarətdə Rolu Nədəndir adlı bu yazıda sizə sosial ticarətlə TikTok arasındakı əlaqələr haqqında məlumat verəcəyik. Bu məqalədən bu məsələləri öyrənə və bu platformanı işiniz üçün istifadə edərək satışlarınızı artıra bilərsiniz.
Tik Tok Nədir?
Tiktok, 2016 -cı ilin sentyabr ayında Çində inkişaf etdirilən video çəkiliş, video paylaşma və canlı yayım xüsusiyyətlərinə malik bir sosial media platformasıdır. Zhang Yiming tərəfindən hazırlanan Tiktok, Çində Douyin olaraq tanınır.
Tik Tok gənclərin daha çox istifadə etdiyi bir sosial media platforması olduğundan hədəf auditoriyası gənclərdən ibarət olan müəssisələr üçün çox vacibdir.
Sosial Ticarət nədir?
Sosial media platformalarının ortaya çıxması ilə ortaya çıxan sosial ticarət anlayışı və dünyanın ən böyük normalarından biri olan elektron ticarət, sosial media platformaları vasitəsi ilə edilən ticarət və alış -veriş sisteminə verilən addır.
Sosial Ticarət indi Facebook, Instagram, Youtube, Tiktok və Twitter kimi sosial media platformalarında geniş tətbiq olunur. Son illərin ən populyar anlayışlarından olan sosial ticarətə qoyulan investisiyalar günü -gündən artır.
Elektron ticarət şirkətləri üçün TikTok-un əhəmiyyəti
Daha əvvəl TikTokun ən populyar sosial media platformalarından biri olduğundan bəhs etdik. Bu gün bu platforma həm vaxt keçirmək istəyən insanlar, həm də markalar tərəfindən istifadə olunur. Xüsusilə e-ticarət şirkətləri Tiktokdan istifadə edərək müəyyən üstünlüklərdən faydalanırlar. TikTok-un Sosial Ticarətdə Rolu nədir adlı məqaləmizin bu hissəsində, Tik Tokun e-ticarət şirkətləri üçün nəyə görə vacib olduğundan bəhs edəcəyik.
- Tik Tok, e-ticarət şirkətinin hədəf auditoriyasında olan insanların çoxunun ən çox istifadə edilən sosial media platformaları arasında olduğu bir platformadır.
- Tiktok sayəsində e-ticarət şirkətləri marka şüurunu artıra bilər.
- Tik Tok, müəssisələrin hədəf auditoriyasına çata biləcəyi bir sosial media platforması olaraq bilinir.
- Tiktok reklamları sayəsində müəssisələr aşağı büdcə ilə daha çox insana çata bilər.
- Tiktok, bu gün Influencer marketinq səylərinin cəmləşdiyi bir platformadır. Bir sözlə, Tiktok ilə müəssisələr fərqli istifadəçilərin izləyicilərinə çata bilər.
- Günümüzdə video məzmuna maraq artdıqca müəssisələr Tik Tok ilə daha populyar məzmun yarada bilərlər.
- E-ticarət şirkətlərinin TikTokdakı daim dəyişən tendensiyalarla əlaqədar gündəmdə qalmaları mümkündür.
- E-ticarət sektorunda fəaliyyət göstərən müəssisələr tiktok-dan istifadə etməyin bu faydalarından yararlanmaq istəyirlərsə, bir Tiktok hesabı yaratmalı və bu hesabdan paylaşım etməyə diqqət etməlidirlər. Beləliklə, biznesinizi sürətlə inkişaf etdirmək mümkündür.
Rəqəmsal Marketinq Fəaliyyəti
Sosial ticarət anlayışı ilə birlikdə düşünə biləcəyimiz ən əhəmiyyətli elementlərdən biri rəqəmsal marketinq fəaliyyətidir. Bu gün müəssisələr hədəf auditoriyasındakı insanlara çatmaq və məhsul satmaq üçün müəyyən sosial media platformaları vasitəsi ilə ünsiyyət qurur və reklam edirlər.
E-ticarət şirkətlərinin istifadə edə biləcəyi bir sosial media platforması olan Tik Tokda, məhsullarını, xidmətlərini və kampaniyalarını ön plana çıxarmaq üçün reklam edən insanlar və müəssisələr, hədəf auditoriyasında olan bir çox insana tez bir zamanda çata bilər.
Belə ki, şirkətlər məhsullarını, xidmətlərini və kampaniyalarını tez bir zamanda tanıtmaq imkanına malik olsalar da, gənc auditoriyanı özündə birləşdirən bu platformadan da müştəri qazana bilərlər.
Tik Tok ilə marka tanınmışlığınızı artırmaq və hədəf auditoriyanızdakı gənclərə satmaq üçün bu platformadan istifadə edərək müntəzəm olaraq ünsiyyət qurmaq olar.
Influencer Marketing Tik Tok -da əhəmiyyət qazanır
Influencer marketing termini son zamanlarda həyatımızda mövcud olan rəqəmsal marketinq anlayışlarından biri kimi tanınır və Influencer marketinq fəaliyyəti e-ticarət şirkətləri üçün çox əhəmiyyətli bir marketinq sahəsi olaraq qəbul edilir. Sosial ticarətdə influencer marketinq fəaliyyətlərinin üstünlükləri aşağıdakılardır;
- E-ticarət şirkətlərinin hədəf auditoriyasındakı insanlara çatmağa çalışır.
- Sosial ticarətdə əhəmiyyətli olan bu tip marketinq, e-ticarət şirkətlərinə məhsul satışlarını artırmağa imkan verir.
- Müəssisələr, Influencer marketinqi sayəsində marka məşhurluğunu artırır.
- İnfluencer marketinq fəaliyyəti ilə məşğul olan influencerlər müxtəlif iş növləri sayəsində gəlir əldə edə bilərlər.
- Influencer marketinqi müəssisələrin hədəf auditoriyası artımını təmin edir.
- Influencer marketinqi, müəssisələrin rəqibləri ilə daha asan yolla rəqabət aparmasında fəal rol oynayır.
Əslində, Influencer marketinqinin Influencerlər və müəssisələr üçün üstünlükləri daha çox olsa da, ümumi olaraq bunlar ən əhəmiyyətli faydalar olaraq qarşımıza çıxır.
İnstaqramla ilk dövrlərdə yüksəlməyə başlayan Influencer marketinq fəaliyyəti, tədricən sosial ticarətdə əhəmiyyətli bir platforma halına gələn Tik Tok’a keçid etməkdədir. E-ticarət şirkətləri, Tik Tok-dakı Influencer marketinq fəaliyyətləri sayəsində yüksək izləyicilərə sahib olan Influencerların ardıcıllarına çatır və beləliklə həm marka tanıtımını, həm də məhsul satışını sürətlə artırırlar.
Tik Tok -da Influencer marketinq fəaliyyəti ilə məşğul ola bilər və məhsul satışlarınızı sürətlə artıra bilərsiniz. Tik Tok -da Influencer marketinqini tətbiq etmək üçün yüksək izləyiciləri olan TikTok hesabları ilə əlaqə saxlaya və ya Influencer Marketing xidmətləri göstərən agentliklərlə əlaqə quraraq fəaliyyətinizə başlaya bilərsiniz
Leave a Reply