Hər gün böyük reaksiyaya səbəb olan kontentər necə yaranır? Uğurlu kopiraytinq necə olmaldır?
Uğurlu kontent yazarlarının əsas vərdişlərini öyrənək!
Məzmun yazarının əslində nə etdiyini ən yaxşı təsvir edən nədir? Variantlar arasında bunlar var:
İnsanları məhsul almağa inandırır.
İdeyalar yaradır və onları ifadə edir.
Məlumatı cəlbedici mətnlərə çevirir.
Məhsul ətrafında hekayələr hazırlayır.
Bloqumuzda uğurlu məzmun yazarı olmaq üçün ardıcıl olaraq tətbiq edilməli olan 7 gündəlik vərdiş barədə məlumat vermişik.
1. Kopiraytinq bacarıqlarınızın inkişafı naminə beyninizi məşq etmək üçün oxuyun
Bir idmançının əzələlərini interval məşqləri ilə formada saxlamalı olduğu kimi, yazıçılar da hər zaman oxumalıdırlar. Buna təbii olaraq məzmun yazarları da aiddir. Gün ərzində müəyyən qədər vaxtınızı oxumağa sərf edin. Nə oxuya bilərik?
Bədii ədəbiyyat oxuyun. Yaradıcılığınızı ilhamlandırın, hekayə ideyaları əldə edin və lüğət ehtiyatınızı zənginləşdirin. Hesabatlar oxuyun. Məlumatı aydın çatdırmağın yeni yollarını kəşf edin. Marketinq məzmununu oxuyun. Təsadüfi xəbər bülletenlərinə, satış e-poçtlarına abunə olun və marketinq trendlərinə diqqət yetirin, yazarlıq haqqında kitablar oxuyun. Trendlər və buzzwords haqqında məlumatlı olun.
2. İdeyaları toplayın və onları qeyd edin
Marketinqdə iş saatları ərzində şəbəkədə təsadüfi material oxumaq tamamilə tövsiyə olunur. Kopiraytinq inizin inkişafı üçün bunu edərkən məhsuldar olduğundan əmin olun. Axı, sizdən daim tələb olunan budur, elə deyilmi? Təzə və unikal ideyalarla gəlin. Hətta ən müvəffəqiyyətli yazıçılar belə, tələb olunduqda həmişə parlaq cümlələri papaqlarından çıxarmırlar. Onlar tez-tez ilham almaq üçün başqalarının böyük işlərindən ibarət kitabxanalarına müraciət edirlər.
3. Düzgün araşdırma edin
Yazı layihələrinizin mövzusunu dəqiqləşdirməli və başdan sona qədər dərin hekayə danışmağa hazır olduğunuzdan əmin olmalısınız. Mövzu, sektor və ya məhsul haqqında material tapmaqla başlayın. Sektorda başqalarının nə paylaşdıqlarına, hansı mövzulara müraciət etdiklərinə və hansı dildən istifadə etdiklərinə baxın.
4. Şəxsi olun və suallar verin
Heç bir məqalə və ya Google mövzuya bələd olan insanlardan əldə etdiyiniz məlumatı əvəz edə bilməz. Bura peşəkar biliyə malik insanlar daxildir. Deyək ki, siz dizayn haqqında yazırsınız, şirkətinizdəki bir dizaynerlə danışın. Biznesinizin yeni proqram funksiyasını tanıtmaq üçün yazdığınız zaman tərtibatçılardan onu unikal edənin nə olduğunu soruşun. Çoxlu suallar verin. Oxucularınız üçün uyğun məzmun yaratmaq üçün mütləq aydınlığa ehtiyacınız var. Müştəriləri narahat edən məsələlər və heyətin onlarla necə davranması barədə məlumatlı olun. Bu sizə müştəri psixologiyasında yardım edəcək.
5. Kopiraytinq bacarıqlarınızı təkmilləşdirmək üçün vaxtınızı düzgün bölün
İndiyə qədər etdiyiniz hər şeyin məlumat toplamaq olduğunu başa düşdünüzmü? Yuxarıda göstərilənlərin hər birinə nə qədər vaxt ayıra biləcəyinizi planlaşdırın. Zamanı itirməmək üçün bəzi fəaliyyətlər üçün limit təyin edin.
6. Yazın, yazın, yazın və sonra daha çox yazın
Həqiqət budur ki, hər kəsdən ala biləcəyiniz ən yaxşı məsləhət gündəlik kopiraytinq i inkişaf etdirməkdir. Bunun üçün sizə davamlı yazaraq məşq etməlisiniz. Tam olaraq demək istəyirəm? Məsələn: On dəqiqə ərzində bacardığınız qədər çox söz yazın. Qrammatikaya və orfoqrafiyaya məhəl qoymayın. Bacardığınız qədər tez yazın. Qulağa qəribə səslənir, elə deyilmi? Ola bilər. Bunu bir neçə dəfə edin və başa düşəcəksiniz ki, cümlə quruluşunuz yaxşılaşır və fikirləriniz daha aydın olur.
Daha qəribə fəaliyyətlər istəyirsiniz? Eyni məqalə üçün ən azı 300 başlıq hazırlayın. 200 sözlük mətn boyunca müəyyən bir cümlə quruluşunu saxlamağa çalışın. Eyni məlumatı beş fərqli ton və üslubda yazın. Bacarıqlarınızı kəskinləşdirmək və düşüncənizi təkmilləşdirmək üçün edə biləcəyiniz sonsuz məşqlər var.
7. Kopiraytinq performansınızı ölçün
Əgər rəqəmlər sizi qorxudursa, tək deyilsiniz. Rəqəmsal marketinqdə rəqəmlər uğuru müəyyənləşdirir, yəni sözlərinizə ölçülə bilən məqsədlər var: trafiki idarə etmək, potensial müştərilər yaratmaq, dönüşüm və s Zamanla yazılarınıza gələn reaksiyanı izləyin və bu kimi suallar verin: Bir yazını oxumağa nə qədər vaxt sərf edirlər? İnsanlar yazılarınızı nə vaxt oxuyur? Yazılarınıza necə çatırlar? Həqiqi auditoriya hədəf auditoriyanıza uyğun gəlirmi? Hansı mövzular spontan diqqəti cəlb edir və hansılar həmişəyaşıldır?
Leave a Reply