SEO və SEM

Bu haqda danışmaq istəməyimin səbəbi bir neçə gün öncə dəyərli izləyicilərimizin birinin saytımız üzərindən bizə sual ünvanlaması oldu. Təbii ki, çat vasitəsilə buna izah etmək elə də asan olmadığından onun üçün və digər dəyərli dostlarımız üçün SEO və SEM-in fərqindən yazacağıq.

Yəqin ki, siz axtarış mühərrikli veb səhifələrlə tanışsınız. Bunlar Google, Yandex, Yahoo  və  s sadalamaq olar. Axtarış edərkən istifadə etdiyimiz veb səhifələrə deyilir Axtarış mühərriki.

Axtarış optimizasiyası diqqəti cəlb etməyə, veb-sayt trafikini idarə etməyə və işlərini inkişaf etdirməyə çalışan markalar üçün mühüm marketinq strategiyasıdır. Seo xidmeti. Əgər SEO  və SEM-i necə müqayisə edəcəyinizi bilmirsinizsə Axtarış Optimizasiyasını idarə etmək sizə daha çətin olacaqdır.

Bu taktikalar ilkin baxışda eyni cür səslənsədə Axtarış optimizasiyasına iki müxtəlif yanaşmadır. Əgər siz SEO və SEM terminlərini oxşar formada qəbul edirsinizsə və arasında olan fərqlərini bilmirsinizsə axtarışlarda rahat görünən olmanızı yaxşılaşdırmaq üçün aydın və effektiv strategiya formalaşdıra bilməyəcəksiniz.

Bu məqalə hər birinin dəyərini daha aydın şəkildə anlamaq üçün anlayışlar verəcəkdir. Bu sizə aşağıdakı suallara cavab verməyə kömək edəcəkdir:

Siz həmçinin SEO və SEM əsaslarını və axtarışlar zamanı tez gözə çarpan olmanızı yaxşılaşdırmağa kömək edəcək strategiyaları da öyrənəcəksiniz. Aşağıdakı şəkildə sadə formada  da olsa  onların arasındakı fərqlərə baxa bilərsiniz

Axtarış Marketinqi nədir?

Strateji Axtarış optimizasiyası strategiyası qurmamışdan əvvəl bu növ marketinqin terminologiyasını başa düşməlisiniz. Ona görə gəlin əvvəldən başlayaq.

Axtarış marketinqi (SERP – Search engine results pages) Axtarış mühərrikli səhifələrin (Google, Yandex, yahoo və s.) sıralamasında önə çıxmaqla brendə diqqət çəkməyə kömək edən bütün növ taktikalara əsaslanır. Buraya, veb saytınıza və ya xüsusi veb səhifələrə daha çox trafik çəkə bilməniz üçün daha yüksək reytinq əldə etmək və axtarış görünürlüğünü artırmaq  səyləri daxildir.

(SERP) – Google da axtarış edərkən nəticələrini göstərən səhifə nəzərdə tutulur.

Seo xidmeti,Seo xidməti

Seo xidmeti,Seo xidməti

Axtarış marketinqinin iki əsas kateqoriyası vardır:

  • SEM, Axtarışda önə çıxmaq üçün PULLU strategiyalardan istifadə edir
  • SEO, Axtarışda önə çıxmaq üçün ORQANİK strategiyalardan istifadə edir.

SEO və SEM arasında olan ən əsas fərqlilik birinin pullu strategiya digərinin isə orqanik strategiya olmasıdır.

Axtarış sektorundakı çox şey kimi, axtarış marketinqinə aid anlayışlar da inkişaf etmişdir. Bir sıra marketoloqlar düşünə bilər ki, SEM çətir termini kimidir və hər iki pullu və orqanik strategiyaları özündə birləşdirir. Lakin marketinq planınızı aydınlaşdırmaq üçün, terminləri bu fərqli kateqoriyalara ayırmaq məsləhətdir.

Seo xidmeti,Seo xidməti

 

Çünki bu terminlər dəyişkən ola bilir və fərqli marketoloqlar üçün müxtəlif anlamlar daşımaqdadır, həmişə Search tərəfdaşları ilə işə başlamadan əvvəl terminologiyanı aydınlaşdırın. Marketinq tərəfdaşlarınızla bu anlamları müəyyənləşdirin ki, hər ikiniz eyni məsələni nəzərdə tutursunuz.

SEM Nədir?

