
Rəqəmsal marketinq alətləri nələrdən ibarətdir?
Son 10 il ərzində marketinq dünyasında çox şey dəyişdi. Texnologiyanın inkişafı, artan şəbəkə genişliyi və artan mobil qurğular satınalma vərdişlərimizi dəyişdirərək, həyat tərzimizi dəyişir. Araşdırmalara görə Azərbaycanda təxminən 2.7 milyon internet istifadəçisi var və bu say hər keçən il artır.Rəqəmsal marketinq sektoru önümüzdəki 10 il ərzində əhəmiyyət qazanmağa davam edəcəkdir.
Beləliklə rəqəmsal marketinq nədir, bu sahədə uğurlu olmaq vacibdirmi?
Rəqəmsal marketinq
TV, radio, jurnal kimi ənənəvi mediadan uzaq üsullarlardan, brending və xidməti təşviq etmək məqsədiylə internet, mobil və digər interaktiv platformaları istifadə etməkdir. Rəqəmsal marketinq ayrıca interaktiv marketinq, onlayn marketinq, e-marketinq və veb marketinq də daxildir.
Rəqəmsal marketinq məsələləri hansılardır?
Digital Marketing əsasən 4 addımdan ibarətdir: Əldə et (Acquire), Qazan (Convert), Ölç-Optimallaşdırma (Measure&Optimize) və Sahib olmaq&Böyütmək(Retain & Grow).
Acquire: Müştərini veb-səhifənizə və ya satış etdiyiniz səhifəyə cəlb etmək üçün fəaliyyət.Bunlara daxildir: Axtarış sistemi optimallaşdırma Search Engine Optimization (SEO), Hər bir klikə ödə(PPC), Email Marketing, Sosial Media Marketing (Social Media Marketing), Gəlir Tərəfdaşlığı (Affiliate Marketing), İnteraktiv Müqayisə (Interactive Comparison), Reklam Tərəfdaşlığı (Advertising Partnership), Viral Marketinq, Məzmun istehsal paylaşma, RSS, Online PR əsas mövzular.
Konvertasiya
Müştərinin veb səhifənizə gəldikdən sonra məqsədlərə çatmasına kömək etmək üçün lazım olan fəaliyyətlər. Hədəf hər zaman satış deyildir, bir blog üçün oxunan yazıların sayı, yazını bəyənənlər sayı, neçə adamın o yazını paylaşdığı, neçə adamın blogu təqib etməyə başladığı kimi şeylər də ola bilər. Bir qəzetin veb səhifəsində, neçə xəbər oxunduğuna, veb səhifəsində xərclənən ümumi vaxtı şəxsi səhifə üçün əlaqə qurmaq istəyənlərin sayına.
Mövcudluq və əlçatalıq işləri (Usability & Accessibility), Müştəri Qərar Dəstək mexanizminin gücləndirilməsi (Customer Decision Support), məzmun , səhifənin işə faydalılığı artırma, satış mətnlərini inandırıcı yazma, fərdiləşdirmə, müştəri seqmentlərində təyin etmə və hədəfləmə işləri (Personalisation, Segmenting, Targeting) , E-poçt Marketing (Email Marketing), ödəmə variantlarının çoxaldılması və səhifə içindəki axtarışın yaxşılaşdırılması
Measure&Optimize (Ölç-Optimallaşdırma):
Bu mərhələdə nəyin səhv etdiyinizi və düzgün etdiyinizinizi və rəqiblərinizlə özünüzlə müqayisə etmək üçün çox vacib bir mərhələdir. Hesab edirəm ki, bu rəqəmsal marketinq fəaliyyətinin ən vacib hissəsidir. Çünki müvəffəqiyyətinizi ölçə bilməyəcəksinizsə, uğurlu olduğunuzu deyə bilmərəm. Bu mərhələdə, əvvəlcə səhifənizin işini təhlil etməliyik.
Web Analytics proqramlarını istifadə edərək, Acquire və Convert bölümündə həyata keçirilən fəaliyyətləri qiymətləndirməlisiniz. Səhifənizin uğur meyarlarını rəqiblərinizin meyarları ilə müqayisə etməlisiniz. Online panellər və sorğularla istifadəçilərinizi daha yaxşı başa düşməlisiniz.
Retain & Grow:
Bu, bölmədə siz müştərilərinizi məmnun etmək və daimi müştəriləriniz olmasına üçün çalışmalısınız. Email Marketing, sadiqlik proqramları, dinamik qiymət strategiyaları tətbiq olunması, fərdiləşdirmə, icma qurulması və referans proqramları bu sahədə istifadə edə bilən üsullardır.
Rəqəmsal marketinq artıq ölkəmizdə yeni olaraq geniş yayılmaqdadır və ümid edirəm ki, bu sahə ölkəmizdə lazım olan yerini tutacaqdır.
Leave a Reply