Marketinq və ya psixologiya ilə maraqlananlar mütləq şəkildə İbrahim Maslavun Ehtiyat nəzəriyyəsini eşidiblər. Bu nəzəriyyə görə insan təbiətinin 5 fərqli tələbatla motivasiya etdiyini göstərir: Fizioloji, Təhlükəsizlik, Sosial,Hörmət və Özünü reallaşdırmaq. Bu nəzəriyyəni necə tətbiq edə bilərik?
1. Fiziologiya ehtiyacları – insan, o cümlədən hava, qida, içki, sığınacaq, geyim, istilik, cinsiyyət, yuxu kimi bioloji tələblərdir.
Maslov piramidində olduğu kimi rəqəmsal marketinq piramidasının aşağı səviyyələrə çox diqqət verilməsi və gücləndikdən sonra digər səviyyələrə keçməsi məsləhət görülür. Bu səviyyəyə lazımi dəyər verilmirsə, gələcəkdə əlavə olunacaq fəaliyyətlərdə kifayət qədər dəyişiklik etmək çətindir. Rəqəmsal marketinq təməlində yaxşı bir domain, uğurlu server seçimi, veb səhifənin orijinal və dəyərli məzmunlu yaradılması, tez aşılması və bir blog və istifadəçilərin daxil oluna biləcəyi bir xəbər bölməsi yaradılması ilə başlanılır.
2.Təhlükəsizlik ehtiyacları
Təhlükəsizliyə ehtiyac piramidin ikinci səviyyəsidir; sığınacaq, təhlükələrdən qorunma, həyatın idarə edilməsi. Bu səviyyədə olan ehtiyaclar sağlam olmaq və qəzaların qarşısını almaq, istər məşğulluq etmək, pul qazanmaq, pul yığmaq və s daxildir.
Təhlükəsizlik nəzərdən keçirildikdə, hər hansı bir biznes tərzində olduğu kimi rəqəmsal dünyamızda təhlükəsizlik üçün anti-virus proqramları və ofis üçün təhlükəsizlik sistemləri ilə ehtiyat tədbirləri almaq, davamlılığa əsaslanmaq və mümkün qədər hazır olmaqdır. Bunun üçün, şifrələrə əhəmiyyət vermək, proqram təminatlarınızı gündəmə gətirmək, SSL-ni quraşdıraraq əlavə şifrələmə qurmaq və veb saytınızı qorumaq məsləhətdir. Bununla yanaşı, sizin maliyyə təhlükəsizliyiniz üçün rəqəmsal marketinqin ikinci addımı SEO-Search Engine Optimization -dır, əgər müştərilər sizi tapa bilmirlərsə, onlar sizdən xidmət və ya məhsul ala bilmirlər. Optimallaşdırma üçün başlıqları, meta etiketləri, açar sözlər və müvafiq saytlardan əlaqələr əldə etməklə başlaya bilərsiniz.
3.Sosial ehtiyaclar
Fiziki və təhlükəsizlik ehtiyacları yerinə yetirilir və sevginin və aidiyyatı ehtiyacların səviyyəsini təmin edir. Nümunələr arasında dostluq, romantik yaxınlıq, ailə, etibar, bir cəmiyyətin bir hissəsi və qəbul edilməsi zərurəti yer alır.
Rəqəmsal marketinqin sosializasiya mərhələsi müştəri əlaqələrindən keçir, buna görə mümkün qədər çox insana çatmaq lazımdır. Reklam bu mərhələdə marka şüurunun artırılmasının ən təsirli üsuludur. Reklam, Google Adwords, Google axtarış və nümayiş reklam şəbəkələri, hədəf seqmentinə daha asan çatmaq və daha sürətli inkişaf etmək üçündür. Sosial şəbəkələr və reklamlardan başqa yerdəki fəaliyyətlər vasitəsilə məzmun marketinqi və podkastlarla biliklərinizi artırmaq olar.
Müştəri əlaqələrini yaxşı tutmanın başqa bir yolu da müştərilərin ehtiyaclarını anlamaq və onlara ən uyğun olanı verməkdir. Bunun üçün, müştərilərinizin olduğu kanallarda aktiviniz olmalıdır. Facebook və ya Twitter, LinkedIn, Youtube-da hədəf aldığınız yerə baxaraq Facebook Business Page və ya Facebook reklamlarından yardım alaraq hesab yarada bilərsiniz.
4. Hörmət ehtiyacları
Maslowun iki kateqoriyaya bölünməsi: (i) özünə hörmət (ləyaqət, nailiyyət, sənətkarlıq, müstəqillik) və (ii) digər şəxslərdən (məsələn, statusu, nüfuzu) hörmət və ehtiram arzusu.
Nüfuzun artması isə müştəri ehtiyaclarına cavab vermənin bir addım kənarına keçərək yalnız müştəri yönümlü olduğunuzda reallaşar. Müştərilərinizə dəyərinizi anlamaq üçün şəbəkələri istifadə edə bilərsiniz. Siz sahənizlə bağlı məqalələri saytlarda və ya jurnallarında nəşr bilərsiniz, belə ki, öz potensialınızı inkişaf etdirərkən bu potensialı insanlara da göstərmiş olarsınız. Mütəxəssis bir imici olduqdan sonra reallaşar, bunun üçün sahənizin qabaqcıllarından olmağa çalışmalı, əlaqəli və qiymətli məlumatlar paylaşmalı və yeni bağlantılar quraraq sektora kömək olmalısınız.
5.Özünü reallaşdırmaq
Üstəlik bu ehtiyac insanın potensialını anlamaq, fərdi inkişaf və təcrübə əldə etməkdir. Başqa bir tərif, insanın imkanlarını və potensialını maksimum istifadə etməlidir.
Bu rəqəmsal marketinqin ən yüksək səviyyəsində özünüzə bəslədiyiniz hörməti və özünüzə qarşı olan inam hissi yaradır. Bu mərhələdə işinizi dəyərləndirərkən özünüz üçün ən yaxşı işi etməyə çalışmalı, daim özünüzü inkişaf etdirməli, həmişə yeni təəssüratların inkişaf etdirilməsi və əldə edilməsi üçün çalışmalısınız. Yalnız bu şəkildə öz potensialınızı dərk edə bilərsiniz.
Leave a Reply