SEM yaxud Search Engine Marketinq adətən SERP-də görünən olmaq üçün PULLU taktikalardan istifadə edilən Axtarış Marketinqinin hissəsi kimi başa düşülür. Ödənişli SEM strategiyası həm reklamların yaradılması və optimallaşdırılması, həm də reklam yerləşdirilməsi üçün ödəmə büdcəsini müəyyənləşdirməklə məşğul olan fəaliyyətləri əhatə edir.

.

Bu strategiya tez-tez ödənişli axtarış və ya klikləməyə görə ödəmə (PPC) marketinqi adlanır.

Google Ads (Əvəllər Google Adwords) bir axtarış provayderi kimi əsasən bu strategiyası üçün istifadə edilirdi. Bu taktika ilə, brendlər, öz sahələrində məhsullar və ya xidmətləri üçün ən yaxşı açar sözləri hədəfləyən söz axtarışı və kampaniyalar yaradırlar. İStifadəçilər bu açar sözləri axtarışa verərəkən SERP’in üst və ya altındaki xüsusi reklamları görürlər.

Bir çox SEM tipləri və əsas strategiyalar  üçün PPC Lead Genration barəsində oxuyub öyrənə bilərsiniz.

SEO Nədir?

SEO yaxud Searh Engine Optimization, Google axtarış səhifəsində (SERP)  görünən olmaq üçün Orqanik (Pulsuz) taktikalardan istifadə edən axtarış marketinqinin bir hissəsidir. SEO vasitəsilə brendlər SERP-də görünən olmaq üçün pul ödəmirlər. Bunun əvəzində onlar daha çox taktikalardan istifadə etməklə öz kontentlərinin axtarışda daha tez çıxmasına çalışırlar. Çünki, bu nəticələr həddindən artıq dəyərlidir və müştərilərdə də etibar yarada bilir.

SEO brendlərin axtarış reytinqini artırmaq üçün yüzlərlə taktikalardan ibarətdir. Sözü gedən SEO taktikaları  adətən aşağıdakı 3 kateqoriyada qruplaşdırılır.

 

  • On-page SEO – Veb saytın hər bir səhifəsini optimizasiya edərək xüsusi açar sözlərlər axtarış mühərriklərinə müraciət edir. Bu stratehiyalar : açar söz analizi, content yaratma və açar söz optimizasiyasından ibarət olur. SEO On Page optimizasiyası axtarış mühərriklərinə səhifənin  kontenti başa düşməyə imkan yaradır və o da öz növbəsində səhifəyə yuxarı reytinq verir.
  • Texniki SEO  – səhifənin kontentlə bağlı olmayan elementlərini optimallaşdırır və  səhifənin iç hissəsini və bazasını möhkəmlədir. Bu strategiyalara: saytın sürəti, mobile friendly olması, indeksləşdrmə. Saytın quruluşu, data strukturu və təhlükəsizliyi məsələləri aiddir. Texniki SEO yüksək axtarış reytinqinə gətirən həm User və həm də axtarış təcrübəsini yaxşılaşdırır.
  •  
  • Off-page SEO veb saytı yüksək reytiqli veb saytlarla əlaqələndirməklə onun reputasiyasını formalaşdırır. Off-page SEO texnikalarına: link  building (yüksək keyfiyyətli baclink-lərin əldə olunması)  digər saytlardan əldə olunması aiddir. Brendin veb saytına çoxlu sayda saytlar link verdikdə axtarış mühərrikləri bu saytın daha çox reputasiyalı, düzgün və etibarlı olduğunu düşüməyə başlayır və onların axtraış reytinqini yeksəldir.

Güclü SEO planı yuxarıda gəstərilən qruplardan hər hansısa birinin həyata keçirilməsi hesabına deyil, hamısının birlikdə həyata keçirilməsi  zamanı baş tutur.

SEM ilə SEO: Fərqləri Nədir?

SEM və SEO axtarış mühərrikinin unikal elementlərindəndir. Laki, siz  SEO və SEM-I müqayisə edərkən onların həm oxşar və həm də fərqləndirən cəhətlərinini görə biləcəksiniz.

SEM və SEO: Oxşar cəhətləri

Seo xidmeti,Seo xidməti

Seo xidmeti,Seo xidməti

 

Hər ikisi brendinizin axtarış nəticələrində görünən olmasına kömək edir.  SEO və SEM-in əsaslarından biri odur ki, hər ikisi brendin SERP-də görünən olmasına çalışır.  Hər bir taktikanın məqsədi istifadəçilərin brendin olduğu sahəyə dair hər hansı bir açar sözü yazdığı zaman axtarış nəticələrində görünən olmasına kömək etməkdir.

Hər ikisinin məqsədi sayta daha çox trafik çəkməkdir. Hər ikisinin məqsədi axtarış nəticəlrində görünən olmaqdır, amma daha vacib elemntləri sayta daha çox trafik cəlb etməkdir. Hər bir strategiya axtarış nəticələrində istifadəçilərin daha çox klik etməsi üçün (CTR) reytinqə görə klikləməni artırmaq taktikalarına malikdir.

Seo xidmeti,Seo xidməti

Hər biri auditoriyanızı tanımanızı tələb edir. Hər iki strategiya üzrə uğur əldə etmək üçün siz öz auditoriyanızın nə düşündüyünü və necə hərəkət etdiyini yaxşı anlamalısınız.  Alıcı düşüncəsi və psixoloji seqmentasiyadan istifadə etməklə siz öz auditoriyanızı daha yaxından tanıya bilər, onların istəklərini müəyyənləşdirə və nə axtardıqlarını öyrənə bilərsiniz.  Bundan sonar isə siz dəyərli kontent formalaşdırmaqla onların sizin məhsulunuza uyğun məhsullar axtardıqları zaman qarşılarına çıxa bilərsiniz.

Hər ikisi populyar axtarış sözləri üzrə açar sözlərdən istifadə edir.  SEM və SEO-nun açar söz analizi zamanı atılacaq birinci addım hədəfə uyğun ən yaxşı açar sözlərin müəyyənləşdirilməsidir. Açar sözlərin populyarlığını analiz etməklə sizin əsl auditoriyanızın hansı əsas açar sözlərdən istifadə etdiyini biləcəksiniz. Buraya həm də sizin rəqib şirkətlərin hansı açar sözlərdən istifadə etdiyini müəyyənlədirmək və onlara dair hansı addımların atılacağını planlaşdırmaqdır.

Açar söz analizi aparmaq üçün Alexa, Kwfinder və s bu kimi platformaların  Keyword Difficulty Tool alətlərindən istifadə edə bilərsiniz. Bu platformaların birində öz sahənizə, məhsulunuza və ya xidmətinizə uyğun hər hansı bir açar sözü daxil edərək onun rəqabətqabiliyyətliliyini və populyarlığını yoxlaya bilərsiz.

Misal: SEO Nədir ?

Seo xidmeti,Seo xidməti

Seo xidmeti,Seo xidməti

Hər ikisi xüsusi açar sözləri hədəfləyir. Hər iki strategiya açar söz analizi zamanı müəyənlədirilən xüsusi açar sözlərin hədəflənməsinə fokuslanıb. Hər bir taktikanın kökündə açar sözlər durur.  

Hər iksi davamlı optmizasiya və test olunmanı tələb edir. SEM və SEO-nu müqayisə edərkən siz bilməlisiniz ki, bu strategiyalar nə düzənlənə nə də unudula bilər. Hər iksi performansın gücləndirilməsi üçün davamlı testə, monitorinqə və optimizasiyaya  ehtiyac duyur

SEM və SEO: Fərqləri

Seo xidmeti,Seo xidməti

Seo xidmeti,Seo xidməti

 

 SEM axtarış yerləşdirməsinin Reklam etmə (Ads) funksiyası var. SEO –da bu yoxdur.

SEO və SEM-in axtarış zamanı nətiələri SERP-də fərqli cür görsənir. SEM taktikaları vasitəsilə ödənişli reklam nəticələri üzərində (ad) işarəsi olan formada görsənir, lakin SEO taktikası zamanı axtarışda görsənən nəticələr heç bir qeydsiz üzə çıxır. Şəkildə ətraflı göstərilib.

Seo xidmeti,Seo xidməti

Seo xidmeti,Seo xidməti

Google və Google loqosu GOOGLE LLC-nin əmtəə nişanı kimi qeydiyyatdan keçib və onun icazəsi ilə istifadə olunur.   

Siz SEM nəticələrində istifadəçilərin klikinə görə hər dəfə pul ödəyirsiniz. SEO nəticələrinə görə isə istifadəçiklik etdikdə heç bir ödəniş etmirsiniz.

SEM nəticələri ödənişli yerləşdirmələrdir və istifadəçilər brendinizə klik etdikdə hər dəfə buna görə pul ödəyirsiniz. Ona görə də davalı olaraq SEM edilmədi üçün büdcəniz olmalıdır və buy olla PPC Lead Genefation-dan istifadə olunmalıdır. Digər yanda isə istifadəçi orqanik axtarışın nəticəsinə klikləyən zaman siz heç bir ödənişə məruz qalmırsız.

Seo xidmeti,Seo xidməti

SEM nəticələri göstərir ki, hədəf auditoriyası seçilməlidir. SEO da isə belə məsələlər tələb olunmur. Uğurlu SEO və SEM strategiyası  Uğurlu SEO və SEM strategiyaları seçilən auditoriya ilə əlaqə yaratmaq planı ilə idarə olunsa da, yalnız hədəf kütləsini SEM vasitəsilə müəyyən edə bilərsiniz. SEM vasitəsi ilə, (yayımcıya bağlı olaraq) yaşa, yerə, gəlirə, vərdişlərə və daha çox məlumatlara əsasən filtrləri təyin etməklə axtarış nəticələrini görmək istəyən auditoriyanı seçə bilərsiniz. SEO vasitəsi ilə, axtarış nəticələrinizi kimin görəcəyini xüsusi seçə bilməzsiniz.

SEM təsiri o saat hiss olunur. SEO isə vaxt aparır.  Ödənişli SEM reklamları vasitəsilə, nəticələri bir neçə klik ilə auditoriyanın qarşısına qoymağa başlaya bilərsiniz. Bir kampaniyaya başlamazdan sonra, reklamlarınız SERP-lərdə göstərməyə başlayır. Hər hansı bir zamanda, reklamlarınızı görünürlüğünü artırmaq üçün göstərə bilərsiniz və göstərməyin dayandırılması üçün onları söndürə bilərsiniz. Əksinə, SEO isə elə bir şeydir ki, bu uzun müddətli istifadə və planlar üün alınmış əşyaya bənzəyir. Axtarış nəticələrində renqkinq əldə etməniz üçün SEO strategiyalarının həayata keçirilməsi aylarla vaxt apara bilər

Seo xidmeti,Seo xidməti

SEM Test etməkm üçün SEO-dan daha yaxşıdır.  Test etmək üçün SEM daha yaxşıdır. Belə ki, istədyiniz zaman qısa müddət ərzində SEM ödənişli reklamlarını dayandıra bilərsiniz. Yeni taktikalarınızı sınamaq üçün reklam nüsxənizi tez bir zamanda yenidən nəzərdən keçirə, yeni auditoriyaları hədəf ala və açılış səhifəsi məzmununu dəyişdirə bilərsiniz. Bu rahatlıq dərhal strategiyalarınızdakı fərqləri görmək imkanı verir. SEO vasitəsilə bunu yerinə yetirə bilməzsiniz, çünki dəyişikliklər etmək və nəticələri fərqlərdən izləmək üçün çox vaxt lazımdır.

SEO zamanla dəyər qazanır. SEM isə Yox . SEM nəticələri göstərmək üçün ödəmiş olduğunuz müddətdə yalnız aktivdir. Reklamlarınızı dayandıran kimi SEM strategiyanız da bitir. SEO isə tam tərsinə. SEO strategiyası böyüyür və zaman keçdikcə daha yaxşı nəticələr verir..

Seo xidmeti,Seo xidməti

SEO, SEM-dən daha yüksək bir klikləmə dərəcəsinə (CTR) malikdir… təbii ki, əgər üst sıraya çıxa bilsəniz. Birincisi səhifədə olan orqanik axtarışlarında CTR dərəcəsi daha yüksək olur.  Əgər yuxarı sıralara çıxa bilsəniz SEM-siz də ötüşə bilərsiniz.  Nəticələrin ikinci səhifəsində və ya aşağıda görünsəniz, ehtimal ki, SEM vasitəsilə daha çox klik əldə edə bilərsiniz.

SEM və SEO: Hansı daha yaxşıdır?

İndi SEM-ə qarşı SEO-i müqayisə etsəniz, hansı taktikanın marketinq strategiyaları üçün düzgün olduğuna qərar vermək daha asan olacaq. Brendiniz üçün hansının daha yararlı olduğuna qərar vermək üçün aşağıdakıları nəzərdən keçirin..  seo xidmeti.

  Rəqibinizi düşünün. Rəqiblərinizin nə etdiyini və onların axtarış bazarında necə davrandığınıza baxın, necə yaxşı bir şəkildə onlarla rəqabət edə biləcəyinizə qərar verin. Araşdırmaların nə dərəcədə orqanik olaraq sıralandığını araşdırın. SERP yerləşdirmələrinə üstünlük vermək üçün bir planı icra edə bilərsinizmi? Ayrıca, onların öz saytlarına trafik çəkmək üçün istifadə etdikləri ödəniş şərtlərinə baxın. Bu analizi yerinə yetirərkən, doldurduğunuz boşluqları və həm ödənişli, həm də orqanik axtarışda rəqabət edə bilməyəcək sahələri axtarın.

SEO xidmeti

5. 879 Views